Spring naar inhoud

- - - - -

polliep op het trommelvlies

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
lottepetot
lottepetot
  • 71 berichten

#1 Geplaatst 22 juli 2013 - 15:12

Ons jonste kat is al een hele tijd op sukkel met haar linker oortje. Er kwam altijd veel vuil uit. Na langdurige behandeling heeft de dierenarts kunnen zien wat het eigenlijke probleem is.
Junne zit met een polliep op haar trommelvlies. Nu vrijdag wordt Junne verdooft en gaat de dierenarts eens kijken of hij de polliep kan aanstippen voor een staaltje en indien mogelijk weghalen.
In het ergste geval zal misschien de gehele gehoorgang moeten verwijderd worden. Dit is natuurlijk een drastische ingreep daarom dat ik eerst wat ga rondvragen en eventueel voor een 2de opinie ga gaan.

Hier iemand ervaring met polliepen in het oor bij katten en dan vooral polliepen die zo diep in de gehoorgang liggen?

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 22 juli 2013 - 19:50

Heel veel beterschap. :duim: Ik duim voor vrijdag.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#3 Geplaatst 23 juli 2013 - 10:16

Sorry ik heb er geen ervaring mee maar een tweede opinie kan nooit kwaad, we duimen hier voor jou poesje :duim:
Geplaatste afbeelding

#4 Geplaatst 24 juli 2013 - 08:42

Heb er geen ervaring mee, maar een tweede opinie lijkt me een goed idee.
Veel beterschap gewenst.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding