Spring naar inhoud

- - - - -

Sloeber heeft zijn poot gebroken :(. # 213 Sloeber is erdoor!

gebroken poot amputatie

• Log in om te reageren
231 reacties op dit onderwerp
Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#76 Geplaatst 05 augustus 2013 - 19:24

amai,amai dat beesteke toch. 't zullen wel hele lange weken worden. Maar iedere dag die voorbij gaat is er weer ene.
Hou heel veel moed, zo te horen zullen jullie dat zeker kunnen gebruiken.
  :geluk:
Hopelijk horen we je morgen terug en is alles deze nacht goed verlopen.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#77 Geplaatst 05 augustus 2013 - 19:29

Ocharme Sloeberke. :( Het goede nieuws is natuurlijk dat de operatie geslaagd is. :dancer: Hij zal nog wel een tijdje suf zijn maar binnen enkele dagen zal het al heel wat beter zijn. :rub: Gelukkig kan hij morgen in zijn eigen nestje. :thumb:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#78 Geplaatst 05 augustus 2013 - 19:49

Bekijk berichtJoske123, op 05 augustus 2013 - 19:24, zei:

amai,amai dat beesteke toch. 't zullen wel hele lange weken worden. Maar iedere dag die voorbij gaat is er weer ene.
Hou heel veel moed, zo te horen zullen jullie dat zeker kunnen gebruiken.
  :geluk:
Hopelijk horen we je morgen terug en is alles deze nacht goed verlopen.

Bekijk berichtMauricke, op 05 augustus 2013 - 19:29, zei:

Ocharme Sloeberke. :( Het goede nieuws is natuurlijk dat de operatie geslaagd is. :dancer: Hij zal nog wel een tijdje suf zijn maar binnen enkele dagen zal het al heel wat beter zijn. :rub: Gelukkig kan hij morgen in zijn eigen nestje. :thumb:

Ja, kan al niet wachten tot het morgen 10u is!! Langs de andere kant ben ik ook wel blij dat hij nu deze nacht nog morfine krijgt. Zodoende hij geen (of toch veel minder) pijn heeft.
Het gaan inderdaad nog hele lange dagen worden.
Ook voor de andere poezels, die zien er ook vanaf. Ook houden we Sloeber op de slaapkamer, die eigenlijk de 'veilige' haven is van iedereen. De deur staat vandaag wel open, maar niemand wil erop komen, terwijl ze er anders allemaal slapen!
Het ruikt wel naar 'ziek' zijn vind ik, ondanks ik vandaag alles goed open heb gezet en in zijn 'bench' alles vervangen heb.

We hebben hem gisteren even naar beneden gehaald, maar dan is hij niet op zijn gemak. Hij is dan heel onrustig (Tijger heeft hem ook vrijdagavond aangevallen :( ). Dus voorlopig op de slaapkamer.
Ik heb de deur nu openstaan, zodat de geuren van hen gemengd blijven want..... wil niet terug dat gedoe van in het verleden met Snoes en Xanti hoor.

De Virbac gel is besteld. Heb extra Viyo in huis gehaald en Sheba. Normaal krijgt hij dat niet, maar dat wilde hij eten. Het belangrijkste zal nu zijn op krachten komen en zijn gewicht moet maar even wachten. Waarschijnlijk zal hij sowieso wat afgevallen zijn.

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#79 Geplaatst 05 augustus 2013 - 19:53

Zielig dat hij daar moet blijven, ze snappen dat niet :( Gaan jullie het ook wel erg moeilijk mee hebben :hug:
Morgen is hij er weer en dan hopen dat alles vlot hersteld en jullie het over een paar weekjes al niet meer weten!
Even een moeilijke periode maar vele duimen hier dat het zonder complicaties zal herstellen :thumb:

Veel sterkte en beterschap voor den Sloeber !!

sorry laatste keer

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#80 Geplaatst 05 augustus 2013 - 19:54

Dank je Nivo.

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#81 Geplaatst 05 augustus 2013 - 22:16

Zielig voor Sloeber maar ook erg voor jullie, je voelt je zo machteloos he, maar zo te horen gaat hij goed verzorgd worden en hopelijk huppelt hij binnen een aantal weken weer rustig rond
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#82 Geplaatst 06 augustus 2013 - 09:09

Bekijk berichtInge91, op 05 augustus 2013 - 22:16, zei:

Zielig voor Sloeber maar ook erg voor jullie, je voelt je zo machteloos he, maar zo te horen gaat hij goed verzorgd worden en hopelijk huppelt hij binnen een aantal weken weer rustig rond

We hopen het dat hij binnen een aantal weken weer rustig rondhulppeld!

