Spring naar inhoud

- - - - -

Hector het ieniemienie egeltje

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 26 juli 2013 - 23:04

Hector is een heel klein egeltje dat dagelijks om zijn potje voer komt bij de zwervertjes. :heart:
Zijn mama komt pas uit haar schuilhokje als het donker wordt maar Hector heeft blijkbaar niet zoveel geduld. :d
DSC00233.JPG foto.JPG foto (4).JPG
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 26 juli 2013 - 23:08

ZO schattige diertjes :love3: Restaurant Mauricke heeft streek bekendheid :thumb:
sorry laatste keer

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 27 juli 2013 - 00:34

Wat een mooi beestje !! :love:

Hector heeft inderdaad heel veel geluk dat hij bij jou is terecht gekomen !! :hug:

Maar inderdaad...wat een kleintje :trance: Hier hebben we vroeger heel wat egeltjes gehad...maar wel een stukje groter ;)

Toen Mauro en Naomi nog buiten mochten, stond er steeds eten op het terras en toen kregen we veel bezoek van egeltjes...nu jammer genoeg niet meer :(

Geniet van jullie Hector en de mama... :heart: :love:
Geplaatste afbeelding

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 27 juli 2013 - 09:57

Zo lief :love3:
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 27 juli 2013 - 09:58

Oh leuk zo'n egeltje in de tuin.
'k Had er ooit ook één die op het kattenvoer afkwam, maar dat was echt wel een grote kastaar vergeleken met dit ienie-mienie-schatje :heart:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 27 juli 2013 - 10:03

Wat lief :)
Is inderdaad een schattig kleintje :)

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 27 juli 2013 - 10:23

Het probleem is omdat het zo klein is dat ik hier al verschillende gaten heb moeten dichtstoppen. Hij kruipt overal in en ik heb schrik dat hij ergens vastgeraakt. :onzeker: Hij is niet schuw want hij komt gewoon aangetrippeld terwijl we buiten zitten. :d Ik hoop dat het zo blijft maar dat zal wel niet. :heart:
Egeltjes zijn hier niet onbekend want ik heb er regelmatig die in de schuur overwinteren maar deze is toch wel echt schattig. :heart:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 28 juli 2013 - 04:06

Ach wat schattig :love:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 28 juli 2013 - 09:09

Schattig.Was ook altijd blij als de egels er waren.Waar ik nu woon komen er geen.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 28 juli 2013 - 09:34

Geniet maar lekker van de kleine Hector. Ik denk wel dat hij zo een durvertje zal blijven hoor en misschien, na wat training, eet die wel uit je hand. Wel oppassen met egeltjes en katjes want tussen de stekeltjes zitten ze vol vlooien en luizen vaak.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#11 Geplaatst 28 juli 2013 - 22:20

zo schattig
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 28 juli 2013 - 22:44

Zo schattig egeltjes!! Hier in de buurt zie ik dus savonds (als ik opzoek ben naar Balou) ook regelmatig egeltjes lopen...de eerste x had ik mn bril niet op, dus ik dacht dat het een grote rat was ofzo whahaa...ik er achteraan, zag ik uiteindelijk dat het een egel was...was echt heel leuk om te zien!!
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 06 augustus 2013 - 10:46

zo schattig zeg :loveshower:
banner