Spring naar inhoud

- - - - -

Luka wilt geen korrels eten

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 02 augustus 2013 - 22:27

Luka is nu 4 dagen bij mjjn ouders en wil alleen maar natvoer en snoepjes eten  :trance:  voor korrels trekt hij zijn neus op... Wat kunnen we hieraan doen ?

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#2 Geplaatst 03 augustus 2013 - 02:27

Ik weet niet wat de meest verantwoorde manier is, maar ik zou tijdelijk volledig stoppen met snoepjes geven en verschillende soorten korrels testen. Wat kreeg hij bij de fokker? Is het dat dat jullie geven?

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 03 augustus 2013 - 09:10

Ik heb hier voor ons Troubletje ook de korrels onder het natvoer moeten mengen, want anders wachtte ze tot ze natvoer kreeg en bleef ze verder van de korrels af. In kleine porties natuurlijk, want die korrels worden wak in het natvoer en natvoer kan je natuurlijk niet de hele dag laten staan hé. Intussen staan er hier 3 smaken korrels, en heeft ze duidelijk haar voorkeur.
Geplaatste afbeelding

Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 03 augustus 2013 - 12:16

Het zijn nu natuurlijk onmogelijk hoge temperaturen. Mijn katten zijn ook in een lagere "drive" qua eten gekomen. Voor Luka is àlles nieuw nu, nieuwe mensen, weg van mama poes. Lukatje moet zich een beetje settelen. Enne,..... fotootje(s) please ? :catrollover

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 03 augustus 2013 - 12:59

Vroeg me ook af...had hij geen last met zijn tandjes? Misschien doet het ook gewoon pijn als hij door iets hard moet bijten...
Geplaatste afbeelding