Nog even en dan mogen we hem gaan halen :dancer: :dancer: .

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#83 Geplaatst 06 augustus 2013 - 09:11

Nog eventjes en jullie kunnen je lieve Sloeberke weer lekker knuffelen, ik hoop dat hij zich vandaag al wat beter voelt en minder pijn heeft!
  Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#84 Geplaatst 06 augustus 2013 - 11:21

hopelijk is Sloeberke ondertussen weer thuis :geluk:
banner

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#85 Geplaatst 06 augustus 2013 - 12:59

Bekijk berichtLiz, op 06 augustus 2013 - 11:21, zei:

hopelijk is Sloeberke ondertussen weer thuis :geluk:

Ja hoor, onze lieve schat is weer thuis. Bij de DA de zielepoot uithangen en hier de stoere. Hij wil rondlopen, maar mag uiteraard niet.
Daar weigerde hij te eten en hier was zijn transportbakje net open of meneer vloog op de korrel alsof zijn leven ervanaf hing!

Hij was blijkbaar niet zo lief tegen het personeel daar, die kregen altijd maar tikken.

Maar hij eet en drinkt (wel geen water, wel Viyo (niet van de dierenwinkel, maar om aan te sterken). Voorlopig gaat het goed.
Natuurlijk vindt hij het niet fijn dat hij wordt 'opgesloten' :s .

Ook zijn de bovenste watjes reeds uit de spalk :louche: :louche: .

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#86 Geplaatst 06 augustus 2013 - 13:43

Komt wel goed hoor...
Als hij z'n eten en z'n drinken al ziet staan, dan kan er bijna niets meer verkeerd gaan.
Maar geen nood, uiteindelijk leren ze wel dat ze het niet meer kunnen. Onze Lien heeft het bv opgegeven om te zagen om naar buiten te mogen. En als ze nu aan een lange leiband buiten ligt dan blijft ze ook liggen en probeert niet meer de vogels en vlinders te pakken. Tot zo'n 10 dagen geleden was ze maar constant aan het zagen om toch maar dingen te doen die niet mochten. Zo sprong ze  van een hoogte van 2 m naar beneden, gelukkig kon ik haar nog net redden, ze had wel pijn, maar wss eerder de pijn van 't is niet gelukt, dan echt extra pijn aan de poot.

Maar jullie Sloeverke redt zich wel, over een paar weken kijken jullie hiernaar als naar een slechte droom.
Toch veel moed en beterschap

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#87 Geplaatst 06 augustus 2013 - 14:11

Blij te lezen dat alles goed verlopen is en dat hij onmiddellijk naar zijn korrelkes vloog!! Hij is in goede handen en het ergste is volgens mij toch wel gepasseerd nu. Verwen dat manneke maar verder, hij heeft het verdiend!

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#88 Geplaatst 06 augustus 2013 - 21:30

Amai, dat is toch een flinke operatie en ik denk zelfs dat sloeberke meer moet afzien dan onze Terry, die is het trouwens helemaal door, springt van de kast naar het 1verdiep, rent en speelt! het belangrijkste is dat ze eten en drinken, zodat ze niet zwakker geraken. Heb je een Bench nodig , je mag die van mijn lenen hoor! Heb ik toen alleen voor onze Terry aangeschaft! Vertroetel hem , maar idd vergeet de andere niet, want ze voelen het ook en voelen ook dat hij ziek is, reageren dan raar als ze bij hem in de buurt komen, hier ook gehad, eerst ruiken en dan blazen, maar dat is volledig over! Veel succes nog en ik duim mee dat alles goed komt!
KS2015

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#89 Geplaatst 06 augustus 2013 - 22:05

Veel beterschap voor sloeberke...
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#90 Geplaatst 06 augustus 2013 - 22:20

ben blij te lezen dat alles toch goed gaat met zijn pootje

is nu kwestie van tijd

maar Sloeber ziet het blijkbaar goed zitten :jump:

nog veel beterschap voor jullie sloeber !!
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.