Spring naar inhoud

- - - - -

Jefke is vermist

• Log in om te reageren
456 reacties op dit onderwerp
Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 08 augustus 2013 - 22:43

Ok velen zullen het wel al ergens anders hebben gelezen, maar ik ben mijn lievelingskatje Jefke kwijt sinds 21/22 juli.
We wonen in het centrum van Ardooie, (heel rustige straat).
Hij heeft de zondag nog de ganse dag naast mij op een stoel in de tuin gezeten. Zo rond 18/19 uur is hij eens opgestaan om eens zijn toerke te gaan doen. (hij had de ganse dag nog niet gegeten, maar 't was héél warm, dus dat was niet zo raar) We hebben hem jammer genoeg niet meer teruggezien.

het is intussen al een 18-tal dagen geleden, en ik vrees dat hij nooit meer zal terugkomen, maar ik probeer het hier toch nog een keer.
We hebben vanaf 23 juli flyers in de bussen gestopt en opgehangen in de winkels, zo rond 3 augustus hebben we nogmaals een flyer in de bus gestopt met de vraag of de mensen aub nog eens goed uit de doppen wilden kijken. We hebben geen enkele oproep gekregen, dus wat is er mee gebeurd?
We wonen vlak voor de gemeentelijke werkplaats dus als die gasten met hun auto's rondrijden dan komen ze inde ganse gemeente. Maar hij is in rook opgegaan.
Ik hoop nog altijd dat hij ergens bij mensen thuis zit en dat hij zo toch nog eens terug naar huis kan komen. Een mens moet zijn hoop levend houden, toch?

Dit is mijn lieve schattebout:
toen hij nog klein was
DSC_0421.JPG
DSC_0159.JPG DSC_0234.jpg

Bewerkt door Joske123, 06 oktober 2013 - 19:56.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 08 augustus 2013 - 22:48

Had het inderdaad al gelezen, Joske...maar nog niet het volledige verhaal... :(

Vind het alweer zo erg te lezen...de laatste tijd verdwijnen er precies terug heel veel lieverdjes... :cry:

Het is inderdaad al vrij lang...maar ik blijf toch hopen dat Jefke toch nog naar huis zal komen :pray: :pray:

Zo erg als je totaal niet weet wat er is gebeurd met je lieverdje :(

Heel veel sterkte...en hier blijven de duimpjes draaien :duim: :hug:
Geplaatste afbeelding

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 08 augustus 2013 - 23:20

ohhhh, zo'n schoon katteke!!! Hij heeft den blik van ons spookske :)  't is een mooike :)

Joske , ik duim ook heel hard voor u, samen met ons spiroutje :) :duim: :idea:  

Ja, inderdaad, als je op de site 'www.gevondenenvermistehuisdieren.be' gaat en dan naar 'katten', zie je dat er elke dag vermist worden :(
wat is dat toch he?
Moest het systeem bestaan om een mini gpske te bevestigen aan ons katje, ik ben direct klant , ik ga toch eens uitkijken of dit echt niet kan.

Courage Joske en ik duim en doe kaarske branden voor ons beide poezen en de andere vermiste poezen met ongeruste baasjes :idea:
:) :)

Wolverina
Wolverina
  • 98 berichten

#4 Geplaatst 08 augustus 2013 - 23:48

ocharme ... Die lieverd van je!
IK hoop echt dat hij snel terug komt...
IK heb al gehoord van mensen dat sommige katten lang weg bljven en ineens terug komen, ...

