Spring naar inhoud

- - - - -

Zooplus Duitsland

Pakket zooplus Duitsland

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Ramsey68
Ramsey68
  • 130 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 07 augustus 2013 - 15:49

Aktueller Paketstatus

6/8 20:58 Daten übertragen, Paket noch nicht erhalten.

Di. 06.08.2013, 20:58

Deutschland Ichtershausen/Thörey

Dit is hetgene dat er nu vermeld staat (7/8 16u) bij nakijken pakket, is dat normaal of niet? Iem ervaring mee met bestelling zooplus Duitsland?

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 07 augustus 2013 - 16:04

verzonden, pakket nog niet ontvangen

Denk dat het onderweg zal zijn naar transporteur of naar jou mss?

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 07 augustus 2013 - 16:25

Ik was ook bezorgd de eerste keer dat ik via zooplus.de had besteld, maar het duurt gewoon iets langer voor je het thuis krijgt dan via zooplus.nl

Heb vaker via duitsland besteld, ook dagelijks gekeken naar de verzendstatus maar die is nooit up to date, al 2 keer was de post sneller dan verwacht hier ;) Levertijd na betaling is via daar meestal een week

sorry laatste keer

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 07 augustus 2013 - 17:04

Bekijk berichtNivo, op 07 augustus 2013 - 16:25, zei:

Ik was ook bezorgd de eerste keer dat ik via zooplus.de had besteld, maar het duurt gewoon iets langer voor je het thuis krijgt dan via zooplus.nl

Heb vaker via duitsland besteld, ook dagelijks gekeken naar de verzendstatus maar die is nooit up to date, al 2 keer was de post sneller dan verwacht hier ;) Levertijd na betaling is via daar meestal een week

Ah goed om te weten. Ik was ook aan het denken om, afhankelijk van mijn bestelling, misschien bij Duitsland te bestellen. Maar ik vraag me af: als je bij Duitsland besteld kan je waarschijnlijk geen organisatie steunen vermits de links op hun pagina naar zooplus.nl gaan. Of wel?

Bewerkt door Farailde7, 07 augustus 2013 - 17:04.

Mylo Banner

Ramsey68
Ramsey68
  • 130 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 07 augustus 2013 - 19:30

Ondertussen is er toch al vooruitgang, pakket is onderweg nr Puurs, nu maar duimen dat het goed zal toekomen, waarschijnlijk morgen.
Via zooplus Duitsland besteld omdat alles wat ik wou bestellen veel goekoper was  dan zooplus nl.

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 07 augustus 2013 - 20:45

We hebben ook al meerdere keren van zooplus.de besteld, het werd soms sneller geleverd dan uit NL. :)
Geplaatste afbeelding

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#7 Geplaatst 07 augustus 2013 - 21:01

Bekijk berichtBestCoonsEver, op 07 augustus 2013 - 20:45, zei:

We hebben ook al meerdere keren van zooplus.de besteld, het werd soms sneller geleverd dan uit NL. :)

Als ik als Nederlander iets bij de Duitse Zooplus bestel, dan komt het ook uit het magazijn van Tilburg NL ;-)