Spring naar inhoud

- - - - -

Warm warm ;) upje.. brrr...koud en vies weer

• Log in om te reageren
423 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#226 Geplaatst 06 augustus 2013 - 16:14

Hier gisteren nacht redelijk frisse wind maar niks regen of onweer in de verte wat weerlicht meer niet. Vandaag 's morgens zon en nu al voor de rest van de dag grijs maar zacht weer. Alles staat groot open om het binnen af te koelen.
En doordat ons huis alle gevels goed geisoleerd zijn duurt het wat langer eer de warmte terug buiten is.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#227 Geplaatst 06 augustus 2013 - 16:17

Hier heeft het niets gedaan. Zelfs niet geregend.
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#228 Geplaatst 05 september 2013 - 15:52

Nog is even tijd om dit topic onder het stof uit te halen :)
We zijn nu september en het is weer gigantisch warm
Ik wil nog van een nazomer genieten, maar hier kan ik niet echt van genieten hoor :p veel te warm

Geplaatste afbeelding

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#229 Geplaatst 05 september 2013 - 15:55

Mijn papa zegt altijd i.v.m. het weer: 'Je krijgt wat je verdient' en vandaag is het héérlijk weer en ik verjaar, ik wordt 30.  Dus dat is best wel leuk he :eDance:

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#230 Geplaatst 05 september 2013 - 16:35

Bekijk berichtfieke0509, op 05 september 2013 - 15:55, zei:

Mijn papa zegt altijd i.v.m. het weer: 'Je krijgt wat je verdient' en vandaag is het héérlijk weer en ik verjaar, ik wordt 30.  Dus dat is best wel leuk he :eDance:
Gelukkige verjaardag, geniet er van :flower:
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#231 Geplaatst 05 september 2013 - 16:49

Bekijk berichtInge91, op 05 september 2013 - 15:52, zei:

Nog is even tijd om dit topic onder het stof uit te halen :)
We zijn nu september en het is weer gigantisch warm
Ik wil nog van een nazomer genieten, maar hier kan ik niet echt van genieten hoor :p veel te warm

idem;.. netnaar delhaize geweest en twas lekker fris daarbinnen.. eenmaal buiten was het echt niet te doen..... om dood te vallen...

vleermuis
vleermuis
  • 35 berichten

#232 Geplaatst 05 september 2013 - 16:59

Het is ook hartikke warm. War blijft die herfst?

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#233 Geplaatst 05 september 2013 - 17:31

het is me ook écht té warm!

khad ook de planning om deze namiddag te gaan shoppen

maar met dit weer is het in de winkels nog te doen door de airco, maar dan uitladen en wegstoppen van de boodschappen pppffffff
zoals Miranda zegt, inderdaad om bij dood te vallen

en aangezien ik ook hartpatiënt ben, blijf ik beter binnen, zonneblinden toe, en ventilator op

shoppen kan wel nog een paar dagen wachten, tot het een beetje "normaler" temperatuur is!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#234 Geplaatst 05 september 2013 - 18:23

Je loopt precies op een muur van warmte wanneer je buiten komt.... :wall: ! Ik kan hier ook absoluut niet tegen, ik stond deze morgen dan ook op met een uit de kluiten gewassen migraine.... :misselijk: :8  
Hopelijk houdt deze hitte niet lang aan....! Ik was zo content met het mooie weer de voorbije week. Maar wanneer de temperatuur boven de 28° gaat, dan is daar niet van te genieten :evil:

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#235 Geplaatst 05 september 2013 - 18:27

Ik heb graag mooi weer. Maar dit weertje is me toch ook net iets té warm.

Een hele dag in een klas staan waar geen of amper frisse lucht kan binnenkomen. En dan nog in de namiddag gaan sporten buiten met de 1ste jaars.
En nu wachten in een hete leraarskamer tot de infoavond voor de ouders begint!
Foute dag voor zo'n drukke dag ;)
Maar we doen het nog graag :d

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

vleermuis
vleermuis
  • 35 berichten

#236 Geplaatst 05 september 2013 - 20:44

Ik ben ook een beetje bang dat na dit warme weer vooral veel regen komt. En ik heb mijn vakantie nog te goed dus vrees er voor

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#237 Geplaatst 05 september 2013 - 20:53

Ahh niet zo zeuren jullie, tis lang koud geweest dit jaar en nu hebben we lekker weer!! Vorig jaar was het halverwege september ook super weer en dat jaar ervoor ook (weet ik toevallig omdat op mn nichtje dr verjaardag 15 sept heb super mooi was) en dat jaar daarvoor heb ik op 24 september nog op het water gevaren met vrienden, toen was het ook prachtig weer.

Oke moet toegeven dat ik voor in de tuin vandaag niet kon zitten, want dat was wel echt te warm haha...maar ben er blij mee. En ik denk dat een hoop mensen ook  wel blij zullen zijn met de regen...planten, bomen enzo hebben dat wel nodig.
Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#238 Geplaatst 05 september 2013 - 20:55

Bekijk berichtfieke0509, op 05 september 2013 - 15:55, zei:

Das extra genieten dan :) Een gelukkige verjaardag nog!

Ik ben blij met dit mooie weer en het mag van mij nog hééél lang duren. De winter is koud en lang genoeg geweest

Bekijk berichtchanatas, op 05 september 2013 - 20:53, zei:

Ahh niet zo zeuren jullie, tis lang koud geweest dit jaar en nu hebben we lekker weer!! Vorig jaar was het halverwege september ook super weer en dat jaar ervoor ook (weet ik toevallig omdat op mn nichtje dr verjaardag 15 sept heb super mooi was) en dat jaar daarvoor heb ik op 24 september nog op het water gevaren met vrienden, toen was het ook prachtig weer.

Oke moet toegeven dat ik voor in de tuin vandaag niet kon zitten, want dat was wel echt te warm haha...maar ben er blij mee. En ik denk dat een hoop mensen ook  wel blij zullen zijn met de regen...planten, bomen enzo hebben dat wel nodig.

Haha, dat was bijna op hetzelfde moment hetzelfde gedacht :)
Mylo Banner

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#239 Geplaatst 05 september 2013 - 21:14

En straks zitten ze weer allemaal te klagen van het is nat het is koud waar blijft de zomer.

vleermuis
vleermuis
  • 35 berichten

#240 Geplaatst 05 september 2013 - 21:14

Bekijk berichtchanatas, op 05 september 2013 - 20:53, zei:

In de winter hoor je me nooit klagen. Kan mij niet lang genoeg koud zijn als het maar droog is