Spring naar inhoud

- - - - -

Warm warm ;) upje.. brrr...koud en vies weer

• Log in om te reageren
423 reacties op dit onderwerp
Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 23 juli 2013 - 19:44

Pfff, het is hier nu 28.5 graden binnen.
Maar het begint stilaan bewolkter te worden en er is een briesje.
Wellicht straks serieus onweer.

Ismene
Ismene
  • 811 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 23 juli 2013 - 20:21

Hier begint het te regenen, bizar toch zo'n omzwaai. Ramen terug open; Pixie herademt!
De onderstroom die niemand ziet, bepaalt de richting in elk gebied.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#33 Geplaatst 23 juli 2013 - 21:37

wij hebben ons laatst een donderkan gekocht, is een glazen kan die je 1/3de vult met water (dat je dan kleurt met een leuk kleurtje) en als er onweer op komst zou zijn dan zou het water stijgen en er via de teut uitkomen.
Ons donderkan heeft ondertussen onweer aangekondigt terwijl het heel mooi weer was en nu er onweer op komst is doet het ding niks...
Zal misschien komen omdat het in de ren hangt en die bijna volledig afgesloten is, er is wel luchtcirculatie maar beduidend minder dan in de tuin natuurlijk maar als we ze in de tuin gaan hangen hebben we er helemaal niks meer aan want dan zien we ze niet  van binnen...
Ik hoop in ieder geval dat het bij een fris buitje blijft en geen donder of bliksem want daar ben ik bang van
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 23 juli 2013 - 21:51

Ik heb gezien dat het ergens in Limburg al serieus hard geregend heeft.
Hier nog niks....

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 23 juli 2013 - 22:37

geen donder alleen wat druppels die je kon tellen.. hebben net pizzake op ons terras gegeten met een fris pintje erbij... straks nog een fris doucheke nemen dan bedje in

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#36 Geplaatst 23 juli 2013 - 22:58

Hier nog niets te zien of te horen.
Wij hebben airco in huis.  Een investering geweest die ik elke dag liever zie :)

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#37 Geplaatst 23 juli 2013 - 23:11

Hier ook nog niks. 't Is nu echt zaaaalig buiten. Net tot ontdekking gekomen dat we onzen draad voor internet door ons raam naar buiten krijgen en zit dus nu met pc op ons terras. Wou op ks komen maar zag het niet zitten om nu binnen te zitten. Dit vind ik het leukst aan superwarme dagen, die zwoele avonden op een terras waar je eindelijk een beetje lucht krijgt.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#38 Geplaatst 23 juli 2013 - 23:42

hier ook nog niks, maar de warmte kruipt nu wel naar binnen, t is hier om te ontploffen momenteel en straks moeten de deuren dan nog toegedaan worden ook, t zweet loopt nu al van mijn lijf, slapen gaat moeilijk worden denk ik
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#39 Geplaatst 24 juli 2013 - 00:10

Ja da's de miserie natuurlijk, ben ook al bang om in mijn bed te kruipen.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#40 Geplaatst 24 juli 2013 - 10:05

Geen onweer gehoord, maar buiten is het flink afgekoeld nu :)
Dus zal wel geregend hebben :)
Nu alle (tot zover mogelijk met de poezen) ramen open en die warmte eruit!

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#41 Geplaatst 24 juli 2013 - 10:57

het heeft hier goed gedonderd en gebliksemd, regen heb ik niet gehoord maar t zal dan wel geregend hebben ook want alles is goed afgekoeld
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 24 juli 2013 - 11:07

Hier heeft het maar liefst 2 uur lang goed gekletterd en geregend. Ik had de ruit open gezet voor frisse lucht maar dat leek precies niet veel te helpen. Alles staat nu nog open, hopelijk is het vanavond minder warm om te slapen.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 24 juli 2013 - 11:12

Bekijk berichtlathyrus, op 24 juli 2013 - 10:57, zei:

het heeft hier goed gedonderd en gebliksemd, regen heb ik niet gehoord maar t zal dan wel geregend hebben ook want alles is goed afgekoeld
Hier ook, dus weer genieten..
Kan echt heel slecht tegen de warmte, va ik ook vaak flauw..
Ik ben ook een van de weinige mensen die niet klaagt in de winter, maar op de dagen dat het warmer is dan 25 graden ben ik echt een vaatdoek..

Bekijk berichtEibhlin, op 24 juli 2013 - 11:07, zei:

Hier heeft het maar liefst 2 uur lang goed gekletterd en geregend. Ik had de ruit open gezet voor frisse lucht maar dat leek precies niet veel te helpen. Alles staat nu nog open, hopelijk is het vanavond minder warm om te slapen.

Hier ook alles open, en de frisse lucht stroomt lekker naar binnen!.. Dadelijk lekker een wandeling maken met een dinnetje en wat gaan eten.. verheug me er nu al op... gewoon lekker buiten en genieten van dit, voor mij aangename weer

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#44 Geplaatst 24 juli 2013 - 11:14

Hier om 6u deze morgend heel klein buitje niet genoeg om de straat nat te maken.
Niks onweer en hopelijk blijft het zo. Nu schijnt de zon al terug.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#45 Geplaatst 24 juli 2013 - 11:29

Nu begint het hier net stilaan te regenen en de onweerskanonnen zijn begonnen met schieten.
Ben dan maar alles gaan toe zetten, buiten het raam in de living. Dat hou ik wel in het oog.
Gisteren was het hier 29 graden binnen, nu toch al terug 25.5 :)