Spring naar inhoud

- - - - -

Warm

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 02 augustus 2013 - 16:50

Mijn coons eten veel minder met dit warme weer.  Maak mij echter wat zorgen om mijn kater want die gaf al 2 keer over.  Gisteren en vandaag.  Het braaksel is groenachtig en gisteren vond ik er onverteerd kattengras in terug.
Hij is wel nog alert en speels, maar speelt minder dan anders maar denk dat dit door de hitte komt.
Heb vers drinkwater met ijsblokjes voorzien alsook de drinkfontein op een heel koele plaats gezet.
Ga ik al bij de DA of wacht ik nog wat af?

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#2 Geplaatst 02 augustus 2013 - 16:58

Ik zou afwachten tot morgen. Als hij dan nog braakt zou ik toch eens bij de DA langsgaan.
Volgens mij is de kans groot dat het door de warmte komt, of misschien iets verkeerds gegeten, maar eens laten nakijken door arts kan nooit kwaad he.
Groenachtig kan ook wijzen op gal denk ik.

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 02 augustus 2013 - 17:00

alle huisdieren eten minder met die hitte, en zijn slomer en minder actief, hoe ben je zelf hé

als ze kattegras knabbelen eten ze dat normaal om onverteerde haarballen te kunnen overgeven, of iets dat op hun maag bleef liggen
het is dus helemaal niet raar als ze na het knabbelen op kattegras overgeven, de meeste katten doen dat trouwens
meestal eten ze dat om hun maag mee te "kuisen"
het groene is inderdaad gewoon een deel van het kattegras dat ze overgeven

gewoon in de gaten houden als ze voldoende drinken, en dat ze koelere ruimtes hebben, ik denk niet dat je naar de DA moet

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 02 augustus 2013 - 18:35

gisteren heeft filou allemaal water overgegeven, lily vandaag haar eten en floris slijm met gras erin. Het is van de warmte dat ze last hebben.

sonia63
sonia63
  • 82 berichten

#5 Geplaatst 03 augustus 2013 - 11:47

Hier hetzelfde.Ziva eet bijna niet ,ligt de ganse dag in de zetel en ik maak me natuurlijk zorgen :catsad .
Maar het zou idd van de warmte zijn. Nu heb ik hem al kalkoenfillet gegeven en dat eet hij dan met lange tanden op.Hij is al 200 gram afgevallen hij is dan ook nog maar 11 weken jong men dutske.
Als het maandag niet beter gaat ga ik toch is naar de DA gaan denk ik .

Cattery Kiyoshi
Cattery Kiyoshi
  • 212 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 03 augustus 2013 - 13:17

Bekijk berichtsonia63, op 03 augustus 2013 - 11:47, zei:

Hier hetzelfde.Ziva eet bijna niet ,ligt de ganse dag in de zetel en ik maak me natuurlijk zorgen :catsad .
Maar het zou idd van de warmte zijn. Nu heb ik hem al kalkoenfillet gegeven en dat eet hij dan met lange tanden op.Hij is al 200 gram afgevallen hij is dan ook nog maar 11 weken jong men dutske.
Als het maandag niet beter gaat ga ik toch is naar de DA gaan denk ik .

200gr voor een katje van 11 weken vind ik toch wel een beetje onrustwekkend eerlijk gezegd.
Denk ook dat je best eens langs de DA gaat.

Bewerkt door Cattery Kiyoshi, 03 augustus 2013 - 13:17.

Geplaatste afbeelding
Siamees en Oosters Korthaar www.CatteryKiyoshi.be

sonia63
sonia63
  • 82 berichten

#7 Geplaatst 03 augustus 2013 - 23:53

Goed nieuws. Ziva is terug beginnen eten een pak van men hart. Het zal dan toch door de warmte geweest zijn gisteren.
Het speelse zit er ook terug in .Zo zie ik hem graag bezig ,hij is gewoon om op te eten :catattackball

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 06 augustus 2013 - 11:25

goed nieuws inderdaad :thumb:
banner