Spring naar inhoud

- - - - -

Warm warm ;) upje.. brrr...koud en vies weer

• Log in om te reageren
423 reacties op dit onderwerp
Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#1 Geplaatst 21 juli 2013 - 16:13

Wat doen jullie zoal met deze warmte.
Wij liggen hier letterlijk strijk in een stoel uit de zon, vanavond komen we weer langzaam tot leven ;)

Bewerkt door Inge91, 13 september 2013 - 23:06.

Geplaatste afbeelding

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#2 Geplaatst 21 juli 2013 - 16:15

Pff hier ook zo hoor :p hebben vandaag even weg geweest met de auto, maar als je er dan terug moet inkruipen amai :o
Is toch iets te warm voor me :p

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 21 juli 2013 - 16:20

Ik zou de kattennetten rond het tuinhuis nog moeten afwerken, maar het is echt te warm!

Zelfs de katten liggen strijk in de tuin.

There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 21 juli 2013 - 16:37

lekker nietsen , het is veeel te warm. Katjes slapen in de schaduw op het randje van  de vijver. :)
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#5 Geplaatst 21 juli 2013 - 16:42

ons poezeltje ligt lekker binnen met de airco aan, zei heeft geen last van deze temperaturen hoor   :goofy: klein beetje verwend
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 21 juli 2013 - 16:45

vandaag zitten we gezellig binnen naar tv te kijken .. defilé he.... blazer aan.. rolluiken beneden.. zo is het beetje doenbaar in huis... katten en hond zijn gewoon uitgeteld en indy zit allicht ergens onder de struiken buiten.                                                                                              Buiten kom ik niet want dit is absoluut niet goed voor mijn hart.

Bewerkt door miranda, 21 juli 2013 - 16:47.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 21 juli 2013 - 16:49

Hier zelfde, buiten in de schaduw op mn lig zetel. Loki en finn liggen binnen in de friste te slapen en fluffy ligt op de vensterbank in de zon :gek:

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 21 juli 2013 - 17:06

Hier houden we ons ook binnen tot het buiten wat begint af te koelen. Beau ligt ook knock-out op de grond.  Spijtig genoeg zit ik met mn voet in het verband, anders lag ik ergens in een zwembad te dobberen...

Bewerkt door Lunake, 21 juli 2013 - 17:08.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 21 juli 2013 - 17:10

Er begin toch af en toe een aangenaam briesje te passeren.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 21 juli 2013 - 17:19

Ik zit voornamelijk binnen...en anders in de achtertuin...in de voortuin is het momenteel 43 graden, dus niet uit te houden. Balou ligt vast ergens tussen de bosjes in de schaduw...vanmorgen lag ze ook uitgeteld op de bank of op de grond.
Geplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 6.320 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 21 juli 2013 - 17:25

Pfffff is idd geen weer om te werken...... ben net even binnen om bij te komen, ben bezig met een nieuwe vliegendeur in elkaar knutselen, aluminium met de hand zagen... je kan me uitwringen. word niks meer vandaag denk ik :misselijk:
sorry laatste keer

Ismene
Ismene
  • 811 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 21 juli 2013 - 17:45

Ik had vroegdienst van 6.00u tot 14.00u en toen ik begon was het nog goed te doen, maar de warmte zit echt helemaal vast in 't gebouw (tehuis voor volwassenen met een beperking). Daarna een terrasje gaan doen, plekje uitgezocht in de schaduw, maar 't bleef zweten. Mijn gasten (bewoners) gingen waterspelletjes doen deze namiddag, da's ook een leuke manier om met warm weer om te gaan.

Straks 'n restaurantje doen, waarschijnlijk ergens binnen, want eten in de warmte vind ik niet zo aangenaam. Wat ik doe is vooral voldoende water drinken en mezelf sowieso insmeren als ik naar buiten ga. Ik blijf niet constant binnen, gisteren na het werk bijvoorbeeld een rommelmarktje gaan doen. Ik kan niet altijd goed tegen de hitte (ook snel hoofdpijn), maar vind het zò zonde om binnen te blijven nu het eindelijk mooi weer is. (Tenzij het om medische en andere redenen niet kan natuurlijk)

Hier thuis blijven de gordijnen toe en de ramen (met vliegengaas) open. Pixie zoekt de koelte op. Opvallend is dat ze 's nachts minder lang bij ons in bed komt slapen, door de warmte. Ze zit 's morgens het liefst voor het vliegenraam, wanneer de koelte er nog wat is.

De nachten zijn het ergst.

De onderstroom die niemand ziet, bepaalt de richting in elk gebied.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 21 juli 2013 - 18:15

Ik zit thuis, niet omdat ik te warm vind om iets te doen buiten, maar omdat manlief constant aan het werken is.
Nog een week en hij heeft verlof, maar dan is het weer ook weer minder....

Als hij nu niet moest werken zijn, zouden we nu in de Ardennen zitten denk. Lekker wandelen in de bossen met kabbelende beekjes.

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 21 juli 2013 - 18:45

ik heb tot en met woensdag de nachtshift,
dus snachts lekker fris om te werken, en overdag veel te warm om te slapen.
Ondanks de warmte slaap ik als een baby :eDance:
als ik thuis kom om 6u 's morgens zet ik alles open, de zware overgordijnen gaan voor de venster, zodat de zon niet vol binnen schijnt,
in de slaapkamer ook alles open, zodat ik perfect in een tochtgat lig en dan mijn slaapmaskertje voor de ogen, lekker onder de dons, poezeltjes links en rechts tegen mij aan en slapen maar :loveshower:

Als ik wakker word, is het aangenaam van temperatuur in huis en blijf ik meestal ook wel binnen zitten, heb (nog) geen terras of tuintje om in te zonnen :(

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#15 Geplaatst 21 juli 2013 - 20:15

Momenteel begint de temperatuur wat te zakken,zalig nu tijd om de tuin wat water te geven :)
Geplaatste afbeelding