Spring naar inhoud

- - - - -

Zwartwit katertje ong 4 maanden jong

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Tit
Tit
  • 2 berichten

#1 Geplaatst 15 augustus 2013 - 13:38

We zijn nog steeds op zoek naar het baasje van dit superlief zwartwit katertje . ong 4 maanden jong. Gevonden in Berchem, Antwerpen.

Bijgevoegde thumbnails

• poes2.jpg
  • poes.jpg

carineken
carineken
  • 203 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 15 augustus 2013 - 13:51

Wat een scheetje,
waar ergens in berchem?
Dan kan ik tegen die postbode zeggen als hij daar in de buurt een vermist poster ziet dat hij mij dan moet verwittigen :)

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#3 Geplaatst 15 augustus 2013 - 18:42

Zo lief dat jullie de moeite doen om het baasje van dit katje te vinden. Ik wens jullie veel succes en hoop dat het katje gauw terechtkomt!

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#4 Geplaatst 16 augustus 2013 - 11:03

Ik hoop dat deze lieverd zijn baasje snel terug vind, super dat jullie de moeite doen
Geplaatste afbeelding

Auryn
Auryn
  • 1.253 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 16 augustus 2013 - 11:14

Ik zal het in oog houden als ik ergens flyers zie, hier in de delhaize hangen er bijvoorbeeld gemakkelijk, als ik er morgen ben zal ik eens kijken.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 16 augustus 2013 - 11:20

Hopelijk kan je de eigenaar vinden. Lief dat je voor het katje zorgt tijdens de zoektocht. :flower:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 16 augustus 2013 - 13:23

@ carineken

der bestaat nog een ander post over dit gevonden poesje : http://www.kattensit...4-maanden-jong/

blijkbaar gevonden in de Kemmelbergstraat te Berchem