Spring naar inhoud

- - - - -

Warm warm ;) upje.. brrr...koud en vies weer

• Log in om te reageren
423 reacties op dit onderwerp
Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#196 Geplaatst 03 augustus 2013 - 12:32

vandaag is de grootste warmte weg, volgens het weerbericht ma nog 25°

hier hadden we deze morgend al een paar plensbuitjes, en nu ook een heerlijk zeebriesje en 21°
je voelt inderdaad de nieuwe zuurstof in de lucht,
net of je herleeft

volgens de kranten zou de zomer nu ook weer "normaal" worden :d

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#197 Geplaatst 03 augustus 2013 - 12:39

hier momenteel 24,6C op ons weerstation .. het is aangenaam zonnig en toch beetje koeler dan voorbije dagen .; ook wat wind vandaag wat de afkoeling in huis aangenamer maakt.. want de warmte zat toch vooral binnen gisterenavond.. deze nacht gezweet en slecht geslapen door de warmte op de slaapkamer.. ventilator heeft dan ook heel de nacht aangestaan..

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#198 Geplaatst 03 augustus 2013 - 13:08

Bekijk berichtKaprice, op 03 augustus 2013 - 12:32, zei:

vandaag is de grootste warmte weg, volgens het weerbericht ma nog 25°

hier hadden we deze morgend al een paar plensbuitjes, en nu ook een heerlijk zeebriesje en 21°
je voelt inderdaad de nieuwe zuurstof in de lucht,
net of je herleeft

volgens de kranten zou de zomer nu ook weer "normaal" worden :d
Hoe kan dat nu wij zitten 10 km van jullie vandaag en hier is er nog niks gevallen :p
Geplaatste afbeelding

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#199 Geplaatst 03 augustus 2013 - 13:11

Pfff nou ik vind het dus ook veel te warm. Als ik niets hoef gaat het nog wel maar als je moet werken, echt niets aan.
Vanmorgen puppencursus gegeven op de hondenschool, zelfs dat was te warm.

Ik heb nu alle ramen en deuren openstaan, in de woonkamer was het vanmorgen 28,5. Het is nu 27,5, dat het maar rap nog sneller afkoelt.

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#200 Geplaatst 03 augustus 2013 - 13:18

Bekijk berichtEster, op 03 augustus 2013 - 13:11, zei:

Pfff nou ik vind het dus ook veel te warm. Als ik niets hoef gaat het nog wel maar als je moet werken, echt niets aan.
Vanmorgen puppencursus gegeven op de hondenschool, zelfs dat was te warm.

Ik heb nu alle ramen en deuren openstaan, in de woonkamer was het vanmorgen 28,5. Het is nu 27,5, dat het maar rap nog sneller afkoelt.

Amai,
hier is het zelfs fris (midden W-Vlaanderen) een enorme wind die natuurlijk niet voordelig is als je het ganse huis wilt verluchten... Ramen en deuren klapperen dat het een lieve lust is.
Maar als je dicht bij een open raam zit kun je wel een lichte pull verdragen hoor. Nu heb ik wel nog geen katjes horen klagen van de warmte. Blij toe.
Deze nacht sliep Lien bij mij op de kamer, met een ventilator, ze zocht toch altijd beschutting achter mij om de wind niet zo te voelen. Gelukkig kan ik meer dan voldoende beschutting bieden. :d

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#201 Geplaatst 03 augustus 2013 - 13:22

das inderdaad té warm ester

hier is het nu 21° en bewolkt, met behoorlijk wat wind aan de belgische kust
heerlijk om eens terug zuurstof in de lucht te voelen, ik heradem

en Inge91
zo een onweerbuitjes zijn heel plaatselijk hé, er komt een zwarte wolk over en die laat vijf minuten wat regen vallen en tis voorbij
kan best zijn dat zelfs een paar km verder der niks uitvalt
khad het gisteren ook zo, ik zat thuis en hier regende t, en mijn vriend zat op Qbeach, in vogelvlucht 4-5km verder en daar was het bewolkt maar droog

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#202 Geplaatst 03 augustus 2013 - 13:24

Hier zon, maar een frisse wind.
Zalig! :)

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#203 Geplaatst 03 augustus 2013 - 13:38

Ah jullie hebben geluk, stuur maar een beetje frisse lucht deze kant op! :cheer:
Het is hier wel koeler dan de afgelopen dagen maar die warmte blijft zo "hangen"

Het warmst in huis was rond de 30 graden, toch maar eens sparen voor een airco!

