Spring naar inhoud

- - - - -

Warm warm ;) upje.. brrr...koud en vies weer

• Log in om te reageren
423 reacties op dit onderwerp
Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#346 Geplaatst 16 oktober 2013 - 16:22

Dit weekend komen er nog een paar dagen van rond de 20gr, ik weet niet of er veel zon gaat bijzijn maar dat gaat toch nog genieten worden, misschien nog een bbq? ;)
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#347 Geplaatst 16 oktober 2013 - 20:54

Hier nog eentje die zo kan genieten van de gezelligheid van de aankomende herfst
Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Steffie_G, 16 oktober 2013 - 21:08.

Time spent with cats is never wasted

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#348 Geplaatst 16 oktober 2013 - 21:01

Bekijk berichtSteffie_G, op 16 oktober 2013 - 20:54, zei:

Hier nog eentje die zo kan genieten van de gezelligheid van de aankomende herfst

Geplaatste afbeelding
Ik kan je foto niet zien hoor !!!!

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#349 Geplaatst 16 oktober 2013 - 21:05

Oh seg, altijd die problemen met m'n foto's :evil:

Ik zal het eens via photobucket proberen.

Kun je de foto nu zien?

Bewerkt door Steffie_G, 16 oktober 2013 - 21:08.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#350 Geplaatst 16 oktober 2013 - 21:09

nu zie ik het wel... en hij geniet duidelijk ;)

eigenlijk druk ik gewoon op "meer berichtopties" en dan zie je dat je foto's kunt uploaden...

Bewerkt door Joske123, 16 oktober 2013 - 21:10.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#351 Geplaatst 16 oktober 2013 - 21:10

Ik doe het altijd via URL, maar blijkbaar moet ik het ook via meer berichtoptie's doen, want die URL's werken blijkbaar toch niet naar behoren

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#352 Geplaatst 16 oktober 2013 - 21:12

Bekijk berichtSteffie_G, op 16 oktober 2013 - 21:10, zei:

Ik doe het altijd via URL, maar blijkbaar moet ik het ook via meer berichtoptie's doen, want die URL's werken blijkbaar toch niet naar behoren
eens proberen hé ;)

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#353 Geplaatst 16 oktober 2013 - 21:39

Pff die kou en winter is niet aan mij besteed hoor, geef mij maar zo;n. Regen heb ik ook een hekel aan, zeker omdat Balou nu continu met vieze pootjes door mn huis loop...kan dus vaak gaan dweilen. Winter vind ik alleen leuk als er sneeuw is, dat heeft toch wel wat...maar niet voor lange tijd en ook niet dat he glad wordt haha.
En nu heb ik nog geen werk, dus sta ik op als het licht is...maar straks ga ik in het donker naar werk en ga ik weer weg als het ook donker is...dat is echt niet fijn.
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#354 Geplaatst 16 oktober 2013 - 22:54

Ik hou van de zomer, als we een echte zomer hebben tenminste, maar ik kan de herfst ook enorm appreciëren. Ik verafschuw de winter. Ik kan echt niet tegen die koude en doe al ver in mijn broek als ik eraan denk dat het waarschijnlijk weer zo zal sneeuwen. Ik ben er niet fier op maar ik durf daar echt niet in rijden.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#355 Geplaatst 16 oktober 2013 - 23:02

Nee ik kan begrijpen dat je daar niet in durft te rijden. Ik ga (naja ging) altijd op de fiets naar werk...en als het echt sneeuwde nam ik wel het ov, maar eigenwijs als ik ben ging ik soms wel op de fiets. Nu ben ik 1x echt flink hard gevallen (lezen ook kids mee hou het netjes) toen ik een bocht om ging...gek genoeg lag er toen geen sneeuw, maar was wel koud en in het bochtje een beetje glad. Mn dijbeen aan de zijkant lag open, en mn hand..ondanks handschoenen...ik heb er serieus littekens op mn been aan overgehouden, na een aantal maanden gelukkig minder zichtbaar...maar mn been was maanden paars. Dus ja ik kijk nu wel een beetje uit met fietsen. Gelukkig is mn werk nu qua reistijd met het ov vrijwel net zolang als op de fiets, dat scheelt.
Maar sneeuw vind ik voor kids altijd wel heel erg leuk. Ik werk in de kinderopvang, dus lekker sneeuwballen gooien, en sneeuwmannen maken. Maja het zorgt ook wel voor een hoop problemen natuurlijk
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#356 Geplaatst 16 oktober 2013 - 23:25

Sneeuw op zich vind ik ook wel mooi hoor, zeker in de kerstperiode als het binnen lekker warm is met lichtjes en dan dat zicht dat je hebt vanachter het raam.
Amai, je hebt echt wel een serieuze val gedaan! Toen ik studeerde reed ik alle dagen met de fiets naar het station, en daar ben ik ook zo eens gevallen, was één ijsplek. Gelukkig was ik superdik gekleed en kwam ik er gewoon met de schrik vanaf. Als ik lees wat jij er allemaal aan overhield, brr, allesbehalve plezant!

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#357 Geplaatst 17 oktober 2013 - 18:15

In de sneeuw rijden met de auto is te doen hoor, ik heb dan wel winterbanden en dat verschil merk je echt, vroeger met mijn gewone banden bleef ik ook liever binnen, maar nu ben ik niet meer te houden. ;)
Met de fiets rijden als er sneeuw ligt, durf ik niet, en wandelen in de sneeuw is leuk maar als er 1 ijsplek is dan lig ik gegarandeerd op de grond :lachen:

Vandaag heeft het hier serieus gegoten, ik zat met de auto in een echte wolkbreuk, nu is het opgeklaard en schijnt de zon :)

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#358 Geplaatst 17 oktober 2013 - 23:07

Ik heb geen winterbanden en zou die eigenlijk ook beter eens aanschaffen. Lap, weer kosten ;)

#359 Geplaatst 18 oktober 2013 - 11:22

Wij zweren hier ook bij winterbanden.
Zo groot is de kost nu eigenlijk ook niet want als die opliggen slijten je andere banden niet.

Ik heb het toch ook voor de zon, de zomer, en de warmte. Extreem warm moet niet (mag wel efkes natuurlijk :) ). Maar zo gelijk het een paar weken geleden was zou het altijd mogen zijn van mij.

Natuurlijk vind ik sneeuw ook mooi, voor een dagje of twee.
En die herftskleurtjes zijn ook leuk, maar toch, al die koude en nattigheid... Als ik daar door moet duurt dat dan ik weet niet hoelang eer ik weer een beetje warm heb. En de (buiten)deuren die dicht moeten zodra de verwarming aangaat...

Dan heb ik toch liever de zomer en de lente, de zon, licht, deuren die open kunnen blijven... Dan voel ik me gewoon veel vrijer. In de winter voel ik mij opgesloten. Ik ben ook dol op warme chocomelk maar dat is helaas niet genoeg voor mij om mijn koude handen en -vooral- voeten te vergeten.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#360 Geplaatst 22 oktober 2013 - 09:55

Super vandaag gaan we een nazomer-dag hebben, leuk om een terrasje mee te pikken :)
Geplaatste afbeelding