Spring naar inhoud

- - - - -

hoe moet je nu in godsnaam kiezen uit 2 kittens waar je zielsveel van houd wie mag blijven

abessijn

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 26 juli 2013 - 23:05

Uit de combi van Max en Anika had ik 3 kittens, 2 katertjes en 1 poesje.
Het poesje gaat naar Duitsland bij Brigitte waar ze een heerlijk leven als fokpoesje tegemoet gaat.
Ze zal daar als een prinsesje worden ontvangen.
Van de katertjes mag er eentje blijven dat in de toekomst Maicis gaat vervangen als dekkater.  Maar hoe moet je nu in hemelsnaam gaan kiezen uit 2 katertjes waar je je hart aan verloren hebt ?
Ik had een aantal weken al een keuze gemaakt maar gisteren toen ik bij de DA stond met het andere katertje sloeg de twijfel toe.
Ik heb alles nog eens bekeken met de DA en besloten dat het katertje dat ik meehad voor castratie nog een weekendje mee naar huis ging om nog eens te kijken wie van de 2.
Ik ben dan 's avond naar mijn Mentor en goede vriendin Marie gereden met de beide katertjes in mijn auto want ik wist het even niet meer.
Uiteindelijk ben ik samen met haar eruit geraakt, beide katertjes zijn even mooi en lief maar dat ene katertje dat ik meehad bij de DA vind in nu net iets meer uitstraling hebben en dat vond Marie ook. Het andere katertje was iets groter, maar dat was van bij de geboorte al.
Uiteindelijk is voor mij het katertje met het gele bandje geworden met de naam Ury's Legend I am into Trouble met roepnaam Trouble.
hier ook nog enkele foto's van Trouble
geel17.jpg geel16.jpg geel15.jpg geel14.jpg

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 26 juli 2013 - 23:17

Oh help, wat een hartverscheurende keuze, maar je hebt je gevoel gevolgd. Dat kan nooit verkeerd zijn.
Trouble is alvast supermooi!! :heart:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 26 juli 2013 - 23:38

Wat een knap kereltje al, zou ook niet weten wie kiezen.

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 26 juli 2013 - 23:48

Ik zou ook niet kunnen kiezen.

Trouble is zo een schatig ventje  :heart:

Hij zal een gelukkig leventje hebben bij een geweldige poezenmama.  :)

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 27 juli 2013 - 00:43

Dat is dus één van de redenen waarom ik nooit zou kunnen fokken of opvangmama zijn...alhoewel ik dit heel graag zou willen...maar ik weet zeker dat ik nooit afstand  zou kunnen doen van een kittentje... :love:

Ik heb dus enorm veel bewondering voor jullie (= iedereen die alles doet voor het welzijn van kittentjes en katjes...en ze daarna een gouden mandje kan geven :hug:)

Ik wens je het allerbeste bij het nemen van een definitieve beslissing, Randa !! :hug:

Maar ik denk dat je inderdaad op zo'n momentjes gewoon je hart en gevoelens moet volgen...en niet teveel erbij stilstaan...het zal zeker moeilijk zijn...maar eens de beslissing is genomen, kan je verder met je nieuwe lieverdje...en er dan ook volop van genieten :heart:

(Vind het eigenlijk heel moeilijk om hierop te reageren...en hoop dat wat ik eigenlijk wil zeggen ook overkomt zoals ik het bedoel... :catscratchhead ;))

Trouble is echt wel mooi !!! :love:

Bewerkt door Mauro, 27 juli 2013 - 00:44.

Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 27 juli 2013 - 09:15

Ooooh zo een schoon katje!

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 27 juli 2013 - 09:22

Mooi kereltje...en zo'n leuke naam...nu zijn er dus 2 Troubletjes op KS  :goofy:
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.647 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 27 juli 2013 - 09:52

Dat kan niet gemakkelijk geweest zijn!

Troubletje is prachtig :love:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 27 juli 2013 - 11:01

Bekijk berichtsnoopy, op 27 juli 2013 - 09:22, zei:

Mooi kereltje...en zo'n leuke naam...nu zijn er dus 2 Troubletjes op KS  :goofy:
ik wou absoluut een kereltje dat Trouble noemt, het ene katertje dat naar een gouden mandje gaat had de naam gekregen I love Trouble en het katertje dat blijft I am into Trouble.
vandaag wordt de CFA registratie van de gele slip nog gedaan en dan is alles definitief

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 27 juli 2013 - 11:49

Randa, zijn naam alleen al 'trouble' :lachen: , het ziet er zo'n scheetje uit, veel succes !!

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 27 juli 2013 - 11:58

Knap kereltje :) Ik kan mij goed voorstellen hoe moeilijk zo'n keuze moet zijn, gelukkig ben je eruit geraakt.
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 27 juli 2013 - 12:18

Goh, je maakt het wel spannend om zo op het allerlaatste moment je te bedenken....

Ben blij dat je eruit geraakt bent. Tof dat je zo n mentor hebt voor zulke dingen!

There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 27 juli 2013 - 13:23

Dat is niet zo leuk he maar je bent er dan toch eindelijk uitgeraakt :thumb:  proficiat met mooie Trouble :flower:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 27 juli 2013 - 14:53

Oooh wat een mooi ventje :loveshower: :loveshower: :loveshower: wat zal dat moeilijk zijn zo een keuze moeten maken
de poes op de achtergrond vind ik ook heel mooi, ook al is het een dikkerdje :lachen: :lachen:

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#15 Geplaatst 27 juli 2013 - 15:57

De poes op de achtergrond is een van de trofeeën van Maicis en Ziva van de laatste BKV'94 show.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: abessijn