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#204 Geplaatst 03 augustus 2013 - 14:48

Bekijk berichtEibhlin, op 02 augustus 2013 - 20:01, zei:

Ik wil ook zo graag eens gaan zwemmen :(

Ik ken dat gevoel. Het was tof gisteren, maar moet nog leuker zijn om zelf een echt zwembad te hebben. Het zwembad waar we gisteren inzaten is ook verwarmd en heeft verlichting, dus dan kan je er tot de late uurtjes inzitten. Heb al zin om terug te gaan, maar ja, 't is ons zwembad niet he. Was al aan het dromen om in de toekomst ook eentje te laten zetten, onze tuin is er groot genoeg voor. Onze tuin wel, maar helaas onze bankrekening niet :louche:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#205 Geplaatst 03 augustus 2013 - 18:07

Daarnet nog 29° buiten maar het is leefbaar met het beetje wind.
Het was ook warm op de kamer in het eerste gedeelte van de nacht daarna kwam er een frisse bries binnen dankzij dat alle over eenstaande ramen groot open stonden.

Met die ventilators 's nachts slapen is geen doen dat maakt veels te veel lawaai. Vooral die toren ventilators die maken nog meer lawaai.

HIer niks van onweer geweest, 10 druppels vroeg op de morgend niet genoeg om de straat nat te maken.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#206 Geplaatst 03 augustus 2013 - 18:59

Bekijk berichtcatherine, op 03 augustus 2013 - 18:07, zei:

Daarnet nog 29° buiten maar het is leefbaar met het beetje wind.
Het was ook warm op de kamer in het eerste gedeelte van de nacht daarna kwam er een frisse bries binnen dankzij dat alle over eenstaande ramen groot open stonden.

Met die ventilators 's nachts slapen is geen doen dat maakt veels te veel lawaai. Vooral die toren ventilators die maken nog meer lawaai.

HIer niks van onweer geweest, 10 druppels vroeg op de morgend niet genoeg om de straat nat te maken.

wij hebben hier vandaag zon 24C gehad en een koel briesje wat echt deugd deed... geen regen noch onweer gehad het was echt aangenaam zomerweer vandaag...ik weet niet wat uwe ventilator mankeert hoor hier hoor je hem wel ronken maar niet overdreven veel lawaai... ik heb deze nacht ook met een ventilator geslapen en dit was wel doenbaar met de onze (zon gewone molen) heb hem dan even uitgedaan vannacht maar alweer vlug aangezet want het was boven niet te doen zonder....

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#207 Geplaatst 03 augustus 2013 - 19:22

Onze gewone molens maken ook veel minder lawaai dan die torens, overal lees je in de revuws dat die torens meer lawaai maken. En er mankeert niks aan de onze.
Hier staan de ramen groot open met muggenziften overal in, en rolluik laten we dan een beetje op, tegen de vroege morgend was het fris in de kamer heb zelf mijn laken over mij moeten trekken. Was al blij dat we niks onweer hebben gehad. Nog een paar dagen en dan is het terug vooraan in de 20 dat is genoeg.

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#208 Geplaatst 04 augustus 2013 - 08:35

Hier nu lekker fris, de ramen staan open, ik heb zalig geslapen, de wolken zijn hier aan de kust aan het verdwijnen dus misschien vandaag even naar het strand :dancer:
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#209 Geplaatst 04 augustus 2013 - 09:10

yep Inge91 lekker fris
opgestaan met 15° en een blauwe hemel

terug klaar voor een "normale" dag, laat ons hopen (niet boven de 25° dus :p)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#210 Geplaatst 04 augustus 2013 - 10:05

Bekijk berichtjuleken, op 03 augustus 2013 - 14:48, zei:

Ik ken dat gevoel. Het was tof gisteren, maar moet nog leuker zijn om zelf een echt zwembad te hebben. Het zwembad waar we gisteren inzaten is ook verwarmd en heeft verlichting, dus dan kan je er tot de late uurtjes inzitten. Heb al zin om terug te gaan, maar ja, 't is ons zwembad niet he. Was al aan het dromen om in de toekomst ook eentje te laten zetten, onze tuin is er groot genoeg voor. Onze tuin wel, maar helaas onze bankrekening niet :louche:
Ik ben nog nergens gaan zwemmen omdat mn buik het me nog niet toe laat. :( Te veel bewegen gaat nog niet voorlopig.