Volgende week dinsdag wordt Racheleke "gevangen", direct bij DA gebracht, gesteriliseed en getest (en ontwormd en ontvlooid natuurlijk)
Toch nog een paar vragen:
- ons huis bestaat uit een garage waar we geen kat kunnen houden omdat we die altijd binnen en buitenrijden met de auto's, een berging (eigenlijk een beetje onze "kattenkamer") dan een living met half open keuken, en dan de gang naar boven.
We zouden Racheleke eerste dagen in de berging willen houden en de kattenbak van Yvonne in de living of gang zetten, alsook zijn eten en Yvonne slaapt, na de dood van zijn twee broertjes, tijdelijk bij ons op bed. Hoelang laten we Racheleke in de berging zitten?
- houden we de bench eerst gewoon dicht? Hoe lang dan?
- overdag zit Yvonne meestal in de tuin, laten we Racheleke dan beneden in huis lopen?
- wanneer en hoe introduceren we de twee aan elkaar? Ik weet dat geuren belangrijk zijn, en we zijn met de uitwisseling al bezig, maar nog iemand tips of advies?
- vanaf wanneer laten we ook Racheleke in de tuin?
Ik ga vanaf 1 september terug werken, ik hou mijn hart al vast. Ik hoop dat die twee tegen dan al een beetje vriendjes zijn en dat we Racheleke met een gerust hart in huis alleen kunnen laten, terwijl Yvonne in de tuin kan.
Ik ben er zo bang voor, maar langs de andere kant kijk ik er ook naar uit. Het beestje zit daar nu zo alleen, en ook Yvonne lijkt een beetje verloren nadat hij nu na tien jaar plots de enige kat in huis is.
Alle tips welkom, en iedereen mag mee aftellen naar volgende week! Hopelijk maken we twee katjes supergelukkig!
Bewerkt door juleken, 28 mei 2014 - 22:41.