Spring naar inhoud

- - - - -

Pipetje geven tip

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Nivo
Nivo
  • 6.307 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 26 juli 2013 - 00:00

Zojuist weer eens iedereen behandeld en echt, het is nog nooit zo goed gegaan :onzeker: :d

Normaal doe ik er soms 2 dagen over om iedereen het pipetje te kunnen geven, dat is voor mij net zo groot drama als voor de poezen :misselijk:

Heb het nu eens anders gedaan, de top van het pipetje afgeknipt en de inhoud opgezogen met een spuitje. Dan de eerste poezel geroepen voor een snoepje en terwijl ze aan het snoepen waren het spuitje binnen een seconde leeg gemaakt in hun nek :d  Ze hadden niks door bleven gewoon dooreten :s  Zo gemakkelijk je kan het spuitje gemakkelijk in hun pels steken geen andere handen nodig ;)

Wil het hier even delen omdat ik zo blij ben dat het zonder drama verlopen is deze keer en zelfs iedereen binnen een half uurtje gedaan heb :d :d :d

Sjors had wel even argwaan vlak daarna en zat met zijn ogen te knijpen alsof ze prikten. Even de doos kattenkruid boven gehaald en niemand die nog ergens last van lijkt te hebben :d

sorry laatste keer

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 26 juli 2013 - 00:35

:thumb: :thumb:  Goeie truc, en dat gaat veel sneller om te zetten.

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#3 Geplaatst 26 juli 2013 - 08:42

ik heb er maar eentj edie problemen maakt van het pipetje (onz ekleinzerige scyther die al moord en brand schreeuwt voor een doodgewoon îpetje , je kunt al dneken wat dat was met zen entingen en zen chip xp )
de anderen laten dat zonder problemen toe, ik heb er nu 9 lopen en de helft komt er gewoon zelf om als ik bezig ben met de anderen
(ofwel ligt dat aan de snoepjes die ze dan krijgen )
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Sabine2
Sabine2
  • 8.648 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 26 juli 2013 - 10:19

Goeie tip Nicole :thumb:
'k Ga het de volgende keer ook proberen want 'k heb er ook achter mogen crossen en dievelings moeten doen, hier is er geen enkele die dat graag heeft.
En binnen een goei week moeten ze er weer aan geloven... Dat doet er mij aan denken da'k pipetjes moet bijhalen... :onzeker:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 26 juli 2013 - 11:33

Oh, een goede tip! Die ga ik onthouden!