Spring naar inhoud

- - - - -

Scheef lopen

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
louiske
louiske
  • 22 berichten

#1 Geplaatst 02 augustus 2013 - 23:03

Mijn kat louis heeft sinds 4 jaar HCM. Hij is nu 4,5 jaar en neemt hiervoor medicatie.
Nu begon hij daarjuist heel scheef te lopen.
Hij sprong van de stoel en was alsof zijn hoofd bij de grond bleef en een kant van zijn lichaam volgde laag bij de grond.
Ik ben hem gaan aaien en heb hem rustig gezet.
Daarna heeft hij dit niet meer gedaan, eet gewoon en miauwt.
Zou dit met hartattackse te maken hebben? Onevenwicht in zijn gehoor?
Heeft iemand dit al meegemaakt?
Volgens de dierenarts moest ik me geen zorgen maken omdat hij normaal eet en rondloopt. Volgens hem was het niet dringend en heb pas morgenvroeg een afspraak. Maar ik maak me wel zorgen ... heeft iemand dit al meegemaakt?

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 02 augustus 2013 - 23:09

Yups ik heb het al eens meegemaakt.... maar niet bij katten. Bij een rat en een konijn heb ik het al meegemaakt en het was een middenoorontsteking en binnenoorontsteking.
Ik zou er zeker mee naar de DA gaan om dat uit te sluiten!
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 03 augustus 2013 - 00:30

Kan ook een attackse in de hersenen zijn. Hopelijk weet je morgen meer en is het niks ernstig. Duimen draaien.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 03 augustus 2013 - 06:48

Hopelijk weet je vlug meer en valt het allemaal mee.
Ook hier duimen we!

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 03 augustus 2013 - 07:51

Hopelijk valt het allemaal goed mee. Ik duim mee voor deze lieverd. :duim:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#6 Geplaatst 03 augustus 2013 - 08:02

Hier draaien de duimen ook :duim:
Geplaatste afbeelding

#7 Geplaatst 03 augustus 2013 - 08:23

:duim: Zal meeduimen :duim:
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

louiske
louiske
  • 22 berichten

#8 Geplaatst 03 augustus 2013 - 11:12

Ik ben terug van de dierenarts ik ben hier naar ne lokale dierenarts geweest want was een weekje op vakantie met mijn kat.
Hij denkt dat het een klein hersenattackske was en dat hij er gelukkig niet lang is in blijven hangen. Dat dit iedere kat kan overkomen en dat ik hem gewoon goed in het oog moet houden., dat dit niet te frequent voorkomt.
Ik ga maandag naar mijn eigen dierenarts gaan om zijn hart nog eens goed laten controleren.
Bedankt voor jullie steun.