Ondertussen heeft m'n dochter het ene meisje Roosje(kleurtje van haar halsbandje) en het jongetje Bliksem (omwille van z'n staartje in de vorm van een bliksem) terug op fb geplaatst.
Gisteren kreeg ik telefoon van een mevrouw van rond Gent die er voor informeerde. Ze zou er thuis nog eens over spreken. Ik hoop dat ik niet te verward heb geklonken aan de telefoon want ik had koorts, voelde me rotslecht dus dit is niet de ideale situatie om met vreemde mensen te praten. Ze belde voor Roosje. Toen zei ik dat we nog een meisje hadden dat wat ziekjes was, en dat het toch wel leuker is om er 2 in huis te nemen, ja daar ging ze nog eens over nadenken.
Ook nog gisteren kreeg Karen op haar fb een bericht van iemand die ze allebei, dus Roosje en Bliksem zou willen, maar ze moest haar vriend nog kunnen ompraten want het is 215 km ver. Die mensen zijn nl van Maastricht, dus naar Ardooie, midden-W-VL is toch wel een héél eindje rijden voor 2 katjes... Maar blijkbaar zou hij akkoord gaan. Dus afwachten wat het zal worden.
Hopelijk is het deze keer allemaal in orde ... en worden ze effectief dan ook afgehaald...
Die andere mensen van de kust vonden het heel jammer, maar ze begrepen ons ook wel... De katjes zouden tegen dat hun werken gedaan zijn al bijna volwassen zijn, ze zouden dan beter eens naar een asiel gaan kijken en er dan een volwassen lieve kat uitzoeken ... Ik zal Karen hen dat eens laten voorstellen ... Wie weet zijn er zo weer 2 katjes gelukkig gemaakt ...
De kleintjes beginnen eindelijk goed te eten, ondanks dat ze nog altijd hun papje willen hebben. In de loop van de voormiddag komt Mienka al zagend en klagend duidelijk maken wat ze wil, en dat is PAP en niets anders. 's Avonds drinken ze nog allemaal flink van de fles voor het slapengaan en dan zijn ze de rest van de nacht lieve engeltjes.
Maar we moeten ogen op ons gat hebben... De kittencrèche zijn ze al een tijdje ontgroeit en ze lopen nu de ganse living rond. De deur naar de gang staat soms open en gisteren zag ik Roosje de trap opklimmen en 't ging verdorie al rap ...
En ze zijn zo grappig met elkaar en met Justin. Die zal ze wel missen al ze vertrekken, z'n kleine vriendjes. Gisteren lag hij samen met 3 zwartjes bovenaan in de krabton, ze hadden er zich moeten in persen, je zag hier een hoofdje overboord hangen , daar een pootje of staartje... Ze pasten er ongeveer allemaal nog in. Ze zijn daar toch wel een uurtje blijven liggen slapen, dus 't was blijkbaar toch wel comfortabel genoeg