Spring naar inhoud

- - - - -

Warm warm ;) upje.. brrr...koud en vies weer

• Log in om te reageren
423 reacties op dit onderwerp
miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#91 Geplaatst 26 juli 2013 - 17:16

Bekijk berichtCarowlina, op 26 juli 2013 - 15:03, zei:

En daar is de warmte weer :(
's morgens is het lekker fris en dan gooi ik de ramen die open kunnen open, maar tegen deze avond is het hier weer warm binnen :(

tis alweer 29C.... ik ga verhuizen naar de noordpool... :p

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#92 Geplaatst 26 juli 2013 - 18:14

Haha, das nu wel véél te koud :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#93 Geplaatst 26 juli 2013 - 18:25

Nu weer iedereen klagen dat het te warm is en als het volgende week drie dagen regent klagen ze weer dat het regent.
Als je het mij afvraagt de belgen zijn hier nooit content met wat ze hebben.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#94 Geplaatst 26 juli 2013 - 18:29

Daarnet met een zware rugzak vol boodschappen zeulen en naar huis rijden heeft me ook weer wat zweet gekost. Amai zeg, tegen dat alles in de kasten en diepvries zat was ik een zeemlap.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#95 Geplaatst 26 juli 2013 - 18:32

Bekijk berichtcatherine, op 26 juli 2013 - 18:25, zei:

Nu weer iedereen klagen dat het te warm is en als het volgende week drie dagen regent klagen ze weer dat het regent.

Zit in de mens he ;)
Klaag nu ook, terwijl je me in de winter amper zult horen... Ben nou eenmaal geen mens voor boven de 26 graden, val ik flauw, dagen hoofdpijn en misselijk.. Dus die 3 dagen regen... Zou er niet zoveel moeite mee hebben ;)

Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#96 Geplaatst 26 juli 2013 - 18:52

Hier is er al weer een onweertje aan het naderen. Alle ruitjes open dat het hier eens goed trekt :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#97 Geplaatst 26 juli 2013 - 19:17

Effe vraagje. Als het onweert, trekken jullie dan meteen altijd alle stekkers uit van zaken die uit kunnen of enkel als het echt heeeel heeeel zwaar onweert?

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#98 Geplaatst 26 juli 2013 - 19:24

Bekijk berichtcatherine, op 26 juli 2013 - 18:25, zei:

NEJE hartpatienten kunnen slecht tegen die hitte dan heb je er ook niks aan......als je constant binnen moet blijven.

hahahaah heb gelijk gehad mijn man is naar de Gentse feesten en krijgt gratis serieuze douche klank en lichtspel bovenop .... laat hem maar genieten :lachen:

ik weet het ben een slecht karakter (maar wedden dat hij binnen het uur weer thuis staat ;) )

Bekijk berichtEibhlin, op 26 juli 2013 - 19:17, zei:

Effe vraagje. Als het onweert, trekken jullie dan meteen altijd alle stekkers uit van zaken die uit kunnen of enkel als het echt heeeel heeeel zwaar onweert?

als het erg onweert wel... dus als hij boven hangt dan trek ik de tv's en de pc's uit anders niet....maar hou u maar gereed met wat ik zie in de lucht nu zou het wel eens een zwaar onweer kunnen worden.... tussen schicht en donderslag als de tijd heel kort is dan is het redelijk hevtig.. en tzie er naaruit dat het voor het eerste uur niet ophoud....

Bewerkt door miranda, 26 juli 2013 - 19:27.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#99 Geplaatst 26 juli 2013 - 19:33

Alles is al uitgetrokken. Zo een zot onweer! Die flitsen zijn verblindend en de kloppen zo luid dat het lijkt alsof er hier ene vuurwerk afsteekt naast mn oren. Kheb hier toch al 2x belachelijk mn longen eruit geroepen van het verschieten. :o  Normaal vind ik onweer best gezellig, nu zit ik bang af te wachten tot de volgende knal. Dat het maar snel over waait! Zelfs de katten die normaal voor de ruit gaan zitten zijn riebedebie.

