Spring naar inhoud

- - - - -

Deze kitten gevonden aan kliniek in vilvoorde

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
snoupyke
snoupyke
  • 386 berichten

#1 Geplaatst 10 augustus 2013 - 00:11

Vrijdag avond heb ik deze lieve kitten gevonden aan kliniek in vilvoorde!!!!!!Denk dat het gedumpt is ????.Weet iemand dat zo een kitten had laat mij iets weten dan ..

Bijgevoegde thumbnails

• 011.JPG

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 10 augustus 2013 - 05:42

Ocharme het prutske. :( Gelukkig dat je het gevonden hebt Snoupyke en hopelijk kun je de eigenaars vinden.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 10 augustus 2013 - 07:41

Arme poes. Hopelijk woont het daar gewoon ergens in de buurt en zit het binnenkort veilig weer thuis. :geluk:
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 10 augustus 2013 - 09:49

arm dingske. Helaas zegt me niets dat iemand hier in me straat zo eentje heeft.

snoupyke
snoupyke
  • 386 berichten

#5 Geplaatst 10 augustus 2013 - 12:30

Bekijk berichtMauricke, op 10 augustus 2013 - 05:42, zei:

Ocharme het prutske. :( Gelukkig dat je het gevonden hebt Snoupyke en hopelijk kun je de eigenaars vinden.
Ja mauricke hoe mensen zo iets over hun hart krijgen van dat te dumpen op een afgelegen plek die mensen haat ik :r ...En het zat daar op een gegeven moment op dat muurtje waar het naar beneden kan vallen waar die vensters zijn beneden in de keuken van de kliniek en daar kan het niet meer uit want als ik daar werkte ja dan haalde wij het er uit als er een kitten in gevallen was vroeger ..En als het niemand nu ziet dan nemen die werkmannen dat en doen ze het dood want ze moeten dat niet hebben dat daar katten rond lopen en zeker een kleintje.Want daar heb ik vroeger veel discusies gehad met die mannen..Want voor ik er werkte naar het schijnd smeten ze ze in de oven levendig en in de home staken ze ze in een zak en smeten ze d!e in de zenne .Ik heb het in de tijd nooit geweten want dan zouden ze iets voor gehad hebben met mij zeker weten..

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 20 augustus 2013 - 15:39

Oh nee snoupyke, dat meen je niet !! Heb je ondertussen de eigenaars teruggevonden ?

snoupyke
snoupyke
  • 386 berichten

#7 Geplaatst 27 augustus 2013 - 23:06

De poes mag bij ons haar leventje doorbrengen :catattackball Het ging normaal naar de opvang maar heb hun gezegt dat ik het ging houden verleden week donderdag na 13 dagen is het hier al gewoon sue blaast er nog tegen maar is al minder!!Ben vandaag naar veearts geweest en het is toch een kattin gelijk ik dacht :catangel ze noemt merlijn.. De 17 aug wordt ze gesterlizeerd en geschipt want de veearts denkt dat ze ongeveer 6 maanden ..Voila nu terug ne kleine speelvogeltje bij dat altijd voor mijn voeten loop en ik moet zien dat ik er niet over val maar ze is heel :hi:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 27 augustus 2013 - 23:11

Ik lees nu pas dit topic, Snoupyke ;)  Super dat je dit lieverdje hebt gevonden en opgevangen ! :duim:

Zo lief van je om dit poezeke een gouden mandje te geven ! Ze zal een heel gelukkig leventje hebben nu...ze kon geen beter thuisje gevonden hebben !! :loveshower: :loveshower:

Knuffel voor jou en lieve Merlijn :hug:
Geplaatste afbeelding

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 28 augustus 2013 - 07:10

super is dit ! veel geluk samen ;)

#10 Geplaatst 28 augustus 2013 - 08:10

Super!
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 28 augustus 2013 - 15:28

Jeej, super van je !!

snoupyke
snoupyke
  • 386 berichten

#12 Geplaatst 28 augustus 2013 - 19:22

Ik zie dat ik mis geschreven heb merlijn word 17 sep gesterlizeerd (Ni goe wakker zeker) ...Mijn kleinzoontje was weg op vacantie en is maandag terug thuis gekomen en hij hoorde zeggen dat simba overleden is en hij had verdriet zegde hij  ..Maar vindt merlijn ook een lieveke!!Hij heeft ook hartje,s gemaakt voor bij hun grafje te zetten..Geplaatste afbeelding

Bewerkt door snoupyke, 28 augustus 2013 - 19:23.

valnic
valnic
  • 33 berichten

#13 Geplaatst 12 september 2013 - 18:37

mooi :-)

snoupyke
snoupyke
  • 386 berichten

#14 Geplaatst 18 september 2013 - 22:53

Merlijn is gisteren gesterlizeerd en heeft ook een chip vandaag heeft ze toch al gegeten maar ze is nog stilletje,s en slaapt veel !!!Mag er ocharme niet aan denken als de zwerpoezen gesterlizeerd worden en de dag nadien terug gezet worden hoe die sukkeltje,s zich moeten voelen ..Vandaag op de parking aan het kerkhof en gifi in vilvoorde zag ik een klein :catwalk  katje lopen mischien weeral gedumpt ben er naar gaan kijken maar het liep weg heb dan eten gezet en gewacht tot het kwam eten maar als ik uit de auto kwam liep het terug weg maar het kwam toch terug eten als het op was heb ik nog een potje gezet ik hoop dat het al geen kleintje,s op heeft want het had wel een buikje..Ik ga de gemeente verwittigen dat ze daar eens moeten gaan met de vangkooi voor het te laten sterlizeren of castreren ...

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 19 september 2013 - 07:38

Zo lief van je kleinzoontje om de diertjes op deze manier te herdenken. :heart: Merlijn heeft het getroffen met haar nieuwe thuis. :flower:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk