Spring naar inhoud

- - - - -

Warm warm ;) upje.. brrr...koud en vies weer

• Log in om te reageren
423 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#76 Geplaatst 25 juli 2013 - 23:59

Bekijk berichtlathyrus, op 25 juli 2013 - 22:23, zei:

zou dat bij de poezels ook zo zijn?
Ik loop me zorgen te maken omdat diddl nog maar ene keer heeft gegeten vandaag maar vraag me dan af of het ook niet door de warmte komt...

Ik denk dat dat ook geld voor de poezen. Balou eet hier ook weinig hoor!! Natvoer eet ze dan ineens wel weer goed, terwijl ze dat normaal niet echt super eet!!Maar brokjes hoef ik hier echt amper bij te vullen, want dat eet ze weinig.

Ik eet ook al dagen moeizaam en weinig met dit weer, helaas werkt die absoluut niet goed voor de lijn voor mij....val geen gram af, kom eerder aan gek genoeg!!
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#77 Geplaatst 26 juli 2013 - 10:11

Wij zijn gisteren avond ook gaan rijden.
Aleja, ik wat stappen en een beetje draf. Nog steeds oppassen voor de rug hé.
En desondanks onze beiden paarde goed waren ingespoten zat het VOL dazen. Echt ni normaal.
We zijn dan gaan stappen opt straat en daar toch ook redelijk wat dazen.
Wellicht door het natte weer van de voorbije dagen.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#78 Geplaatst 26 juli 2013 - 10:18

allez de plantjes moeten we geen water geven nu.... tis een ferme bui aan het doen .. mss dat dit beetje afkoeling brengt nu....een bui zei ik... is wel met klank en lichtspel momenteel .. en een stresserende hond...De lucht ziet er momenteel niet zo gezond uit lijkt beetje op valavond....

Bewerkt door miranda, 26 juli 2013 - 10:36.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#79 Geplaatst 26 juli 2013 - 11:29

HA En mijn man denkt vanavond naar de gentse feesten te gaan met collega's ipv met mij.... hihihihi als het zo blijft regenen zal dat wel serieus in het water vallen vrees ik.... :lachen:  zoete wraak om zijn donderwolk deze week :shhh:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#80 Geplaatst 26 juli 2013 - 12:46

hier ook een serieuze regenvlaag deze morgen, geen donder en bliksem. en nu terug stralende zon!! ideaal, mag elke dag zo zijn van mij, 'smorgens regen voor de plantjes, en in de namiddag en avond mooi weer :)
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#81 Geplaatst 26 juli 2013 - 13:58

Bekijk berichtlathyrus, op 25 juli 2013 - 22:23, zei:

zou dat bij de poezels ook zo zijn?
Ik loop me zorgen te maken omdat diddl nog maar ene keer heeft gegeten vandaag maar vraag me dan af of het ook niet door de warmte komt...
Ja hoor poezen hebben daar ook last van en gaan dan minder eten

Bekijk berichtNele, op 26 juli 2013 - 12:46, zei:

hier ook een serieuze regenvlaag deze morgen, geen donder en bliksem. en nu terug stralende zon!! ideaal, mag elke dag zo zijn van mij, 'smorgens regen voor de plantjes, en in de namiddag en avond mooi weer :)
Hier nog geen zon te zien
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#82 Geplaatst 26 juli 2013 - 14:07

amai net wat onkruid gewied in de border achteraan en wat uitgebloeide planten afgesneden en tis gelijk dat ik uit een zwembad kom.... zweet loopt van mijn gezicht af...

