Spring naar inhoud

- - - - -

kat ziet baasje terug na 6 maanden!

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#1 Geplaatst 25 juli 2013 - 23:47

typisch ;)

http://www.goforyour...-6-month-leave/
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 26 juli 2013 - 08:45

Ja, da's typisch. Ik heb hier er ook zo ene zitten. Eerst 2 dagen mokken en dan zeer aanhankelijk zijn. haha

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 26 juli 2013 - 08:46

Heel typisch. :d Ik zag overlaatst een filmpje van een soldaat die thuiskwam. Zijn hond ging door het dolle heen. :lol2: Het verschil was wel duidelijk groot. Hij werd overstelpt met knuffels van de hond. :lol2: Katjes laten wel merken dat ze helemaal niet tevreden zijn met het vertrek en gelijk hebben ze natuurlijk. :roll:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 26 juli 2013 - 10:25

:lachen:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 26 juli 2013 - 12:22

:lachen: Dat is een tegenvaller :x:

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 26 juli 2013 - 12:36

Haha, van een leuke thuiskomst gesproken.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 26 juli 2013 - 14:10

Zo typisch voor poezen he!!
Toen ik in 't voorjaar na 4 dagen kliniek weer thuiskwam, deden ze allemaal alsof ik lucht was!

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#8 Geplaatst 26 juli 2013 - 14:18

Wanneer wij in de zomer van 2006 na drie weken huwelijksreis thuis arriveerden (mijn ouders waren erbij, hadden ons opgepikt op zaventem) gingen Yvonne en vooral Yvette superflossen bij mijn ma, die hen eten was komen geven, terwijl ze ons negeerden. Was na half uurtje wel over.
O ja, en terwijl ze altijd alles netjes in de bak deden, hadden ze nu wel kaka gedaan op onze post, als dàt geen statement is  :lachen:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 26 juli 2013 - 14:25

Bekijk berichtMauricke, op 26 juli 2013 - 08:46, zei:

Heel typisch. :d Ik zag overlaatst een filmpje van een soldaat die thuiskwam. Zijn hond ging door het dolle heen. :lol2: Het verschil was wel duidelijk groot. Hij werd overstelpt met knuffels van de hond. :lol2: Katjes laten wel merken dat ze helemaal niet tevreden zijn met het vertrek en gelijk hebben ze natuurlijk. :roll:

heb dit ook gezien... toch degelijk verschil van reacties tussen een hond en een kat.... spijtig dat het youtube filmpje is verwijderd... zag deze middag ook zoiets in rescue animal...een maltezerke was gestolen uit de tuin .. de dierenbescherming kreeg een klacht dat er een hondje al meer dan twee weken verlaten zat en dat de eigenaars spoorloos verdwenen waren... na controle van de chip in de dierenkliniek bleek dat het om het gestolen hondje ging en na verzorging mochten de echte baasjes fluffy gaan ophalen ... hij was dolblij na drie maand zijn eigen baasjes terug te zien.... denk dat katten op dit gebied minder aanhankelijk toenzijn dan een hond...toen ik  na 10 dagen ziekenhuis terug thuiskwam keken de drie kadetjes eigenlijk ook niet naar mij om twas meer tis goed ze is terug en waar is mijn eten nu?

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 26 juli 2013 - 19:37

Toen ik 6 maand in Londen zat voor het werk en ondertussen een keer of 2 kon overkomen, ging mijne Gerrit* die bij mijn ma zat, ook direct naar mijn ma, staartje omhoog, bol rugske, tegen haar benen gaan vleien en ondertussen een blik van "tiens, daarzie, onzen toerist komt mij nog eens bezoeken. 'k Zal ze eens straal negeren zie :p " :lachen: :lachen:
Maar na een tijdje was ze ook afgekoeld en kreeg ik - na veel smeken en snoepjes geven - een zoentje op mijn neus ;)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 26 juli 2013 - 22:56

Mijn poezen hebben blijkbaar hondengenen :)  Als ik terugkom van vakantie staan ze daar dadelijk, staartje omhoog en zijn ze de 2 eerste dagen niet van me weg te slaan... geen vieze blikken hier als ik terugkom.   Van zodra Samson een open valies ziet nestelt hij zich daar in, misschien hoopt hij dat hij meekan :)

Bewerkt door Roosje, 26 juli 2013 - 22:56.

Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 27 juli 2013 - 10:50

Bekijk berichtmiranda, op 26 juli 2013 - 14:25, zei:

heb dit ook gezien... toch degelijk verschil van reacties tussen een hond en een kat.... spijtig dat het youtube filmpje is verwijderd... zag deze middag ook zoiets in rescue animal...een maltezerke was gestolen uit de tuin .. de dierenbescherming kreeg een klacht dat er een hondje al meer dan twee weken verlaten zat en dat de eigenaars spoorloos verdwenen waren... na controle van de chip in de dierenkliniek bleek dat het om het gestolen hondje ging en na verzorging mochten de echte baasjes fluffy gaan ophalen ... hij was dolblij na drie maand zijn eigen baasjes terug te zien.... denk dat katten op dit gebied minder aanhankelijk toenzijn dan een hond...toen ik  na 10 dagen ziekenhuis terug thuiskwam keken de drie kadetjes eigenlijk ook niet naar mij om twas meer tis goed ze is terug en waar is mijn eten nu?

Dat heb ik ook gezien.
Was zo ontroerend!

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 05 augustus 2013 - 11:25

Wij zijn terug sinds gisteren en eerst 5 min negeren en wat zitten kijken maar daarna niet meer van ons af te slaan.  Maar toen ik dan al de was binnen ging halen (jee, dat is ne berg na 3 weken weer) had ik de deur van het gangetje dicht gedaan zodat ze niet naar buiten zouden lopen.  Een gemiauw was me dat ze.  De mannekes waren niet tevreden hoor!

Onze twee flodders :love3:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#14 Geplaatst 05 augustus 2013 - 11:41

De dochter van mijn zus en hare vriend hebben ook na 6 maanden de poes terug gevonden. Ze zagen haar lopen in een wei enkele km'ters van huis. Dochter riep ze kwam gelijk afgelopen sprong zo de auto in. Toen ze bij mijn zus binnen was, was het of ze nooit weg was geweest en sinsdien blijft ze lekker in de buurt. Zo zie je maar nooit hoop opgeven.