Spring naar inhoud

- - - - -

CATS !

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 14 augustus 2013 - 10:22

Gisterenavond gingen we hier in Oostende naar de daar spelende musical Cats kijken (we zijn in Oostende)
Zo van begin tot einde niks anders dan leuke prachtige kitten op het podium! Wat moet een rasechte KS-er nog meer hebben he :eDance: !!
Alle dansers zijn prachtig gesminkt, en de kleuren en patroon van hun gezicht, gaat naadloos over in de kleuren van hun
outfit!! Dan bengelt  bij iedereen  ook een leuke mooie staart die bij elke dansbeweging leuk meezwiert!
Wat moet een rasechte KS-er nog meer hebben he :eDance: ! Ook de liedjes waren mooi, met als hoogtepunt het liedje "Memories"!!
De kitten kwamen ook vaak door de zaal tussen het publiek lopen om de mensen een "pootje" te geven.
Wij hebben echt van begin tot einde super genoten!!
Voor de echte KS-er is dit een "must see!" ! Dit spektakel speelt nog 2 keer per dag tot en met 18 augustus!

ps* we mochten spijtig genoeg geen foto's of opnames nemen...
Hier kan je heel mooie foto's bekijken:  http://www.catsthemusical.com

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#2 Geplaatst 14 augustus 2013 - 10:28

Heb hem vele jaren geleden in Londen gezien, daar vond ik het prachtig, en alleen al hoe die zaal was ingericht, je waande je zelf al een kat, gezien alle decoratie aangepast was op hoe een kat dit ziet ;)

Daarna in Antwerpen geweest maar dat was echt teleurstellend gezien ik die van Londen nog in gedachten had en dat was echt totaal niet te vergelijken.

Maar het is blijft natuurlijk een supermooie musical natuurlijk

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 14 augustus 2013 - 10:34

Ik heb hem ook gezien, was idd heel mooi. Ik heb wel stiekem een foto van het podium gemaakt en van een "kat" die door de zaal liep. :)
Zal eens kijken of ik ze straks hier kan zetten.

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 14 augustus 2013 - 10:37

Ik ga zaterdag :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 14 augustus 2013 - 10:38

Oostende is jammer genoeg wat ver voor mij. Maar voor diegene die interesse hebben: in groupon staat volgens mij nu een promotie voor de musical :)
Mylo Banner

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 14 augustus 2013 - 12:46

Ik ga vrijdag :) suuuuper benieuwd!

Tip: op groupon kan je kaarten kopen aan de helft van de prijs!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 14 augustus 2013 - 15:38

Gisteravond was het ook niet uitverkocht, want er stond een groot reclamebord met "nog plaatsen beschikbaar!!" nast de ingang !
Maar tegen dat het uiteindelijk begon rond +/- 20u10, waren alle stoeltjes bezet!!!
Jullie gaan genieten hoor Audrey en Lunake!! Ik wou dat ik nog eens mee kon gaan!!