Spring naar inhoud

- - - - -

Warm warm ;) upje.. brrr...koud en vies weer

• Log in om te reageren
423 reacties op dit onderwerp
Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#151 Geplaatst 28 juli 2013 - 00:00

Hier is het volle bak aan het waaien met regelmatig een serieuze regenbui. Het flitst ook wel een beetje, maar nog geen donderslagen te horen. Hopelijk waait het onweer over, want ben er 's nacht niet zo voor te vinden...

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#152 Geplaatst 28 juli 2013 - 00:02

Bekijk berichtcatherine, op 27 juli 2013 - 23:46, zei:

En we zitten in de storm, veel weerlicht, beetje gerommel maar enorme stortbui en harde wind. Hopelijk geen schade buiten. Straks effe gaan zien.
Hagelkanonnen schieten op volle toeren.

Stuur maar deze kant op, heerlijk...
Daarbij ben ik een beetje raar... Zodra het begint met onweren, valt ik als een blok in slaap, en voel ik me weer een klein meisje, die op haar zolderkamer luisterde naar het tikken van de regen op de dakpannen : love3:

Geplaatste afbeelding

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#153 Geplaatst 28 juli 2013 - 00:05

Het tikken van de regen vind ik ook superzalig om naar te luisteren. Alleen die vreselijk donderslagen en het geflits van de bliksem houden me uit mijn slaap. Ben echt superbang van onweer. Hoewel we op een appartement op het middelste verdiep liggen, ben ik altijd bang voor inslagen...

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#154 Geplaatst 28 juli 2013 - 00:27

hier blijft het maar bliksemen en donderen en ook regenen
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#155 Geplaatst 28 juli 2013 - 00:48

HIer vooral weerlicht maar niet veel gedonder, wel constante regen nu. Zal morgen de bloemen niet moeten begieten.

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#156 Geplaatst 28 juli 2013 - 00:52

Hier donder bliksem wind en veeeeeel regen, in de tuin is het precies herfst,overal liggen er bladeren, ik hoop dat ik morgen nog planten heb om water te geven
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#157 Geplaatst 28 juli 2013 - 02:41

Vanavond is het bij ons denk ik dik anderhalf uur serieus onweer geweest, heel veel bliksem, regen en gedonder. Heeft wel iets vind ik. Zaten in een thais restaurant te eten, in combinatie met die hitte waande ik me weer op reis. Mijn ma daarentegen is echt wel bang met dit weer, die heeft als kind eens zo'n vuurbol door huis zien vliegen met dit weer, en de schrik zit er sindsdien wel in.

Ondertussen de muggenbeten op mijn onderbenen en voeten geteld, ik kom aan 14.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#158 Geplaatst 28 juli 2013 - 11:09

Het onweer viel best mee gisteren, alleen de regen niet. De brandweer is hier moeten komen. Het water spoot via de putdeksels in de straat omhoog en de hele straat stond onder. Ik heb hier geen last gehad van het water maar bij mn buren is het wel vrolijk naar binnen gelopen.

In huis is het ondertussen overal wel lekker afgekoeld en heb ik eindelijk eens in een fris kamertje kunnen slapen. :)

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#159 Geplaatst 28 juli 2013 - 11:19

Gisterenavond heeft het hier ook redelijk geonweerd... We zaten al klaar met borstels en trekkers en rubberen laarzen voor het geval het water alweer eens de garage zou binnenstromen... Maar het was niet zo erg als dat buienradar.nl aangaf... gelukkig maar.
Alle katten (op één na) waren binnen, maar het stond hen duidelijk niet aan dat ze niet direct weer buiten mochten. Ja, eindelijk koelt het dan wat af en dan worden ze weer opgesloten, hoe zou je zelf zijn.

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#160 Geplaatst 28 juli 2013 - 15:19

Vandaag zalig, fris windje en toch niet koud, leuk weer voor een bbq :dancer:
Tegen donderdag zou het terug 30gr worden.
Hou jullie maar weer vast ;)
Nu moet ik zeggen, dit verkies ik toch boven regen en vrieskoude

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#161 Geplaatst 28 juli 2013 - 16:22

Al bij al is het niet te erg hier geweest, als ik hoor hoe het in de naburige steden eraan toe is gegaan. Vandaag is het heerlijk buiten, zonnetje wat wolkjes en een windje, de was hangt buiten te drogen zal niet veel strijk aan zijn en deze avond lekker uit eten samen met mijn zus en schoonbroer. Wat moet een mens nog meer hebben.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#162 Geplaatst 28 juli 2013 - 18:33

Bekijk berichtmiranda, op 26 juli 2013 - 14:32, zei:

ga je niet meer naar de strijkcentrale Lut??? als het zo heet is doe ik ook niet veel na mijn hartinfarct kan ik zekers niet meer de hitte verdragen  ik zit ook meestal binnen en alles dicht..... heb me dan ook een zwaardere kolomventilator gekocht gisteren voor in de living... met deze is het echt wel doenbaar in huis...

Jawel!! Maar ten eerste is het nu gesloten waae ik gewoonlijk ga, en ten tweede heb ik die spullen morgen al nodig voor in de valies!  Bij zo'n strijkcentrale moet je minimum 4 à 5 dagen wachten op je strijk...!

Bewerkt door Lut, 28 juli 2013 - 18:36.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#163 Geplaatst 28 juli 2013 - 23:41

Het was zalig buiten vandaag en deze avond zo terrasjes weer we hebben er van genoten.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#164 Geplaatst 29 juli 2013 - 08:43

Zaterdag avond en nacht heeft het hier hevig geregend met onweer en veel bliksems ,de parking voor onze appartementen stond deels onder water .Die parking loopt wat af naar onze kant en van verschillende straten komt daar het water dan bijeen .Het heeft wel anderhalf uur geduurd voor het weer rustig was .Langs achter van mijn appartement ligt ons terras en het goot tot tegen het raam van de keuken ,gelukkig had ik juist alles binnengezet van glazen vandaar wat te zitten .Er stond ook een heel hevige wind .
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#165 Geplaatst 01 augustus 2013 - 16:00

Het is hier weer om te smelten, voordeel is dat de was heel snel droog is ;)
Ben juist terug van de kapper al een geluk dat ze daar airco hebben anders zou het niet leuk geweest zijn

Geplaatste afbeelding