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#83 Geplaatst 26 juli 2013 - 14:12

Bekijk berichtmiranda, op 26 juli 2013 - 14:07, zei:

amai net wat onkruid gewied in de border achteraan en wat uitgebloeide planten afgesneden en tis gelijk dat ik uit een zwembad kom.... zweet loopt van mijn gezicht af...
Dat moet ik dadelijk ook doen maar het is zo plakkerig warm buiten, de zon is ook weer terug op komst
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#84 Geplaatst 26 juli 2013 - 14:17

Bekijk berichtInge91, op 26 juli 2013 - 14:12, zei:

Dat moet ik dadelijk ook doen maar het is zo plakkerig warm buiten, de zon is ook weer terug op komst

de border is gedaan maar ben gestopt is niet doenbaar voor mij om vandaag nog verder te doen met de laatste border...

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#85 Geplaatst 26 juli 2013 - 14:21

Bekijk berichtmiranda, op 26 juli 2013 - 14:17, zei:

de border is gedaan maar ben gestopt is niet doenbaar voor mij om vandaag nog verder te doen met de laatste border...

Ik zal eens proberen of het te doen is, en anders met een glaasje op het terras ;)
Bij nader inzien zal het optie 2 worden :lachen:

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#86 Geplaatst 26 juli 2013 - 14:27

Bekijk berichtInge91, op 26 juli 2013 - 14:21, zei:

Ik zal eens proberen of het te doen is, en anders met een glaasje op het terras ;)
Bij nader inzien zal het optie 2 worden :lachen:

dat laatste klinkt idd beter ;)  een glaasje koude medewijn zou ook smaken voor mij maar dit ga ik vanavond doen als mijn man naar de Gentse feesten is ... :eDance:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#87 Geplaatst 26 juli 2013 - 14:28

Ik kan echt slecht tegen zo'n hitte....! Ik zit(of lig) bijgevolg op de zetel, overgordijnen dicht, kolomventilator op mij gericht; Ik lees dan een boek, werk aan mijn naaipatroon (kruisjessteek op blanco witte stof), of kijk ik wat tv.
Daar we binnenkort enkele dagen richting Bretagne gaan, moest ik hoognodig wat strijken...! :help: :help:
Normaal strijk ik boven in de strijkhoek, maar 't was daar om flauw te vallen van de hitte :help: !
Bijgevolg heb ik mijn ventje de hele santeboetiek naar beneden laten brengen. Net zoals mirande met de luchtblazer op mij gericht, met een dun bloezeke en shortje aan ging dat al veel beter!! Al heb ik me op 't einde wel getroost met een lekker koel (en groot) ijsje :eDance:

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#88 Geplaatst 26 juli 2013 - 14:29

Geniet er van Miranda ;)
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#89 Geplaatst 26 juli 2013 - 14:32

Bekijk berichtLut, op 26 juli 2013 - 14:28, zei:

Ik kan echt slecht tegen zo'n hitte....! Ik zit(of lig) bijgevolg op de zetel, overgordijnen dicht, kolomventilator op mij gericht; Ik lees dan een boek, werk aan mijn naaipatroon (kruisjessteek op blanco witte stof), of kijk ik wat tv.
Daar we binnenkort enkele dagen richting Bretagne gaan, moest ik hoognodig wat strijken...! :help: :help:
Normaal strijk ik boven in de strijkhoek, maar 't was daar om flauw te vallen van de hitte :help: !
Bijgevolg heb ik mijn ventje de hele santeboetiek naar beneden laten brengen. Net zoals mirande met de luchtblazer op mij gericht, met een dun bloezeke en shortje aan ging dat al veel beter!! Al heb ik me op 't einde wel getroost met een lekker koel (en groot) ijsje :eDance:

ga je niet meer naar de strijkcentrale Lut??? als het zo heet is doe ik ook niet veel na mijn hartinfarct kan ik zekers niet meer de hitte verdragen  ik zit ook meestal binnen en alles dicht..... heb me dan ook een zwaardere kolomventilator gekocht gisteren voor in de living... met deze is het echt wel doenbaar in huis...

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#90 Geplaatst 26 juli 2013 - 15:03

En daar is de warmte weer :(
's morgens is het lekker fris en dan gooi ik de ramen die open kunnen open, maar tegen deze avond is het hier weer warm binnen :(