Spring naar inhoud

- - - - -

HELP... Spiroutje is vermist :(

• Log in om te reageren
579 reacties op dit onderwerp
Nivo
Nivo
  • 6.307 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 04 augustus 2013 - 23:18

Hoop hier echt mee dat ze nog gevonden word, denk dat een kat een geduchte tegenstander is en zich zou verdedigen uit alle macht. Dat zou anders klinken dan een kattengevecht waarschijnlijk :onzeker:

Zou de hoop er zeker nog inhouden en blijven zoeken.
Heb nog gedacht welke de beste strategie zou zijn om de geurlapjes uit te zetten.

Zou indien mogelijk van af je huis recht het maïsveld in lopen tot het midden, proberen ondertussen in die rechte lijn lapjes achter te laten.

Denk echt dat ze in dat veld zit en de weg niet meer weet zonder uitzicht of geur want denk dat door de mais alles anders ruikt.

Zou ook nog zoeken in de begroeiing rond dat veld, en de omgeving van op luchtfoto's bekijken dan krijg je misschien ook nieuwe ingevingen. Geloof dat je dit kan via google maps, dan satelliet kiezen.

sorry laatste keer

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#32 Geplaatst 05 augustus 2013 - 14:45

merci voor de tips en de hoop!

ja, we zijn ook nog eens in de mais geweest, zover we konden. op bep moment kunt ge er niet meer door, dicht begroeid en harde stokken en we mogen de boer zijn broodwinning ook niet kapotmaken.
Ik heb ook van hun kattebak gestrooid, dan ruikt ze haar eigen he :)

hoop echt echt dat ze vlug terug is :(

onze dierenarts heeft me al geantwoord dat hij het in de gaten gaat houden, hij kent ons spiroutje en spookske he,
de politie heeft me ook geantwoord, spiroutje zit in het systeem, vond het vriendelijk dat ze me geantwoord hebben en de wijkagente is ook op de hoogte,
:) :)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 05 augustus 2013 - 15:37

Via deze weg wil ik je ook nog eens heel veel moed toewensen...en zeker de hoop nog niet opgeven !! :hug: :hug:

Zoals ik reeds schreef in een persoonlijk berichtje...Naomi is ook eens 7 dagen vermist geweest...en plots stond ze terug voor ons achterdeurtje !
Dus het kan écht nog dat Spiroutje haar weg terug zal vinden ! :hug:

Naomi is ook super bang en zal alleen maar tevoorschijn komen als ze zich 100% veilig voelt, misschien is dit bij Spiroutje ook zo...maar op den duur komen ze volgens mij dan echt wel terug omdat ze zo'n honger hebben en echt terug thuis willen zijn :heart:

Maar het is vooral die onzekerheid...totaal niet weten wat er is gebeurd... :(

Wou dat ik iets kon doen...heel veel duimpjes hier voor jullie ! :hug:
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.956 berichten

#34 Geplaatst 05 augustus 2013 - 16:56

Ook ik duim nog altijd mee! Zo spijtig om te vernemen dat Spiroutje nog steeds niet thuis is.

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#35 Geplaatst 05 augustus 2013 - 18:36

merci allemaal!

ik blijf zoeken en roepen en rondfietsen al roepend.....

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 05 augustus 2013 - 19:51

Pff, ik hoop telkens op goed nieuws hier.... We blijven duimen!

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#37 Geplaatst 05 augustus 2013 - 21:09

danku, spiroutje kan de duimen en kaarsjes gebruiken!!!!!

ik weet niet meer wat ik nu nog kan doen.... :help:

een snuffelhond was mijn idee, maar voor een katje doen ze dat niet :(

Vraagje: :help:   Heeft er iemand een hondje die goed sporen kan volgen,zelfs van een katje en dat eens wil uittesten?

Nivo
Nivo
  • 6.307 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 05 augustus 2013 - 21:37

:hug: begrijp heel goed dat je alles wilt proberen, ik had ooit zelfs een medium ingeschakeld maar ben daar alleen maar ongeruster door geworden, geen poes en centjes kwijt :onzeker:

Kon het maar met een speurhond.......

Is nu reeds 3 dagen, echte zorgen toch! Blijven hopen en zoeken is de boodschap!

Heb je al snachts geprobeerd als alles echt stil is dat je heel misschien een antwoordje kan horen?

sorry laatste keer

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#39 Geplaatst 05 augustus 2013 - 21:41

ja, elke avond ga ik rond in de wijk en de straten verder, en zachtjes roepen en een zakske brokske mee, een geluid dat ze ook goed kent :)
maar niks :(
straks, als de regen voorbij is, ga ik terug mijn ronde en zoektocht doen,

ik zou zo graag mijn spiroutje terug bij mij hebben he :(

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#40 Geplaatst 05 augustus 2013 - 21:46

Ocharme, ik had zo gehoopt dat ze al terug zou zijn :( Blijven zoeken en blijven kijken en blijven naam roepen. Soms duurt het wat langer, maar dat wil niet zeggen dat ze niet terugkomt. Ik weet echt niet wat ik meer moet zeggen, ik leef enorm met je mee en hoop echt dat je haar snel terug in je armen kan sluiten!

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 05 augustus 2013 - 23:59

ik duim nog heel veel mee !!!!

hoop dat je spiroutje nu toch snel kan terug gevonden worden
maar , hoe lastig het ook is,
geef de moed niet op !!!!!

blijf zoeken ..

dikke knuffel
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 06 augustus 2013 - 11:34

ik duim mee voor Spirou
banner

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#43 Geplaatst 06 augustus 2013 - 19:12

IMG 3672

da's mijn spiroutje,
nog altijd spoorloos :(

juleken
juleken
  • 7.956 berichten

#44 Geplaatst 06 augustus 2013 - 21:11

Mooi kat hoor. Ik vind het zo erg om te moeten lezen dat hij nog altijd niet thuis is. Ik blijf ook nog altijd meeduimen!! :duim: :duim:

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#45 Geplaatst 06 augustus 2013 - 21:25

ja danku,

ja spiroutje was mijn floskatje, die volgde me overal, just mijne schaduw, en kwam miauwen om haar op te pakken en als ik niet vlug genoeg was om haar op te pakken, stelde ze zich op haar 2 pootjes dat ik haar zeker zou zien en oppakken :)
en spiroutje was bij mij als ik op pc zat, als ik in de zetel zat, als ik aan het eten was,zat ze op een stoel naast mij te slapen,....

spook is ook een braaf beestje maar bij hem beperkt het zich tot een streelke, hij vraagt geen aandacht :(