Spring naar inhoud

- - - - -

Londen

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
alas&emeth
alas&emeth
  • 498 berichten

#1 Geplaatst 31 juli 2013 - 13:20

We zouden in oktober naar Londen gaan,voor 3 dagen.
Het zou vooral zijn om een paar dingen bezoeken,wat shoppen en we zouden naar een american football match gaan in Wembley.

We zijn er nog nooit geweest dus weten ook niet echt goed welk budgethotel,best dichtbij Londen centrum,of Wembley, via welke site Eurostar boeken,...

Iemand een idee?
soft kitty,warm kitty,little ball of fur
happy kitty,sleepy kitty,purr purr purr :)

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 31 juli 2013 - 13:48

boeken kan je via site van b-europe.com of eurostar.com

Neem ergens een hotel in de buurt van de Metropolitan line van de Underground, je komt met eurostar toe in St Pancras, daar is een station van de Metropolitan line en die stopt ook niet zo ver van het Wembley stadion.
Tip: probeer een trein te boeken die rond 10-11u toekomt in Londen, anders geraak je het eerste half uur niet op de de underground

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 31 juli 2013 - 14:03

Ik ben al een paar keer naar Londen geweest en telkens een ander hostel/hotel genomen. Vorig jaar hebben we overnacht in de Premier Inn vlakbij King's Cross/St Pancras. Was superhandig want we stonden direct aan ons hotel, en aangezien je aan zo'n groot station zit kan je ook makkelijk alle metrolijnen nemen. Ze hebben een heel lekker ontbijtbuffet en de kamers waren vrij klein maar proper. Bon ja, je bent daar toch alleen maar om te slapen hé. We hebben dat met een actie geboekt via de website zelf.

Oh en mocht je bij de 'ongelukkigen' zijn die ecocheques krijgen ;) je kan daarmee tickets voor de Eurostar kopen.

Veel plezier, Londen is zoooo'n fijne stad!

ForLoveOfAlbion
ForLoveOfAlbion
  • 20 berichten

#4 Geplaatst 31 juli 2013 - 14:35

Ik ben al meedere keren naar London geweest . het is een beetje men 2de thuis. Premier inn is idd super, ben er vorig jaar ook geweest met men partner en dit jaar ga ik weer met men beste vriendin... ontbijt buffet is idd zalig en het personeel zeer vriendelijk vonden we.  wat andere hotels betreft  heb ik enkel ervaring met travel lodge. beide ervaringen zeer goed . Qua uitstapjes kan ik je zeker een Big Bus tour aanbevelen .. dit kost 24£ pp voor volwassenen maar je ticket telt 24u maar kan ook 48u en je kan op en af de bussen zoveel je wil en je kan ook geleide rondwandelingen doen en op de thames varen. Leuk weetje : bijna alle musea daar zijn gratis .

als je nog vragen hebt stel je ze maar khelp je graag

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 31 juli 2013 - 14:55

Ja, de musea in Londen zijn fantastisch! Je kan ook via een reisbureau boeken, mijn ervaring is dat het altijd net wat goedkoper uitkomt dan. Wel altijd minstens voor een driesterrenhotel gaan, want anders heb je de kans dat je in een serieus krot zit. De big bus tour heb ik nog nooit gedaan, dat ga ik dan wel eens proberen!

Wat ik ook iedere keer doe daar, is een metrokaart voor het aantal dagen dat ik er ben kopen. Dat is gewoon superhandig en je kan de hele dag overal naartoe. En zelfs voor iemand als ik, die een kampioen is in openbaar vervoer naar de verkeerde kant te nemen, vind er mijn weg.

Ik heb ook een high tea gedaan daar. Eerst dacht ik: amaai, zoveel geld! Ik heb 's avonds niet meer moeten eten en de dag erna 's morgens ook niet meer :p

Héél veel plezier!

ForLoveOfAlbion
ForLoveOfAlbion
  • 20 berichten

#6 Geplaatst 31 juli 2013 - 17:22

Oh leuk zo een High tea, ja je kan ook een Oyster card kopen op de website van visitlondon  da kost 5 euro denk ik of je kan ze daar uit zo een machinke halen in de stations en die kan je dan gewoon opladen .. dan kan je zo met het openbaar vervoer rondrijden zoveel ge wilt en gewoon geld bijopzetten alst nodig is =)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#7 Geplaatst 31 juli 2013 - 18:35

grote gelukzak, ik wil ook zo graag naar londen maar t zal voor de eerste jaren niet zijn
Heel veel plezier toegewenst !
Geplaatste afbeelding

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 31 juli 2013 - 20:31

London is fantastisch!

Zeker eens langsgaan bij de dierenafdeling van Harrods: Perperduur maar geweldige dingen voor huisdieren te vinden :p

Ik denk dat je gewoon moet zoeken naar een hotel in de buurt van de metro... je hebt heel goede metro verbindingen doorheen heel London, daarom kan je ook een hotelletje boeken vlak buiten het centrum en er op geen tijd zijn.

Veel plezier daar!
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 09 augustus 2013 - 09:15

Volgende week zit er een citytrip guide bij de Flair voor Londen, misschien dat je daar ook iets leuks in ziet!

alas&emeth
alas&emeth
  • 498 berichten

#10 Geplaatst 09 augustus 2013 - 09:20

Merci voor de tips!
soft kitty,warm kitty,little ball of fur
happy kitty,sleepy kitty,purr purr purr :)