Spring naar inhoud

- - - - -

Jefke is vermist

• Log in om te reageren
456 reacties op dit onderwerp
Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#361 Geplaatst 18 januari 2014 - 18:04

Je weet wel wat ik bedoel hé ;)   :(

spirou2007
spirou2007
  • 3.973 berichten
  • 5 katten

#362 Geplaatst 18 januari 2014 - 18:06

Yep, heel goed jong! :rub:
:) :)

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#363 Geplaatst 18 januari 2014 - 18:09

;)  :flower:

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#364 Geplaatst 21 januari 2014 - 00:20

Hier wordt ook nog altijd aan jullie gedacht!! :hug: :hug: :hug:

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#365 Geplaatst 21 januari 2014 - 11:56

Vandaag is het exact 6 maanden geleden dat ik Jefke voor het laatst heb gezien. :(  Ik mis hem nog elke dag, elke minuut. :( Wat kan er toch in godsnaam met hem zijn gebeurd? Ik heb geen flauw idee !!!

Hier gebeurt toch blijkbaar wel iets raars in de buurt. Eergisteren was Tiger (van de buren) 's avonds binnengekomen maar hij was kweetniet hoe bang, echt verschrikt. De eigenaars zijn er nog mee naar de dierenarts moeten gaan om iets kalmerends te halen. Er mankeerde hem niets enkel heeft iets of iemand hem heel erg laten schrikken. Hij heeft dan een kalmerend spuitje gekregen maar gisteren konden ze hem nog altijd niet aaien. En durft hij helemaal niet naar buiten. 't Was er nochtans eentje zoals Jefke (ze leken ook erg op elkaar), hij kwam bij ons binnen en Jefke ging daar gaan spelen, hij was sociaal naar mensen toe. Ik hoop toch dat het beestje over zijn schrik heen zal geraken en terug op z'n gemak kan zijn.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.010 berichten
  • 1 katten

#366 Geplaatst 21 januari 2014 - 12:07

Raar... kan natuurlijk iets onschuldigs zijn ook waar hij van geschrokken is. Misschien een hond ofzo, maar het doet je natuurlijk vragen stellen. En het is normaal dat je nog altijd aan je missende katje denkt. Niet weten wat er gebeurd is, enkel maar kunnen hopen dat alles in orde is. Veel moed er nog met!
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#367 Geplaatst 21 januari 2014 - 12:09

Bekijk berichtBlackScorpion, op 21 januari 2014 - 12:07, zei:

Raar... kan natuurlijk iets onschuldigs zijn ook waar hij van geschrokken is. Misschien een hond ofzo, maar het doet je natuurlijk vragen stellen. En het is normaal dat je nog altijd aan je missende katje denkt. Niet weten wat er gebeurd is, enkel maar kunnen hopen dat alles in orde is. Veel moed er nog met!
Dank je wel! Elke steun doet zo'n deugd :oops:

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#368 Geplaatst 22 januari 2014 - 15:01

Hoe is het ondertussen met Tiger? Kan me voorstellen dat je Jefke iedere minuut van elke dag mist :( Die onzekerheid, het niet weten wat of hoe, het gemis en het verdriet... :wall: :hug:

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#369 Geplaatst 22 januari 2014 - 15:15

Geen idee, ik zie die mensen niet zo veel, maar ik hou het in de gaten !!

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#370 Geplaatst 25 januari 2014 - 18:20

Bekijk berichtjuleken, op 22 januari 2014 - 15:01, zei:

Hoe is het ondertussen met Tiger? Kan me voorstellen dat je Jefke iedere minuut van elke dag mist :( Die onzekerheid, het niet weten wat of hoe, het gemis en het verdriet... :wall: :hug:

Ondertussen gaat het met tiger héél slecht ... Ze zijn al 4x bij de da geweest. Foto's getrokken, bloedonderzoek ...
Maar 't meisje kan niets meer, ze ligt op hun bed en ze moeten ze oppakken om haar op haar bakje te zetten ... eten geven ze nu met een pipetje, ...

Ik zit hier alweer te janken ... blijkbaar mogen de katjes hier niet oud worden hé.

Tiger is van dezelfde leeftijd als jefke, dus zo'n dikke 1,5 ...

Ze zou naar vermoeden een tumor kunnen hebben aan de ruggengraat pffff :(   Ze gaan nu nog een weekje afwachten en dan ja ... als 't niet meer gaat !!! Pffff  Waarom toch ???

Ik baal daar nu echt van hé ...

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#371 Geplaatst 25 januari 2014 - 18:56

Mijn man en dochter zijn nu juist naar  hen met Calopet en babymelk . OK, die babymelk is misschien overdreven, maar 't is toch beter dan een beetje "spinner" melk ;)

Ik hoop dat hij op die manier toch nog een volwaardiger "einde"  aan z'n leven zal hebben (als dat al zo zal zijn ???

spirou2007
spirou2007
  • 3.973 berichten
  • 5 katten

#372 Geplaatst 25 januari 2014 - 23:25

oeioei,  kunnen ze dat beestje dan niet opereren? Want zo afzien dat sukkelke.
Oei in Spinner melk zit nie veel voedsel, jaja, goed idee, die babymelk, daar zit toch wat voedsel in he.

't is misschien ook een katje zoals ons spookske, als die hem minder voelt , laat hij hem gaan en wil hij niet eten of drinken, dat moet ik hem altijd voederen en dan eet hij (vanop mijn hand he)

succes en we duimen!!!!!
:) :)

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#373 Geplaatst 25 januari 2014 - 23:48

Bekijk berichtspirou2007, op 25 januari 2014 - 23:25, zei:

oeioei,  kunnen ze dat beestje dan niet opereren? Want zo afzien dat sukkelke.
Oei in Spinner melk zit nie veel voedsel, jaja, goed idee, die babymelk, daar zit toch wat voedsel in he.

't is misschien ook een katje zoals ons spookske, als die hem minder voelt , laat hij hem gaan en wil hij niet eten of drinken, dat moet ik hem altijd voederen en dan eet hij (vanop mijn hand he)

succes en we duimen!!!!!

Ik duim evenzeer, maja 't is niet makkelijk hé

LilianB1972
LilianB1972
  • 249 berichten
  • 6 katten

#374 Geplaatst 26 januari 2014 - 18:17

Tjee, weer zo'n slecht nieuw/verhaal...Is hij niet vergiftig? Maar ja, de da zou dit toch al gezien moeten hebben...Of aangereden en overal gekneusd? T is maar meedenken he

Hoe ist vandaag?

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#375 Geplaatst 27 januari 2014 - 15:24

Bekijk berichtLilianB1972, op 26 januari 2014 - 18:17, zei:

Tjee, weer zo'n slecht nieuw/verhaal...Is hij niet vergiftig? Maar ja, de da zou dit toch al gezien moeten hebben...Of aangereden en overal gekneusd? T is maar meedenken he

Hoe ist vandaag?

Geen flauw idee ...
Ik ken die mensen niet zo goed, en ik weet niet hoe of wat het zal worden...
Ik ben zelfs benieuwd of en wanneer we ook de rest van het gebrachte materiaal terug gaan krijgen als ze het niet meer nodig hebben...
Ik post hier zeker als ik iets meer weet !!