IK duim echt en hoop echt !!! :geluk: :hug:

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 08 augustus 2013 - 23:50

Joske,
'k weetniet of ge de site kent, anders moet je eens kijken:
http://www.gevondene...owse&p=2&type=2  
ze hebben er een zwart wit katteke gevonden in Ardooie en die is bij de dierenarts. Misschien heeft deze dierenarts wel uw Jefke gezien, 'n mens weet nooit he
:) :)

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 09 augustus 2013 - 06:36

Hij kan nog altijd gevonden worden. De moed zeker niet opgeven. :hug:  Ik kijk dagelijks op de site van verloren en gevonden diertjes en ik kijk mee uit naar jullie diertjes. Sinds enkele dagen heb ik twee nieuwelingen bij en tot hiertoe worden ze niet gemist. :( Ik vind het zo erg voor jullie omdat jullie zo hard zoeken en nog steeds geen nieuws hebben. :( Ik duim zo hard voor jullie. :duim:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 09 augustus 2013 - 08:49

Bekijk berichtspirou2007, op 08 augustus 2013 - 23:50, zei:

Joske,
'k weetniet of ge de site kent, anders moet je eens kijken:
http://www.gevondene...owse&p=2&type=2  
ze hebben er een zwart wit katteke gevonden in Ardooie en die is bij de dierenarts. Misschien heeft deze dierenarts wel uw Jefke gezien, 'n mens weet nooit he
ja, ik heb dat er zelf opgezet :d
er is nog altijd niemand omgekomen!!! Misschien zijn de eigenaars bang om aan een ferme rekening te liggen? het beestje was betrokken bij een ongeval, over een héél drukke baan gelopen en door een auto geramd. Het had enkel een mank pootje, dus het heeft heel veel geluk gehad.

@ allemaal, bedankt voor het medeleven en het duimen hoor

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 09 augustus 2013 - 08:50

Wat erg.... Hopelijk komt Jefke snel terug binnengewandeld....

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 09 augustus 2013 - 08:52

@ dolfjeweerwolfje : ja daar zou ik nu eens blij mee zijn !!! :s

juleken
juleken
  • 7.142 berichten

#10 Geplaatst 09 augustus 2013 - 19:41

Ik vind het echt zo erg dat Jefke nog altijd niet terug is! Probeer de moed niet te verliezen, je ziet idd dat het nog mogelijk is dat hij nog terugkomt, je hoort regelmatig van katten die heel lange tijd van huis wegblijven om plots weer te verschijnen.
Maar ja, ik weet natuurlijk ook wel dat het moeilijk is om te blijven geloven, en dat je doodongerust moet zijn, is logisch!
Ik blijf meeduimen! :duim: :duim: Veel sterkte! :hug: :hug:

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 09 augustus 2013 - 19:53

Bekijk berichtjuleken, op 09 augustus 2013 - 19:41, zei:

Ik vind het echt zo erg dat Jefke nog altijd niet terug is! Probeer de moed niet te verliezen, je ziet idd dat het nog mogelijk is dat hij nog terugkomt, je hoort regelmatig van katten die heel lange tijd van huis wegblijven om plots weer te verschijnen.
Maar ja, ik weet natuurlijk ook wel dat het moeilijk is om te blijven geloven, en dat je doodongerust moet zijn, is logisch!
Ik blijf meeduimen! :duim: :duim: Veel sterkte! :hug: :hug:
De hoop is er nog altijd maar de moed is al ferm gezakt !!!

juleken
juleken
  • 7.142 berichten

#12 Geplaatst 09 augustus 2013 - 20:13

Kan ik me levendig voorstellen. Heb je ondertussen al een foto getoond aan die mensen of die persoon die dat overreden katje gezien heeft?

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#13 Geplaatst 09 augustus 2013 - 20:21

ja, maar 't was hem niet, het had gele ogen ipv blauw/groene... haar zus was er bij gebleven terwijl het stief, toch wel lief hé. Maar die zus wist niet dat ze beter de politie belde, dus ja, ...

juleken
juleken
  • 7.142 berichten

#14 Geplaatst 09 augustus 2013 - 20:25

Ok, dan weet je wel al dat het Jefke niet was, da's al iets. Veel sterkte nog :duim: :duim: :hug:

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#15 Geplaatst 09 augustus 2013 - 23:05

ja 't is beter dat dan niets