Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Apekindjes

• Log in om te reageren
92 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#76 Geplaatst 13 oktober 2013 - 14:20

Mooie kittens Wendy en Marc :loveshower:
Wat erg dat Tonic zo ziek is geweest :(
Ik ben blij dat ze nu de goede kant uit gaat en duim mee dat ze er gauw weer helemaal bovenop komt :thumb: :geluk: .

Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#77 Geplaatst 18 oktober 2013 - 13:37

Hoe doet Tonic het ondertussen? Gaat ze nog altijd de goede weg op met haar gezondheid en gewicht?

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#78 Geplaatst 22 oktober 2013 - 23:49

Die laatste foto. :goofy:
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#79 Geplaatst 23 oktober 2013 - 19:01

Tonic heeft weer een dip gehad. Echt even dat ik dacht dat ze nu snel ging verslechteren. Gelukkig heeft ze volgehouden! Inmiddels hebben we haar weer op een abkuur gezet, dit keer een lange, van zeker drie weken. Daar is een week van om en eindelijk zien we een verbetering komen en die lijkt door te zetten!

Ze weegt nu ca 935 gram. Nog steeds niet wat het moet zijn, Ken weegt 1.3 kilo. Maar ze groeit en ze gaat steeds meer spelen. Ze heeft nog weinig energie, maar wacht me weer op als ze eten gaat krijgen, speelt weer, ook met haar broertje en voelt beter aan. Ze ziet er ook wat beter uit.

We blijven dus duimen dat dit nu wel door blijft zetten en dat de stijgende lijn aanhoud. We gaan voor de kilo! :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#80 Geplaatst 23 oktober 2013 - 22:10

Och nee. Zo jammer dat het jullie en Tonic niet gegund was om al verder zorgeloos te kunnen genieten.
Ik duim voor Tonic en hopelijk mag ze snel die kilo halen.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#81 Geplaatst 24 oktober 2013 - 18:26

Ze weegt nu 950 gram en ze rent door de kamer :) staat me in de ochtend op te wachten om eten te krijgen en speelt elke dag meer dan de dag ervoor!

Jullie snappen vast wel hoe opgelucht ik ben! (toch wil ik niet te hard juichen...... wil de boel niet jinxen....... )

Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#82 Geplaatst 24 oktober 2013 - 20:23

Bekijk berichtginnie, op 24 oktober 2013 - 18:26, zei:

Ze weegt nu 950 gram en ze rent door de kamer :) staat me in de ochtend op te wachten om eten te krijgen en speelt elke dag meer dan de dag ervoor!

Jullie snappen vast wel hoe opgelucht ik ben! (toch wil ik niet te hard juichen...... wil de boel niet jinxen....... )

Ik juich mee, maar heel stilletjes maar hoor.  :dancer: :shhh:  ;)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#83 Geplaatst 26 oktober 2013 - 00:36

Ik duim met jullie mee!
Enig idee wat het kan zijn?

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#84 Geplaatst 26 oktober 2013 - 10:15

Het is duidelijk wat het is, dat heeft de echo uitgewezen. Acute Cholangitis.
Omdat ze niet vrij snel opknapte en wat bleef kwakkelen vond de da dat we fip nog niet uit konden sluiten en het was nog even spannend toen ze haar dip kreeg. Maar blijkbaar was die dip nodig om nu weer op te krabbelen, want ze doet het super!
Elke dag speelt ze langer en slaapt ze minder lang tussen het spelen. Ze is minder snel moe en hoewel ze nog steeds sneller moe is dan zou moeten en meer slaapt dan zou moeten, zien we haar nu met de dag sterker en beter worden :)

Ze krijgt nog steeds haar ab, de drie weken kuur duurt nog een week (en misschien gaan we nog even langer door), en dat helpt heel goed. We hebben nu weer het idee dat het helemaal goed gaat komen :)

Ik ben benieuwd wat de da gaat zeggen als ze haar weer ziet :) Ze herkent haar niet meer terug :)

enten doen we voorlopig even niet, eerst maar even hier goed van herstellen. Maar als haar broertje geent wordt nemen we haar denk ik wel even mee.

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#85 Geplaatst 26 oktober 2013 - 15:07

Een geluk dat Tonic bij jullie alle goede zorgen krijgt die ze nodig heeft. Ocharme het beestje, nog maar een paar maand op de wereld en al zo afgezien. Ik ben blij te lezen dat ze aan de beterhand is en hoop dat het zo blijft. Op naar de kilo!!

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#86 Geplaatst 14 november 2013 - 00:12

En? Zit Tonic al op 1,5kg ondertussen? :d

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#87 Geplaatst 14 november 2013 - 09:39

Bekijk berichtDorothea, op 14 november 2013 - 00:12, zei:

En? Zit Tonic al op 1,5kg ondertussen? :d

Nee, ze zit nog niet op de 1.5 kilo ;)

Ze heeft weer eventjes een dipje gehad. Ze was misselijk en moest overgeven. Daarna vond ze eten maar vies. We hebben van alles geprobeerd en ze at uiteindelijk kleine beetje natvoer. uiteraard gebeurde dit in een weekend zodat ik niets kon halen en normaal heb ik dus alleen maar een paar blikjes natvoer voor nood en verder alleen kvv, barf en prooi. en dat wilde ze dus niet. Zaterdag begon ze met overgeven. Zondag besloot ze helemaal niet meer te eten, ook niet de kleine beetjes natvoer. Zondagavond heb ik wat convalescence gemaakt, wat ze ook niet wilde en wat ik haar dus maar naar binnen heb geduwd.
Maandagochtend nog wat naar binnen geduwd, want mevrouwtje was bijna 100 gram afgevallen! En dat is de verkeerde kant op.

Maandagavond, na werk, gaf ik weer vlees en ik stond al klaar om weer wat convalescence te maken, maar dat hoefde niet meer! Ze ging eten! En goed ook :)

Gisterenavond woog ze 1.32 kilo, waar ik heeeeeel blij mee ben!
Vanavond weer wegen :)

Ik zal eens kijken of we weer een foto's kunnen maken/plaatsen. ;)

Bewerkt door ginnie, 14 november 2013 - 09:39.

Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#88 Geplaatst 15 november 2013 - 19:57

Zo typisch dat je dit voor hebt in een weekend. :lachen:
Tonic is precies wel een 'karaktertje'. Fijn dat ze het eten ondertussen weer heeft opgenomen. Die 1,5kg zal er snel zijn! :)

Ik kan niet wachten totdat de nieuwe foto's komen! Volgens mij gaan we ze niet meer herkennen. ;)

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#89 Geplaatst 15 november 2013 - 20:06

Een paar foto's dan ;)

Ken
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Ken en Tonic samen
Geplaatste afbeelding

Tonic
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Mama
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#90 Geplaatst 15 november 2013 - 20:15

Oh, maar wat zijn die gegroeid?! Ik herken ze echt maar amper. ;)
Wat een heerlijke kittens wel. :heart:

Ga jij eigenlijk soms showen met je katjes?