Het nestje werd gevonden door een vriendin van mijn dochter die vroeg of we er voor wilden zorgen of anders zou ze ze gewoon laten liggen. Dus hebben we natuurlijk ja gezegd, het zou tegen mijn natuur zijn om neen te zeggen.
Tegen de middag zijn ze gearriveerd, allemaal vies en vuil en nat (van het plassen) en natuurlijk heel hongerig. Het eerste flesje was voor hen en voor ons een droom, ze dronken allemaal gulzig hun buikje rond, prachtig. Daarna in hun kooitje onder een warmtelamp. En slapen want ze waren waarschijnlijk doodop van het miauwen.
Deze nacht ging het eigenlijk ook super, ze dronken allemaal vlotjes, de één natuurlijk ietsje meer dan de ander.
We hebben ze in twee kooitjes geplaatst, want ze friemelen zo hard dat als er eentje wakker wordt, de rest natuurlijk ook wakker is.
Deze namiddag was een drama, er waren er drie die maar niet stil te krijgen waren, ze wilden geen eten, een plasje of een poepje kwam er ook niet. Waarschijnlijk hadden ze krampjes, ik weet eigenlijk niet of katjes dat wel hebben. Maar op de lange duur hebben we ze toch stil gekregen.
Het is proberen om tussendoor iets voor elkaar te krijgen in het huishouden,want het is wel hectisch. Gelukkig heeft onze dochter nog tot 20 september vrij van school dus zijn we zeker al met 2. Want alleen zou niet haalbaar zijn.
Nu is het kwestie van ze gezond groot te brengen en er dan natuurlijk een goede thuis voor te vinden. Maar we zijn bijlange zo ver nog niet...
We hebben nog een lange weg te gaan....
Sorry, de jeugd begint alweer te roepen: wij hebben honger, wij hebben honger !!!! Maar dan wel héél luid.

Bewerkt door Joske123, 19 november 2013 - 17:52.