Spring naar inhoud

- - - - -

Kittens samen of appart in transportmand?

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 04 augustus 2013 - 10:14

Over een dikke maand is het zover en kan ik mijn poezenkindjes ophalen....
Ik heb al 2 transportmandjes klaarstaan, maar ik vraag me af of ik ze niet beter vervoer in 1 mandje (zolang ze nog klein zijn natuurlijk).
Ze zullen 12 weken zijn als ik ze ophaal. Het is broer en zus.

Wat denken jullie?
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Miriam1982
Miriam1982
  • 119 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 04 augustus 2013 - 10:27

Ik denk dat het veel fijner voor hun zelfs is om samen in één mandje vervoerd te worden. :cat

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 04 augustus 2013 - 11:02

ja, zeker als het broer en zus is.... ik zou ze ook in één mandje zetten :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 04 augustus 2013 - 11:24

Hier gingen ze ook samen in een transportmand zo lang dat ging. Hebben ze elkaar om wat steun te vinden.

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 04 augustus 2013 - 11:25

Bekijk berichtEibhlin, op 04 augustus 2013 - 11:24, zei:

Hier gingen ze ook samen in een transportmand zo lang dat ging. Hebben ze elkaar om wat steun te vinden.

Denk dat ze er voorlopig nog wel samen zullen inpassen.... Léon is wel een dikkertje maar op 12 weken zullen ze wel nog geen halve mand innemen zeker :p
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 04 augustus 2013 - 11:27

alles is zowiezo al nieuw,

van het transportmandje, tot hun nieuwe thuis, nieuwe kattebak, speeltjes, omgeving, mensen

ik zou als je transportmandje groot genoeg is ze samen meebrengen, ze kennen elkaar en kunnen elkaar wat troost en steun geven hé

want de eerste paar dagen zullen ze zo al veel stress hebben om zoveel "nieuw" te ontdekken

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 04 augustus 2013 - 11:29

Bekijk berichtstareyedkitten, op 04 augustus 2013 - 11:25, zei:

Denk dat ze er voorlopig nog wel samen zullen inpassen.... Léon is wel een dikkertje maar op 12 weken zullen ze wel nog geen halve mand innemen zeker :p
Nee zeker niet, de mijne zijn zelfs op 5 maand nog samen in hun mand naar de da gegaan voor hun castratie. Nu zijn ze wel te groot geworden :)

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 04 augustus 2013 - 11:31

Bekijk berichtKaprice, op 04 augustus 2013 - 11:27, zei:

alles is zowiezo al nieuw,

van het transportmandje, tot hun nieuwe thuis, nieuwe kattebak, speeltjes, omgeving, mensen

ik zou als je transportmandje groot genoeg is ze samen meebrengen, ze kennen elkaar en kunnen elkaar wat troost en steun geven hé

want de eerste paar dagen zullen ze zo al veel stress hebben om zoveel "nieuw" te ontdekken

Transportmandje zal zeker nog groot genoeg zijn....
Ik zal er hun doudou's inleggen. Die heb ik in hun nestje gelegd toen ze nog maar een week oud waren, zodat ze wat met de geur van het nest mee naar huis konden nemen. Ze hebben er elk 1.. dus die kunnen samen met hen in de transportmand.  :catwalk2 :catwalk

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 04 augustus 2013 - 11:36

dat zal allemaal wel heel goed meevallen ze!

je bent fantastisch voorbereid! die poesjes gaan een formidastisch personeel hebben en een schitterende toekomst tegemoet!

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 04 augustus 2013 - 11:41

Bekijk berichtKaprice, op 04 augustus 2013 - 11:36, zei:

dat zal allemaal wel heel goed meevallen ze!

je bent fantastisch voorbereid! die poesjes gaan een formidastisch personeel hebben en een schitterende toekomst tegemoet!
Ik hoop het.... maar ik ga me alleen ooooh zooo schuldig voelen als ik ze kom kidnappen (catnappen) van de moeder...
Mama laat vanaf de eerste week toe dat ik ze eventjes vasthoud...staat dan naar me te kijken terwijl ik met het kitten rondloop, maar als ik ze voor goed van haar weghaal.... :/

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 04 augustus 2013 - 12:13

Hier zijn ze, zolang het kon altijd met 2 in één transportmand gegaan. Nu ze allemaal groot zijn, moet ik ze natuurlijk alle 6 apart in een vervoerbox doen.
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito