Spring naar inhoud

- - - - -

Jefke is vermist

• Log in om te reageren
456 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#391 Geplaatst 22 februari 2014 - 02:20

Joske en Spirou, ik heb afgelopen maanden, vanaf het moment dat ik las dat jullie katje vermist was, enorm en oprecht met jullie meegeleefd. Sinds ik op ks zit ben ik er me extra van bewust hoe kwetsbaar onze katjes daarbuiten zijn. En het was dan ook nog een grotere angst geworden om een katje als vermist te moeten opgeven. Donderdagochtend verdween ons Racheleke, en gezien ons angstige katje een speciaal geval is begon ik de moed te verliezen. Nu we ons Racheleke kwijt waren (ook al was het uiteindelijk maar heel kort), heb ik nog meer dan anders aan jullie gedacht. Ik kan nog steeds niet de juiste woorden vinden om te zeggen hoe verschrikkelijk ik het vind, en hoezeer ik hoop dat jullie uiteindelijk toch nog gaan te weten waar jullie lieveling is, of wat er mee gebeurd is. Bedankt voor jullie steun ook de afgelopen hels uren, en ook voor jullie nog heel veel sterkte :hug: :hug: :hug: :hug:

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#392 Geplaatst 22 februari 2014 - 10:07

Bekijk berichtjuleken, op 22 februari 2014 - 02:20, zei:

Joske en Spirou, ik heb afgelopen maanden, vanaf het moment dat ik las dat jullie katje vermist was, enorm en oprecht met jullie meegeleefd. Sinds ik op ks zit ben ik er me extra van bewust hoe kwetsbaar onze katjes daarbuiten zijn. En het was dan ook nog een grotere angst geworden om een katje als vermist te moeten opgeven. Donderdagochtend verdween ons Racheleke, en gezien ons angstige katje een speciaal geval is begon ik de moed te verliezen. Nu we ons Racheleke kwijt waren (ook al was het uiteindelijk maar heel kort), heb ik nog meer dan anders aan jullie gedacht. Ik kan nog steeds niet de juiste woorden vinden om te zeggen hoe verschrikkelijk ik het vind, en hoezeer ik hoop dat jullie uiteindelijk toch nog gaan te weten waar jullie lieveling is, of wat er mee gebeurd is. Bedankt voor jullie steun ook de afgelopen hels uren, en ook voor jullie nog heel veel sterkte :hug: :hug: :hug: :hug:

:hug: :hug:  Ik ben heel blij met je steun ! Al de hele tijd heb je me gesteund en het doet deugd, al krijg je natuurlijk je katje er niet mee terug. :hug: :hug:  Ik ben super blij dat Rachelleke terug thuis is :jump: :jump:

juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#393 Geplaatst 22 februari 2014 - 14:33

Bedankt en ook voor jou en je poezenfamilie daar vele dikke :hug: :hug: :hug:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#394 Geplaatst 23 februari 2014 - 15:44

Sorry dat ik dit niet eerder zag.... :oops:
't Door de verdwijning van Racheleken dat ik op dit deel van het forum geraakt ben; ik ontdek nu ook dat Spiroutje en Jefke weg zijn en nog steeds onvindbaar zijn..... ! Mens mens toch, wat moet dat vreselijk zijn en enorm pijn doen....
Véél sterkte nog Joske123, en ook aan iedereen die ook vergeefs op zijn verdwenen boeleke wacht..... :hug: :hug: :hug:

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#395 Geplaatst 23 februari 2014 - 18:02

Bekijk berichtLut, op 23 februari 2014 - 15:44, zei:

Sorry dat ik dit niet eerder zag.... :oops:
't Door de verdwijning van Racheleken dat ik op dit deel van het forum geraakt ben; ik ontdek nu ook dat Spiroutje en Jefke weg zijn en nog steeds onvindbaar zijn..... ! Mens mens toch, wat moet dat vreselijk zijn en enorm pijn doen....
Véél sterkte nog Joske123, en ook aan iedereen die ook vergeefs op zijn verdwenen boeleke wacht..... :hug: :hug: :hug:

Dank je Lut, het doet inderdaad nog  altijd heel veel pijn!

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#396 Geplaatst 28 februari 2014 - 20:17

:rub:  :hug:
:) :)

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#397 Geplaatst 15 maart 2014 - 14:41

De datum komt stilaan dichterbij dat mijn allerliefste schatje al 8 maanden is verdwenen.. ik begrijp het helemaal niet, hij was zo verschrikkelijk lief naar ons maar ook naar de buren en andere katjes toe. Ik mis hem nog echt wel elke dag, maar wil hier niet elke dag iets posten.
Ik overleef het wel, maar ik besef eigenlijk wel heel goed dat ik hem nooit meer in m'n armen zal houden ! :( Nooit meer :( mijn aller- aller- allerliefste schattebout !

