Spring naar inhoud

- - - - -

Staywell kattenluik onderdelen

Staywell Kattenluik Reserveklep

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 14 augustus 2013 - 16:24

Ik heb in mijn tuinhuis een kattenluik van Staywell met een flexibele klep, daar ooit geplaatst zodat de dutskes uit de buurt een onderkomen zouden hebben tijdens koude dagen en nachten.
Het type is ergens vergelijkbaar met de Staywell 640 of zo ('k zou het eens moeten opmeten). De klep is flexibel en is aan het luikje bovenaan bevestigd met vijzen, onderaan de klep is er precies een donker metalen boordje.

De deur van mijn tuinhuis staat zuidwaarts gericht en in de zomer knalt de zon daarop dat het niet schoon meer is. Ik vermoed dat er daardoor op een bepaalde moment een paar barstjes ingekomen zijn en nu is het afgekraakt. Dus ik zoek een zaak waar ze die reserveklepjes verkopen. 't Was niet direct een goedkoop luik, 'k heb daar een jaar of 6 geleden rond de 60 à 70€ voor betaald en 't past goed dus heb geen zin om het door een volledig nieuw te vervangen en al zeker niet door een ander type, want dit luikje is wat hoger dan de meeste.

Vraag is natuurlijk weer waar ik daaraan kan geraken. Weet iemand waar ze reserveklepjes van Staywell kattenluiken verkopen?

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#2 Geplaatst 14 augustus 2013 - 16:38

geen idee, ik moet er ook eens achter zoeken, heb ook een klepje nodig. de kaketoe heeft een paar hoeken afgebeten. ik weet alleszins wel zeker dat je ze apart kan kopen, weet alleen niet meer waar...
Geplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 14 augustus 2013 - 17:45

Ik heb reeds een zo'n klepje kunnen bestellen via Aveve ;)
sorry laatste keer

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 14 augustus 2013 - 21:35

Ah super Nicole, de Aveve is hier niet ver van mijn deur. 'k Zal daar eens vragen of ze het kunnen nabestellen.

Alvast bedankt voor de tip!! :flower:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 14 augustus 2013 - 21:45

Ik had de originele verpakking mee genomen, daar mee konden ze gemakkelijk alle gegevens voor het juiste type klepje opzoeken ;)
sorry laatste keer

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 15 augustus 2013 - 11:03

Die originele verpakking heb ik niet meer, dus 'k zal het moeten opmeten en het afgebroken klepje meenemen :oops:

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 15 augustus 2013 - 12:41

Ze hebben daar een dikke catalogus met 10tallen verschillende types. Ze hebben echt de codes nodig om het juiste te kunnen bestellen. (waren blij dat ik de verpakking mee had want het was een hele opzoeking tussen alle types van dat merk)

Misschien kan je nog ergens online jou luikje vinden (zooplus) en daar het type/code van over nemen?!

sorry laatste keer

henny
henny
  • 1.601 berichten

#8 Geplaatst 15 augustus 2013 - 12:46

http://www.staywell.nl/product/4/accesoires
Henny

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Staywell, Kattenluik, Reserveklep