Spring naar inhoud

- - - - -

Sloeber heeft zijn poot gebroken :(. # 213 Sloeber is erdoor!

gebroken poot amputatie

• Log in om te reageren
231 reacties op dit onderwerp
Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#211 Geplaatst 22 augustus 2013 - 22:45

Ben er zeker van dat katjes zich ook depressief kunnen voelen. Onze Sam had eens een "zenuwinzinking" door incidenten met een kat aan de vensterbank buiten. En hij wordt depressief van Feliway. Té rustgevend voor hem? Toen hij ziek was vroeger, was hij ook soms echt ongelukkig.

Beterschap voor Sloeber! Je krijgt hem er wel door. Knuffeltje van mij voor Sloeber!

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#212 Geplaatst 23 augustus 2013 - 05:48

Toch wel een goed teken dat hij al eens vanonder het bed komt. :thumb: Het zal wel een serieuze aanpassing zijn voor hem en zeker omdat hij altijd zo actief is. Ik denk dikwijls aan Sloeberke en het rare is dat ik soms vertel aan de Wannes wat er allemaal gebeurd is. Misschien omdat ze zo hard op elkaar gelijken? :)
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#213 Geplaatst 25 augustus 2013 - 20:05

Sloeber is door zijn 'slechte' periode. Hij komt beneden, komt beneden naar de kattenbak en heeft gistereavond zelfs gespeeld!
De slaapkamer is nog steeds zijn toevluchtsoord, maar dat mag he. Als hij gaat rusten, is het terug in zijn lievelingsmandje :loveshower:  (staat achter ons bed).

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#214 Geplaatst 25 augustus 2013 - 20:53

Super om te horen, hij heeft zich nog snel aangepast
We wensen Sloeber nog een zalig leven toe :hoi: :hoi:

Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#215 Geplaatst 25 augustus 2013 - 21:48

Super dat hij het nu weer beter doet!!! En spelen is zeker een goed teken :thumb:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#216 Geplaatst 26 augustus 2013 - 05:57

Gelukkig voor Sloeberke. :dans: Super dat hij zo flink is. :thumb:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

#217 Geplaatst 26 augustus 2013 - 07:20

Blij te lezen dat Sloeberke zich beter voelt!
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#218 Geplaatst 26 augustus 2013 - 13:50

Oh wat fijn :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#219 Geplaatst 26 augustus 2013 - 14:05

Prima, Sloeberke, doe zo voort, jong ;)

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#220 Geplaatst 26 augustus 2013 - 15:59

Super!! :jump: :jump:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#221 Geplaatst 26 augustus 2013 - 16:09

Wij zijn ook heel blij :loveshower: :loveshower: . Maar nu een volgend dillema :louche: .
De anderen mogen dus buiten en hij ziet dat :cry: .

Ook wil hij zijn viyo recup niet meer. Is dat een teken dat hij het niet meer nodig heeft of gewoon omdat hij het beu is? Tijger daarintegen :louche: :louche:

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#222 Geplaatst 26 augustus 2013 - 16:20

Oei, dat weet ik niet. Zou wel kunnen dat hij het beu is he, hoe zijn we zelf als we altijd hetzelfde voorgeschoteld krijgen :)
Ik zou dit anders eens aan de dierenarts vragen. Wanneer zou hij weer buiten mogen? Zal nu nog te vroeg zijn waarschijnlijk. Ik denk dat het belangrijk zijn, buiten het feit dat de wonde volledig moet genezen zijn, dat hij ook voldoende zelfvertrouwen heeft om terug buiten te gaan. Katten zijn rare beestjes he, en als ze zien dat er eentje "verzwakt" is, kunnen ze soms nogal stoer uit de hoek komen.

