Spring naar inhoud

- - - - -

Op reis met Maicis

Abessijn

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp

#16 Geplaatst 30 juli 2013 - 07:48

Dat van dat kakje en plasje wil ik ook wel eens weten hoe dat loopt.
Seabert kan wel aangeven dat hij naar toilet moet, hij wordt dan onrustig, en als we in de auto zitten stoppen we, als ik ergens binnen ben ga ik naar buiten, maar zijn gevoeg doen in het gras, dat lukt niet.
In de koffer hebben we dan wel een kattebak staan en als we dicht bij de wagen zijn, geen probleem maar als we er net ver weg van zijn, hebben we een probleem (pje.) Enige oplossing naar de auto teruggaan.
Dus het zou helpen als ik daar een oplossing voor vindt.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 31 juli 2013 - 09:15

Hier is de oplossing eenvoudig, mijn katten zitten vrij in de auto en vanaf de achterbank gaan zij gemakkelijk naar de koffer waar een gesloten kattenbak staat.
hij geeft ook altijd aan als hij zonodig moet met een miauwtje die anders is dan anders.
Maar ik moet zeggen dat Maicis ook als ik ga showen eigenlijk nooit op de bak gaat.  Hij wacht steeds tot we thuis zijn of waar we slapen.
Het is een zo gemakkelijke kater dat ik mij daar niet moet om bekommeren.

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#18 Geplaatst 31 juli 2013 - 09:19

Hoe lang heb je hem al? Ongelofelijk dat hij zo is kunnen veranderen van onzekere naar gemakkelijke kat!! :lol2: 'k Vind het trouwens ook een heel mooie foto!

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 31 juli 2013 - 09:25

Super dat je hem op die manier mee kan nemen op reis. En het is wel duidelijk dat hij er ook van geniet :eDance:
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Abessijn