Spring naar inhoud

- - - - -

Warm warm ;) upje.. brrr...koud en vies weer

• Log in om te reageren
423 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#256 Geplaatst 11 september 2013 - 18:39

vandaag zon en wolkjes, gelukkig geen regen, vorige nacht is er wel een fixe bui gevallen.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#257 Geplaatst 11 september 2013 - 19:02

,Nou de warmte is ver te zoeken...hoewel als het zonnetje schijnt het nog wel lekker is...maar gister wat een dramatische dag...het heeft hier praktisch non-stop geregent vanaf maandagnacht tot vannacht 2 uur ofzo. Balou was er niet blij mee, die is gister tot een uur of 10 eigenlijk de hele dag binnen geweest, hooguit 5 minuten buiten. En ik had het gewoon koud gisteravond, maar een dik vest aangetrokken...vandaag ook nog wel een paar fikse buien, maar gelukkig niet zo lang en niet de hele dag (uiteraard wel net op de momenten dat ik op de fiets was).
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#258 Geplaatst 11 september 2013 - 20:07

vandaag was het niet echt slecht hier, ik heb zelfs wat in de tuin gewerkt.
Gisteren was het echt herfst, ik heb ook mijn dikke trui moeten aandoen :(

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#259 Geplaatst 11 september 2013 - 20:51

hier heeft het hele dag niet opgehouden met regenen en tis koud ook amper 16C... CV brand en donsdeken op bed gelegd ...

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#260 Geplaatst 11 september 2013 - 20:54

Hier heeft ook de voorbije 2 dagen bijna non stop geregend, en het was echt dikke truien weer.
Gaf mij echt al zo een beetje winter/kerst gevoel :love4:

Time spent with cats is never wasted

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#261 Geplaatst 11 september 2013 - 20:57

Bekijk berichtSteffie_G, op 11 september 2013 - 20:54, zei:

Hier heeft ook de voorbije 2 dagen bijna non stop geregend, en het was echt dikke truien weer.
Gaf mij echt al zo een beetje winter/kerst gevoel :love4:
nu niet overdrijven ook met dat winter /kerst... tis gewoon echt herfstweer...

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#262 Geplaatst 11 september 2013 - 20:58

Haha, sorry maar voor mij voelt dat echt zo :lachen:
Maar ik kijk ook altijd uit naar de winter en de feestdagen

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#263 Geplaatst 11 september 2013 - 20:59

Bekijk berichtSteffie_G, op 11 september 2013 - 20:58, zei:

Haha, sorry maar voor mij voelt dat echt zo :lachen:
Maar ik kijk ook altijd uit naar de winter en de feestdagen
Jij liever dan ik...kijk daar absoluut niet naar uit....brr dikke truien en jassen weer aan!!
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#264 Geplaatst 11 september 2013 - 21:04

Ja veel mensen vinden dat echt vreemd. Maar zomer is echt niets voor mij, ik kan echt helemaal niet tegen de warmte.
Geef mij dan maar winter, goed ingeduffeld, die gezellige sfeer van alle lichtjes als het snel donker is.
Hmmm :love3:

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#265 Geplaatst 11 september 2013 - 21:14

Ik kan elk seizoen wel appreciëren, zomer zolang het niet boven de 30gr is...zalig, herfst de paddestoelen, lange wandelingen in een bos, kastanjes zoeken...de winter gezellig binnen met kaarsjes en een wandeling in de sneeuw...en dan terug de lente, bloemen planten bomen, alles komt dan terug tot leven :)
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#266 Geplaatst 12 september 2013 - 06:31

De regen vind ik helemaal niet leuk. Het eten van de katjes staat onder een tafel en toch lopen de bordjes vol met water. :( Ook de slakken kruipen in hun eten en dat vind ik echt vies. :evil: Ik loop dikwijls buiten om de beestjes af te drogen met keukenrol omdat ik schrik heb dat ze ziek gaan worden en ze vertikken het om in de schuur te gaan. :( Ons oudste Mieke heb ik deze nacht opgesloten in de wasplaats en het is mij niet in dank aanvaard. :heart:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#267 Geplaatst 13 september 2013 - 23:12

Ik heb de naam van dit topic maar even aangepast, nu kunnen we lekker gaan klagen over het vieze regenweer en de koude ;)
En wat doen jullie met dit weer om warm te blijven?

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#268 Geplaatst 13 september 2013 - 23:27

de cv staat al aan van deze week.. vandaag hele dag fleece aangehad met eronder een T shirt met lange mouw en heb keelpijn sinds vandaag...volgende week geven ze nog amper 15C..Denk dat we teveel gezaagd hebben als het te heet was... nu krijgen we heel vroege herfst.

Bewerkt door miranda, 13 september 2013 - 23:28.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#269 Geplaatst 13 september 2013 - 23:30

Hier ook de verwarming al wat aan gelegd. De katten liggen zelfs al ganse dag op de vensterbanken te slapen boven die chauffage. Die hebben precies ook al een kou gat ofzo. :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#270 Geplaatst 14 september 2013 - 00:06

hier is het nog 22° binnen dus niks chauffage aan gaan doen, als ge ze te vroeg opzet moet ge ze nog hoger zetten in de echte winter. En 22° is meer dan genoeg in huis. Onze muurisolatie was een goede investering.