Spring naar inhoud

- - - - -

Millie's gekke uurtje

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
ForLoveOfAlbion
ForLoveOfAlbion
  • 20 berichten

#1 Geplaatst 31 juli 2013 - 08:29

Beste Kattesite leden, sinds zondag heb ik men eerste kleine brit mogen ophalen...

ze doet het echt prima in ons appartement , alleen als ze haar speeluurtje heeft als ze begint gek rond te razen.. hangt ze soms in de gordijnen , en wat ik ook vreemd vond is als ze heeft gegeten krabt ze op de grond naast haar eten alsof ze het wil begraven? :catscratchhead

:fishbowl :catscratchhead

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#2 Geplaatst 31 juli 2013 - 08:59

Fotooooooo's :dancer: :dancer: :lachen: Proficiat met je Britje! :) Moet fijn zijn om haar eindelijk in huis te hebben na het lange wachten :)
Mijn kat doet dat ook dat krabben. Da's instinct, in de natuur begraven ze ook soms hun eten net zoals ze hun kakjes soms verbergen. De exacte betekenis zou nog niet 100% zeker zijn, maar maarschijnlijk doen ze dat om hun sporen te wissen of zodat andere katten er niet aan kunnen.

Bewerkt door kate2, 31 juli 2013 - 08:59.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 31 juli 2013 - 10:01

Gefeliciteerd met je lieverd :) dat "graven" naast de etensbak is heel gewoon hoor, niet iedere kat doet het maar vele katjes wel, van de vijf hier is alleen Jack die dit doet
Het rond racen van een kitten, is er iets mooiers om te zien? ik zou daar uren naar kunnen kijken :love:

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

ForLoveOfAlbion
ForLoveOfAlbion
  • 20 berichten

#4 Geplaatst 31 juli 2013 - 10:36

Bedankt voor het advies ... ik dacht al zoiets maar kan beter vragen  voor de zekerheid. fotokes in mijn gallerij of bij millie's voorstelling =)