Spring naar inhoud

- - - - -

Eten gekocht die over datum was!

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 06 augustus 2013 - 13:15

Zondagmorgen naar een dierenspeciaalzaak hier in de buurt geweest achter een doos Royal Canin natvoer voor kitten Lenka en ik dacht zo in mezelf, ik breng 2 zakjes Gourmet, kip met pasta mee voor de andere 2 rakkers. Luna eet dat heel graag. En een keer op een weg moet dat wel kunnen vind ik. 's Avonds doe ik die zakjes open en doe de inhoud in hun potje en zie ik een mengsel met een hele laag vet precies. :misselijk: Ik kijk naar de datum op die zakjes: '01/2012' staat er daar op!! :o :o :o Meer dan anderhalfjaar overtijd?!! Word dat eten dan nooit gecontroleerd? Ik vind dat toch niet normaal hoor.. In een andere winkel hier in de buurt, die tuin- en dieren producten verkoopt moet je ook altijd goed letten op de datum en daarom koop ik er zelf ook nooit wat voor mijn poezen. Ik ga speciaal naar die dierenspeciaalzaak.. Daar verwacht ik toch niet dat het eten, meer dan anderhalfjaar over datum is!

Mama is vanmorgen terug geweest met die lege zakjes.. Ze neemt 4 nieuwe zakjes mee en legt het uit aan de kassa. 'Ik zal dan eens kijken', zei de verkoper. Pas in de auto kijkt ze naar dat ticket en ziet ze dat de verkoper niet eens 2 zakjes minder gerekend heeft. Ik heb dus 2 zakjes betaald om in de vuilbak te gooien??!! Ik weet niet of ze me daar nog terug zien! Natuurlijk was het ook maar een medewerker van die winkel, ik denk als het de bazin geweest was dan had ik ze waarschijnlijk niet hoeven te betalen, maar toch.. :evil:

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 06 augustus 2013 - 13:17

ik zou daar eens naar bellen en eens goed mijn gedacht zeggen, waarschijnlijk weet de bazin hier niet van .... Is het een winkel van een keten ? Dan zou ik ook eens naar de hoofzetel van die keten bellen of mailen, dat heb ik onlangs eens gedaan naar Tom&co met positief resultaat.

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 06 augustus 2013 - 13:24

Nee geen Tom&Co en Maxi Zoo.. Gewoon een speciaalzaak hier in de buurt (waar toch eigenlijk wel ontzettend veel mensen gaan). Bij Maxi Zoo ben ik ook wel eens buiten gekomen met eten die 3 weken over datum was. Dat hadden we gelukkig op tijd gezien op de parking en dan ben ik terug naar binnen gegaan en heb ik zonder problemen nieuwe gehad. En het was ook wel over datum maar dat vond ik nog aanvaardbaar, maar als iets meer dan anderhalfjaar over datum is.. Dat vind ik toch niet kunnen.

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 06 augustus 2013 - 13:35

Bekijk bericht*Loentje, op 06 augustus 2013 - 13:24, zei:

Nee geen Tom&Co en Maxi Zoo.. Gewoon een speciaalzaak hier in de buurt (waar toch eigenlijk wel ontzettend veel mensen gaan). Bij Maxi Zoo ben ik ook wel eens buiten gekomen met eten die 3 weken over datum was. Dat hadden we gelukkig op tijd gezien op de parking en dan ben ik terug naar binnen gegaan en heb ik zonder problemen nieuwe gehad. En het was ook wel over datum maar dat vond ik nog aanvaardbaar, maar als iets meer dan anderhalfjaar over datum is.. Dat vind ik toch niet kunnen.

Ik zou ook wel eens teruggaan en vragen om met de bazin te spreken hoor....
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 06 augustus 2013 - 13:45

idd, je moet het er zeker niet bij laten zo..... je moet het op z'n minst kunnen omruilen zonder dat het je iets kost en MET verontschuldiging.

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#6 Geplaatst 06 augustus 2013 - 14:04

zeer zeker terug gaan!

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 06 augustus 2013 - 23:44

Amai, dat is wel heel erg lang overtijd. En dat je dan uiteindelijk nog 2 zakjes hebt moeten betalen vind ik toch helemaal niet kunnen. Ze hadden gewoon nieuwe zakjes moeten meegeven. Blijkbaar moet je zelfs bij dierenvoeding op de datum letten...

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#8 Geplaatst 07 augustus 2013 - 01:21

Bekijk berichtwendyv123, op 06 augustus 2013 - 13:45, zei:

idd, je moet het er zeker niet bij laten zo..... je moet het op z'n minst kunnen omruilen zonder dat het je iets kost en MET verontschuldiging.

Helemaal mee eens
Geplaatste afbeelding

Wolverina
Wolverina
  • 98 berichten

#9 Geplaatst 12 augustus 2013 - 22:48

Ben je nu terug geweest?

Akasha
Akasha
  • 341 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 15 augustus 2013 - 23:11

Bekijk bericht*Loentje, op 06 augustus 2013 - 13:24, zei:

Hier ook bij Maxi Zoo eens voorgehad, alleen konden ze het niet meteen vervangen, ze gingen ons opbellen, drie weken erna nog niets, mijn vriend is dan in de winkel van zijn oren gaan maken. Hij heeft dan wel gekregen waar hij recht op had, maar ik vond toch ook dat ze wat meer moeite hadden kunnen doen toen.