Spring naar inhoud

- - - - -

help, kitten versus mijn Ragdolls... wil nog niet goed lukken

• Log in om te reageren
Geen reactie op dit onderwerp
wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 30 juli 2013 - 11:42

Ik heb dus sinds zaterdag namiddag een HTK kitten Sookie van 12 weken. Ik heb haar in de draagtas laten zitten tot ze er zelf wou uitkomen. Ik heb ook twee Ragdolls Lowie en Isabella van bijna 1,5 jaar oud en een oude teckel. Zaterdag waren Lowie en Isabella heel erg verontwaardigd, veel staren en wat blazen, ook Sookie was er niet zo gerust in. Zondag zijn ze wat rustiger geworden, maar ze houden haar goed in de gaten natuurlijk, Sookie blaast nog naar hen. Maandag wil Lowie al meespelen, maar Sookie laat dit niet toe en blaast. Isabella is ook al wat meer terug in haar gewone doen. Sinds maandag nacht is Sookie helemaal niet bang meer, loopt de hele woonkamer door en speelt, is bewust van de andere katten en blaast brutaal naar hen. Lowie en Isabella gaan dan weg. Vandaag als Sookie door de woonkamer holt, dan willen ze meedoen maar Sookie jaagt ze gewoon weg. Als ze wat te kort komen naar haar goesting, dan gaat ze er heen en verjaagt hen. Die kleine pruts is helemaal niet bang van de reuzen. Laat ik dit best op zijn beloop ? Gaat dit beteren ? Of kan ik best al bepaalde dingen doen ? Als ik met de hengel speel en er komt iemand te dicht bij, dan blaast ze. Tips welkom :)

Bewerkt door wendyv123, 30 juli 2013 - 18:32.