Bij mn pa is de bliksem ingeslagen in hun tuin.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#100 Geplaatst 26 juli 2013 - 19:37

Bekijk berichtEibhlin, op 26 juli 2013 - 19:33, zei:

Alles is al uitgetrokken. Zo een zot onweer! Die flitsen zijn verblindend en de kloppen zo luid dat het lijkt alsof er hier ene vuurwerk afsteekt naast mn oren. Kheb hier toch al 2x belachelijk mn longen eruit geroepen van het verschieten. :o  Normaal vind ik onweer best gezellig, nu zit ik bang af te wachten tot de volgende knal. Dat het maar snel over waait! Zelfs de katten die normaal voor de ruit gaan zitten zijn riebedebie.

Bij mn pa is de bliksem ingeslagen in hun tuin.
zoals het nu zit mag je idd blikseminslagen verwachten... en tis nog niet over het eerste uur denk ik... knallen vallen wel mee heb al erger gehoord en bliksems ook nog... nu is het nog niet te erg vind ik.. rommelen ja ... ben ook nog maar thuis sinds een kwartierke was toerke aan het doen met timmie toen het begon te druppelen ... twas dan al aan het rommelen...
als het onweer erger word evelynn vergeet ook je pc niet uit te trekken...

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#101 Geplaatst 26 juli 2013 - 19:39

Bekijk berichtmiranda, op 26 juli 2013 - 19:37, zei:

zoals het nu zit mag je idd blikseminslagen verwachten... en tis nog niet over het eerste uur denk ik... knallen vallen wel mee heb al erger gehoord en bliksems ook nog... nu is het nog niet te erg vind ik.. rommelen ja ... ben ook nog maar thuis sinds een kwartierke was toerke aan het doen met timmie toen het begon te druppelen ... twas dan al aan het rommelen...
als het onweer erger word evelynn vergeet ook je pc niet uit te trekken...

Hier waren er 2 knallen dat mn ruiten mee daverden en zelfs de zetel. :trance:  Pc is uit getrokken, ik heb een laptop, die kan een ferm eind verder op batterij. :)

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#102 Geplaatst 26 juli 2013 - 19:42

Bekijk berichtEibhlin, op 26 juli 2013 - 19:39, zei:

Hier waren er 2 knallen dat mn ruiten mee daverden en zelfs de zetel. :trance:  Pc is uit getrokken, ik heb een laptop, die kan een ferm eind verder op batterij. :)

wat jij hoor hoor ik ook hoor .. Merelbeke is niet zover vanwaar ik woon :lachen:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#103 Geplaatst 26 juli 2013 - 19:48

Bekijk berichtmiranda, op 26 juli 2013 - 19:42, zei:

wat jij hoor hoor ik ook hoor .. Merelbeke is niet zover vanwaar ik woon :lachen:
Misschien heb jij dan wel al wat ergere onweertjes meegemaakt maar in mijn 25 levensjaartjes dat ik hier loop kan deze toch wel behoorlijk tellen. Moet wel zeggen, mn ruit staat wat open om te verluchten dus de knallen hoor ik wel 100%.

Voorlopig is het wat rustiger nu, beetje rommelen en regen. Volgens de buien radar komt er over een uur nog eentje langs.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#104 Geplaatst 26 juli 2013 - 19:57

Bekijk berichtEibhlin, op 26 juli 2013 - 19:48, zei:

Misschien heb jij dan wel al wat ergere onweertjes meegemaakt maar in mijn 25 levensjaartjes dat ik hier loop kan deze toch wel behoorlijk tellen. Moet wel zeggen, mn ruit staat wat open om te verluchten dus de knallen hoor ik wel 100%.

Voorlopig is het wat rustiger nu, beetje rommelen en regen. Volgens de buien radar komt er over een uur nog eentje langs.

hier staat terrasdeur open, keukenvenster open .. en achterdeur open.. het is idd rustiger geworden

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#105 Geplaatst 26 juli 2013 - 20:08

Bekijk berichtmiranda, op 26 juli 2013 - 19:57, zei:

hier staat terrasdeur open, keukenvenster open .. en achterdeur open.. het is idd rustiger geworden
Dat windje doet zo deugd :d