Bewerkt door Joske123, 15 maart 2014 - 14:42.

juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#398 Geplaatst 16 maart 2014 - 15:32

Zo triest he :( Nogmaals heel veel sterkte, dit is iets waar een mens zich niet kan overzetten omdat je het niet kan afsluiten :( Moet verschrikkelijk zijn :hug: :hug:

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#399 Geplaatst 16 maart 2014 - 23:48

neeje, u erover zetten lukt niet Juleken, ikheb ook met je meegeleefd toen Racheleken vermist was en dat gevoel kwam terug van 'oh neee :help: ',

Joske, ik denk ook nog veel aan u en aan uw Jefke maar ik sla het item met vermiste katjes bewust over, ik herbeleef telkens dat slechte gevoel en kan me er niet over zetten, spiroutje is al zo lang weg, en tis alsof het gisteren was :(  :(  

pfffff, ons katjes zijn een deel van ons gezin he, bij ons is dat zo en bij jullie,
mensen zonder katjes begrijpen dat niet heb ik al begrepen
:) :)

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.854 berichten
  • 3 katten

#400 Geplaatst 17 maart 2014 - 00:14

Ik herinner me niet of ik al op dit topic gereageerd heb, mogelijks wel maar ik herinner me het niet direct.

Ons Lucky'tje is ooit ook een vijftal weken vermist geweest en dat was hel.
Het was in putje winter met sneeuw en al erbij...in die omstandigheden dachten we na een viertal weken al dat de kans klein was om haar ooit terug te zien maar de hoop bleef.
En die was in die "korte" periode al dubbel, want zolang je hoopt kan je het niet loslaten maar wie kan dat wel?

Wanneer ik jullie verlies lees, Joske en Spirou (sorry als er nog andere mensen in dezelfde situatie zitten en ik deze niet vernoem, ik las niet alle pagina's), weet ik niet goed wat te schrijven.
Het niet weten wat er met jullie kat gebeurd is, of ze nog leeft, enz...al die maanden :cry:
De onmacht, want alles wat jullie konden doen om ze terug te vinden hebben jullie vast gedaan. Al die energie hopend op dat éne moment waarvan jullie niet weten of het ooit zal komen.
Het gemis...

Eigenlijk zijn daar geen woorden voor behalve dat het verschrikkelijk moet zijn en ik hoop dat het jullie ondanks alles lukt om het vaker eens uit jullie gedachten te zetten.
Héél veel sterkte gewenst hiervoor :hug: :hug:

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#401 Geplaatst 17 maart 2014 - 10:18

Bedankt alweer voor de lieve reacties.

Ik weet en besef heel goed dat ik de hoop mag opgeven, maar toch heb ik nog van die momenten dat ik begin te denken : is hij in een waterput gesukkeld, heeft hij afgezien? En dat is natuurlijk echt wel shit om mee te moeten maken :( Je weet het gewoonweg niet pfff

juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#402 Geplaatst 17 maart 2014 - 23:31

Zonder woorden :( :( :hug: :hug: :hug:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#403 Geplaatst 18 maart 2014 - 00:34

Ik denk ook nog heel vaak aan Jefke en Spiroutje... :(

Moet inderdaad verschrikkelijk zijn om totaal niet te weten wat er met je lieverdje is gebeurd :cry:

Het afscheid is echt zo moeilijk en zo hard...maar totaal niet weten wat er is gebeurd... :cry: Dan blijft er natuurlijk steeds een sprankeltje hoop, kan je het niet "afsluiten en verwerken"... :cry:

Van hieruit ook nog eens heel veel sterkte en een dikke knuffel :hug:
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#404 Geplaatst 18 maart 2014 - 14:44

Weet je wat momenteel echt wel het ergste is?
marcelleke en justin gaan voorlopig nog niet buiten, het valt voorlopig nog mee om ze binnen te houden.
maar ik krijg echt wel doenscenario's gewoonweg bij het idee dat ik ze buiten moet laten. Zoals met het mooie weer, je zag en voelde wel dat ze graag ook eens wilden gaan snuffelen...maar eens buiten ja, dan wordt dat moeilijk om terug binnen te houden he

Ik vrees echt wel dat hen iets zal overkomen
Justin is echt wel een heel onhandig knulletje en Marcelleke is (net zoals Jefke) helemaal van niemand bang ..
Ik weet echt niet wat ik moet doen ... mijne man ziet het niet zitten om de tuin af te bakenen, en een ren zie ik dan weer niet zitten .....

Mijne Jef blijft echt wel mijne schat !!! Maar dan waarschijnlijk een niet meer levende schat ?

Ik ga nu nog een ander sukkeltje gaan halen ... 't houdt niet op ...

juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#405 Geplaatst 18 maart 2014 - 20:42

Ik kan héééél goed begrijpen dat je bang bent om Justin en Marcelleke buiten te laten! Normaal he jong, Jefke is ook niet het enige katje daar bij jullie dat verdwenen is, een mens zou van minder schrik krijgen. En het is dan zo moeilijk en dubbel omdat je de beestjes ook de frisse buitenlucht wil gunnen, en het is zo zielig als je ziet dat ze graag buiten gaan en je houdt ze binnen. Hier zelfde probleem hoor. Tuin afbakenen is ook een grote stap, ik zou hier bij ons zelfs niet weten hoe we daar moeten aan beginnen. Een ren vind ik ook maar niks. Is misschien goed als je een kleine tuin of gewoon een terras hebt, maar voor bij ons zou ik het ook niet zien zitten.
Hopelijk komt dat aidskatje nog terecht... Een bakje dat losschiet is ook mijn grootste angst altijd...
Het mag inderdaad echt eens gaan ophouden bij jullie, veel goeie moed nog :hug: :hug: