Spring naar inhoud

- - - - -

Warm warm ;) upje.. brrr...koud en vies weer

• Log in om te reageren
423 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#241 Geplaatst 05 september 2013 - 21:19

Ohh echt?? Nee ik ben echt geen winter mens hoor, misschien dit jaar iets meer aangezien ik nu CV heb...maar dan nog, brrr is mij te koud....geef mij maar de zon
Geplaatste afbeelding

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#242 Geplaatst 05 september 2013 - 21:53

Ik vond het gewoon aangenaam lekker warm 8)

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#243 Geplaatst 05 september 2013 - 21:55

Ik vond het zolang ik niet in de felle zon zat ook heerlijk warm.
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#244 Geplaatst 06 september 2013 - 04:47

Pff, ik was weer niet te genieten gisteren. Ik kan echt niet tegen die warmte, m'n voeten zwellen gelijk op, ik begin te zweten gelijk een rund en voel me zo misselijk als iets.
En ben al van half 3 wakker deze nacht, wakker geworden van iets en ik geraakte niet meer in slaap vanwege de warmte. Ben dan maar opgestaan....
Hopelijk regent het goed vandaag dat het wat afkoelt.

Time spent with cats is never wasted

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#245 Geplaatst 06 september 2013 - 05:56

Ik was blij dat ik gisteren mijn jeans geruild heb voor een kleedje, want in een bus zonder airco is echt kapot gaan!
En de kids ook lastig van de warmte.
Als het vandaag nog zo is neem ik straks een fles water en bekertjes mee voor hen. Dat ze toch eens kunnen drinken. De laatste stapte gisteren af tegen bijna 6 uur, dus das erg lang op de bus zitten voor zo'n kinderen.

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#246 Geplaatst 06 september 2013 - 10:52

oef de drukkende tropische hitte is weg :dancer:
van gisteren 31° naar nu 17°
net of ik herleef en terug kan ademen...

ik klaag niet rap hé Catherine, maar alles boven een graad of 25° kan mijn lichaam toch echt niet aan
en dan zit ik nog op invaliditeit thuis, kmag er niet aan denken dat je dan moét gaan werken...

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#247 Geplaatst 07 september 2013 - 14:46

Bekijk berichtCarowlina, op 06 september 2013 - 05:56, zei:

Ik was blij dat ik gisteren mijn jeans geruild heb voor een kleedje, want in een bus zonder airco is echt kapot gaan!
En de kids ook lastig van de warmte.
Als het vandaag nog zo is neem ik straks een fles water en bekertjes mee voor hen. Dat ze toch eens kunnen drinken. De laatste stapte gisteren af tegen bijna 6 uur, dus das erg lang op de bus zitten voor zo'n kinderen.

Dat vind ik nu zielig..... Die arme dutskes die daar maar in de bus moeten hangen te wachten tot ze thuis zijn ....
Ben ik blij dat mijn kinderen (vroeger) op nog geen 2 minuutjes van de school afwoonden.

hou vol, want die gastjes zullen toch ook wel super lastig zijn met dit weer.... succes

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#248 Geplaatst 07 september 2013 - 15:20

Joske: sjah, ze gaan al naar de dichtsbijzijnde school in dat type. En als de ouders dan geen moeite willen doen (of niet kunnen) om hun kind te komen halen, moeten ze met de bus. Gelukkig viel het vrijdag nogal mee :)

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#249 Geplaatst 08 september 2013 - 17:30

Dit is nu mijn ideaal weer, lekker briesje zonnig en niet te warm, zo mag de nazomer lekker verder doen :p
En s'nachts slapen zonder te plakken

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#250 Geplaatst 08 september 2013 - 21:50

gisteren heel de namiddag ferm regen maar vandaag was het zalig warm en een heerlijk windje.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#251 Geplaatst 09 september 2013 - 11:27

Wij waren gisteren met de paarden in Arendonk en daar is het goed weer geweest :)

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#252 Geplaatst 09 september 2013 - 16:03

Gisteren was het zonnig maar niet zo warm meer dan voorbije dagen... hoefde ook niet ik heb in BH mijn "serreke" int wit geverfd de binnenkant... s avonds was het serieus afgekoeld en kon je wel iets verdragen om buiten te gaan..

vandaag bewolkt en redelijk fris...

Anke1980
Anke1980
  • 161 berichten
  • 1 katten

#253 Geplaatst 11 september 2013 - 11:01

de meeste van die warme dagen heb ik jammer genoeg moeten werken, de middagpost dan nog... in zo'n superhete fabriekshal van rond de 35°. Dan weet je pas wat dat is 'heet'. Ronduit onmenselijk!

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#254 Geplaatst 11 september 2013 - 15:07

Maar we zouden nu toch beter een nieuw topic openen nat, nat, nat. Hier regent het al 3 dagen verschrikkelijk, het gras staat letterlijk onder water ... Echt str...weer

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#255 Geplaatst 11 september 2013 - 17:00

Bekijk berichtJoske123, op 11 september 2013 - 15:07, zei:

Maar we zouden nu toch beter een nieuw topic openen nat, nat, nat. Hier regent het al 3 dagen verschrikkelijk, het gras staat letterlijk onder water ... Echt str...weer

yep,en tis opeens ook frisjes geworden :(. Geef mij dan maar liever een beetje te warm :)
Mylo Banner