Spring naar inhoud

- - - - -

Zanies curly-Q coils

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 10 augustus 2013 - 21:52

Mijn katten speelden tot voor kort met zo'n oude kippenringen.. Ze vinden dat echt super! Maar nu heb ik daar maar eentje meer van over en aangezien dat zo klein is denk ik dat het niet lang meer zal duren eer die ook verdwenen zal zijn. Ik zag hier in de KS-Shop die Zanies Curly-Q coils staan die daar wel een beetje op lijken en het lijkt me wel leuk moesten ze zoiets hebben. Ik vroeg me alleen af waar ik die ergens kan kopen? Ik heb ze in ieder geval nog nooit ergens zien hangen. En eer ik aan 1300 punten geraak om ze hier te bestellen, dat zal ook nog een eindje duren.. :)

En is er iemand die ze toevallig heeft? Vinden de poezen dat wat leuk? :)

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 10 augustus 2013 - 22:13

Die van in de KS shop weet ik niet, maar hier zijn ook spiraaltjes: http://www.kattenspe...gory_pathway-27  .
Is het zoiets dat je zoekt?

Ohw, en kipperingen kan je trouwens ook online kopen:  http://www.broedmach...n-c-81_273.html   ---> hier bijvoorbeeld. :catattackball
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 10 augustus 2013 - 22:32

Oooh het is inderdaad zoiets dat ik zoek! Ik vind het toffer als dat zo een beetje groter is (zie ik dan zelf ook makkelijker liggen :lachen:).
Bedankt!

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 10 augustus 2013 - 23:22

Nodeloos te zeggen dat al onze britjes  (ook de kittens ) er enorm gek van zijn.

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 13 augustus 2013 - 14:10

ik heb o.a. spiraaltjes en jetsprings van www.kattenspeelgoed.be (= Lizzy van het forum hier), ze zijn super van kwaliteit en ik zou er meteen een hele hoop bestellen want ze verzamelen zich altijd onder een kast of onder een zetel :)

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 13 augustus 2013 - 21:59

Ja ewel, ik heb nog 1 kippenring nu over en ik geef die nu enkel als ik er constant bij ben want anders kunnen ze niet verder spelen. Ligt veel te rap onder de kasten of etenpot, achter kattenbak.. :lachen: Ik zal er eens werk van maken om er te bestellen!

Miriam1982
Miriam1982
  • 119 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 20 augustus 2013 - 22:14

Oow die spiraaltjes zijn echt leuk! Gerrie is helemaal gek op van die veertjes die in pennen zitten. Het zelfde idee alleen veel kleiner. Ik kan steeds weer opnieuw een pen slopen omdat hij ze meteen weer kwijtraakt of ik ze opzuig..

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 20 augustus 2013 - 22:48

Ik heb ondertussen die vanop Kattenspeelgoed besteld en ontvangen, ze zijn wel een pak groter dan de kippenringen die ik had maar ze vinden het ook superleuk! ;)

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 21 augustus 2013 - 17:25

die springveertjes van kattenspeelgoed zijn groot genoeg zodat ze niet zomaar verdwijnen in de stofzuiger en ze zijn zo goed als onverwoestbaar.... ze zijn helaas klein genoeg om zich te groeperen onder de zetel, hier vinden zowel Lowie als nieuwkomer Sookie ze superleuk

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#10 Geplaatst 25 augustus 2013 - 00:02

Bekijk berichtwendyv123, op 21 augustus 2013 - 17:25, zei:

die springveertjes van kattenspeelgoed zijn groot genoeg zodat ze niet zomaar verdwijnen in de stofzuiger en ze zijn zo goed als onverwoestbaar.... ze zijn helaas klein genoeg om zich te groeperen onder de zetel, hier vinden zowel Lowie als nieuwkomer Sookie ze superleuk

onverwoestbaar?
Onze Ramses zit daar de stukken gewoon van af te bijten en hij probeert het dan nog op te eten ook
Geplaatste afbeelding

mina1982
mina1982
  • 130 berichten

#11 Geplaatst 25 augustus 2013 - 01:24

Mijn kittens zijn gek van hun jetspring die ze van jana cadeau hebben gekregen.  Het springveertje geeft tabbah soms ook een tik tegen, maar eigenlijk meer om tuba die opdat moment met de jetspring speelt jaloers te maken en af te leiden, zodat hij hem snel kan afpakken.  Tijd voor mij dus om er binnenkort wat bij te bestellen, zodat ze er bijde eentje hebben om mee te spelen.

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 25 augustus 2013 - 11:35

Bekijk berichtlathyrus, op 25 augustus 2013 - 00:02, zei:

onverwoestbaar?
Onze Ramses zit daar de stukken gewoon van af te bijten en hij probeert het dan nog op te eten ook

niet bestand tegen een kattengebit dus :) Ze gaan hier wel niet stuk als je er per ongeluk gaat op staan, ik heb ook van die zanies en die zijn daar niet tegen bestand.