Spring naar inhoud

- - - - -

Dringende oproep

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Guest_Birdofprey_*
Guest_Birdofprey_*

#1 Geplaatst 17 augustus 2009 - 21:55

Hallo,

misschien staat dit berichtje niet juist maar ik ben op zoek naar een plaats waar wij terecht kunnen met Fip positief geteste katjes om te plaatsen. Wij willen zeker zijn dat ze hun leven (of wat er van rest) op een gelukkige plaatst kunnen eindigen, zonder euthanasie tenzij het echt niet anders meer kan. In Nederland vind ik er wel maar in belgie geen :( ikzelf ben van Gent, maar ben bereid om om het even waar ze naar toe te voeren) Ze zitten veel te dicht bij veel te gezonde katten dus het is echt dringend.

HELP !!!!

je kan mij als je wil rechtstreeks contacteren op [KNIP: Privégegevens kunnen via PB gevraagd worden]

dank bij voorbaat

Bewerkt door MissKitty, 18 augustus 2009 - 01:39.
Reden van bewerken: Privégegevens mogen niet openbaar gemaakt worden

Guest_Ika Mc Evil_*
Guest_Ika Mc Evil_*

#2 Geplaatst 17 augustus 2009 - 22:40

Jeetje wat een drama voor jullie. Inderdaad in Nederland ken ik wel een FIV en FELV opvanghuis voor katten, maar of ze dat in Belgie ook hebben, zal toch wel?

Bewerkt door Ika Mc Evil, 18 augustus 2009 - 08:56.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#3 Geplaatst 17 augustus 2009 - 22:47

er is zo'n opvangcentrum voor katten met kattenaids, buddycat denk ik, misschien dat zij een adres weten? ze zullen wel eens een telefoontje hebben gehad met de vraag waar katten met andere ziektes terecht kunnen vermoed ik...

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 17 augustus 2009 - 22:50

Hopelijk vind je snel een oplossing!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 18 augustus 2009 - 00:20

Oh wat erg, hopelijk vind je snel een oplossing. :hug:

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#6 Geplaatst 18 augustus 2009 - 00:41

www.zwerfkat.com
www.hetdierenthuisje.be
www.chayenne-cats.be

weet niet of ze jouw katjes gaan opvangen maar ze moeten toch wel adressen hebben.
Geplaatste afbeelding

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#7 Geplaatst 18 augustus 2009 - 07:10

FIV ?

Of FIP

Bij de laatste is het humaner om ze in te laten slapen bij de eerste kan je een poging doen om ze te plaatsen

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 18 augustus 2009 - 08:42

Nahs zei:

FIV ?

Of FIP

Bij de laatste is het humaner om ze in te laten slapen bij de eerste kan je een poging doen om ze te plaatsen

Ik denk ook eerder dat ze het eerste bedoelt. Indien het FIP is, komt het volgens mij helemaal niet goed :(
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 18 augustus 2009 - 08:46

hopelijk is er een oplossing
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Birdofprey_*
Guest_Birdofprey_*

#10 Geplaatst 18 augustus 2009 - 09:49

Het is jammer genoeg FIP en we weten dat het niet goed gaat komen, maar we willen toch een andere oplossing dan inslapen: de katten vertonen op dit ogenblik enkel het symptoom dat ze klein zijn voor hun leeftijd, dus volgens ons kunnen ze gerust nog een tijdje gelukkig zijn. Daarom zoeken we opvang zodat ze geen gezonde katten ziek zouden kunnen maken.

Guest_Ika Mc Evil_*
Guest_Ika Mc Evil_*

#11 Geplaatst 18 augustus 2009 - 09:54

Kat FIP: Feline Infectieuze Peritonitis is een virusziekte bij de kat: fip katten zien we op steeds jongere leeftijd in onze dierenartsen praktijk!

Hier is een uitgebreide beschrijving van FIP en verhuizen lijkt me het allerslechtste wat je op dit moment voor een kat kan doen met FIP.

Ik hoop dat je iets aan het artikel hebt. Sterkte!

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 18 augustus 2009 - 10:14

heel interessant artikel,
duidelijk omschreven

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#13 Geplaatst 19 augustus 2009 - 01:21

Birdofprey zei:

Het is jammer genoeg FIP en we weten dat het niet goed gaat komen, maar we willen toch een andere oplossing dan inslapen: de katten vertonen op dit ogenblik enkel het symptoom dat ze klein zijn voor hun leeftijd, dus volgens ons kunnen ze gerust nog een tijdje gelukkig zijn. Daarom zoeken we opvang zodat ze geen gezonde katten ziek zouden kunnen maken.

Hoe weet je dan dat ze FIP hebben? :catscratchhead