Bewerkt door juleken, 26 augustus 2013 - 16:21.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#223 Geplaatst 26 augustus 2013 - 16:21

Dat kan ik wel begrijpen. Op den duur zal hij wss wel buiten mogen, maar hoe lang wacht je daar dan mee?  Het blijft zielig voor Sloeberke, maar daar zal hij voorlopig moeten mee blijven leven zeker??
Maar ik zie het helemaal voor mij, de duts die maar niet mee mag doen met z'n vriendjes, de sukkelaar...

Maar volgens mij komt dat allemaal in orde.

Hier ligt ons Lientje nu ook zonder spalk sinds deze morgen. Ze zit ook al aan het kattenluikje naar buiten te kijken, maar 't is momenteel gesloten. Ze denkt dat ze al duizend man sterk is, maar als je haar terug neerlegt, dan slaapt ze nog verder als een roosje (na de verdoving bedoel ik )

Ze zullen toch nog even geduld moeten hebben, kan niet anders.... Maar wij dus ook ...

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#224 Geplaatst 26 augustus 2013 - 19:11

Bekijk berichtjuleken, op 26 augustus 2013 - 16:20, zei:

Oei, dat weet ik niet. Zou wel kunnen dat hij het beu is he, hoe zijn we zelf als we altijd hetzelfde voorgeschoteld krijgen :)
Ik zou dit anders eens aan de dierenarts vragen. Wanneer zou hij weer buiten mogen? Zal nu nog te vroeg zijn waarschijnlijk. Ik denk dat het belangrijk zijn, buiten het feit dat de wonde volledig moet genezen zijn, dat hij ook voldoende zelfvertrouwen heeft om terug buiten te gaan. Katten zijn rare beestjes he, en als ze zien dat er eentje "verzwakt" is, kunnen ze soms nogal stoer uit de hoek komen.

Bekijk berichtjuleken, op 26 augustus 2013 - 16:20, zei:

Ik ben gelukkig wel aan het laatste flesje bezig. De DA zei dat deze viyo ook zorgt voor een mooiere wonde (door bepaalde dingen die erin zitten).

En ja, wanneer buiten... Het liefste niet uiteraard. Ben nog niet gerust met de andere (al merk ik dag en nacht verschil!! Positief uiteraard!).
En het is ook dat hij 'zwakker' is he. De overbuurkat is jaar en dag alleen geweest en nu ineens 3 katten extra (+1). Die komt hier nogal boel zoeken de laatste dagen. Dus als die ziet dat Sloeber 'zwak' is....
Toch vind ik het ook weer zielig als hij door het raam naar de andere aan het zien is.

*zucht*

Bekijk berichtJoske123, op 26 augustus 2013 - 16:21, zei:

Dat kan ik wel begrijpen. Op den duur zal hij wss wel buiten mogen, maar hoe lang wacht je daar dan mee?  Het blijft zielig voor Sloeberke, maar daar zal hij voorlopig moeten mee blijven leven zeker??
Maar ik zie het helemaal voor mij, de duts die maar niet mee mag doen met z'n vriendjes, de sukkelaar...

Maar volgens mij komt dat allemaal in orde.

Hier ligt ons Lientje nu ook zonder spalk sinds deze morgen. Ze zit ook al aan het kattenluikje naar buiten te kijken, maar 't is momenteel gesloten. Ze denkt dat ze al duizend man sterk is, maar als je haar terug neerlegt, dan slaapt ze nog verder als een roosje (na de verdoving bedoel ik )

Ze zullen toch nog even geduld moeten hebben, kan niet anders.... Maar wij dus ook ...

Ik vrees het ook! Ben al blij voor jullie dat het allemaal goed gelopen is daar!

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#225 Geplaatst 02 september 2013 - 16:53

Hoe gaat het nu nog met Sloeberke? Houdt hij het nog een beetje uit dat hij niet buiten mag?

Maar het zijn toch gastjes hé die katjes. Hier was Lientje ontsnapt aan haar tuigje en ze klom al direct over de omheining. Haar spalkje was pas een dagje of zo af. Het spook !!!