Spring naar inhoud

- - - - -
Gevonden

Kat gevonden in Oostende

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Guest_prutsje2010_*
Guest_prutsje2010_*

#1 Geplaatst 11 augustus 2013 - 20:26

Hallo,

Gisterenavond (10/08), toen we zelf op zoek waren naar onze vermiste kat, vonden we een verloren gelopen kat in de Van Hembdenstraat in Oostende. Hij zat tussen struiken verstopt en miauwde nogal wanhopig. Hij heeft nog een afdruk van een halsbandje in zijn pels staan, was uitgehongerd en later erg lief. Duidelijk geen gewone 'straatkat' dus.
We vermoeden dat het een kater is. Hij heeft half lang haar, wit en grijs/zwarte vlekken. Heeft iets weg van een Noorse boskat.
We vonden geen affiches van mensen die hem zoeken en ook op de website van het Blauwe kruis vonden we geen 'zoekertje'.

Morgen brengen we hem naar het Blauwe Kruis in Oostende, dus als dit misschien jouw vermiste kat is kun je daar gaan kijken.
Hopelijk vindt deze lieverd zijn baasje snel terug!

Bewerkt door prutsje2010, 11 augustus 2013 - 20:28.

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 11 augustus 2013 - 20:32

Ik zag hier een halflangharige kat die verloren is in Oostende: http://www.binnenbee...v=vg&adID=16880
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Guest_prutsje2010_*
Guest_prutsje2010_*

#3 Geplaatst 11 augustus 2013 - 20:42

Bekijk berichtstareyedkitten, op 11 augustus 2013 - 20:32, zei:

Ik zag hier een halflangharige kat die verloren is in Oostende: http://www.binnenbee...v=vg&adID=16880

Bedankt voor de reactie, maar de kat die we vonden is hoofdzakelijk wit van pels, met grote vlekken erop.

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 11 augustus 2013 - 20:45

Ok. Hopelijk vind halen ze hem op bij het blauwe kruis en hopelijk vinden jullie je poes ook terug! Ik duim voor allebei! :geluk:
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#5 Geplaatst 12 augustus 2013 - 09:45

Hier gaan we ook duimen :duim:
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 12 augustus 2013 - 09:56

@ stareyedkitten

inderdaad Feline is zoek, omgeving schippersstraat, is hier zelfs een topic over gemaakt!
http://www.kattensit...ntrum-oostende/

emmanuelle
emmanuelle
  • 5 berichten

#7 Geplaatst 12 augustus 2013 - 17:54

@prutsje2010
de foto is van een tijdje geleden en was nog redelijk donker.
mijn poes feline is licht grijs met wit.
heeft u de poes naar het asiel gebracht of is ze nog bij u?

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Gevonden