Spring naar inhoud

- - - - -
Vermist

Zwarte kater te MECHELEN vermist

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
dreamonaut
dreamonaut
  • 1 berichten

#1 Geplaatst 08 augustus 2013 - 20:57

Hey mensen,
259865_10150215346996161_7608865_n.jpg
We zijn sinds een kleine anderhalve maand onze lieve, volledig zwarte kater Disco kwijt. Hij is ongeveer 3,5 jaar en gecastreerd. Hij had geen bandje aan want deze deed hij steeds uit en is niet gechipt. We maken ons erg zorgen omdat hij een hartaandoening heeft en dus speciale medicatie nodig heeft. We wonen in de buurt van Racing Mechelen.
Ik heb al flyers rondgehangen, het asiel gebeld en fiets elke dag rond in de buurt... :(
Indien iemand meer info heeft zou u dan willen mailen naar het adres [knip] => Contacteren via privébericht!

Alvast bedankt!!

Merel

Bewerkt door Solotje, 08 augustus 2013 - 21:00.
Reden van bewerken: Geen persoonlijke gegevens, zie forumregels!

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 08 augustus 2013 - 22:15

Hopelijk vind je deze lieverd vlug terug. :geluk:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 08 augustus 2013 - 22:16

ik ben zelf mijn katje kwijt sinds 22 juli. Ik heb er nog altijd niets van gehoord !!!
ik wens je veel sterkte, want ik weet dat het héél moeilijk is om er mee om te gaan.
Heb je je katje op de verschillende zoeksite gezet zoals binnenbeest.be oa
ik weet dat er nog bestaan maar kan ze niet zomaar opnoemen, maar als je hier eens rondzoekt zul je wel iets vinden

ik wens je succes in je zoektocht

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Vermist