Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

de perikelen van mijn zesling. Afscheid van mijn vriendjes !

• Log in om te reageren
276 reacties op dit onderwerp
Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#136 Geplaatst 11 oktober 2013 - 16:57

Ma weer zo lief!! Amai, de vorige zijn nog niet weg en je hebt al terug 4 nieuwe :p Die schatjes hebben toch veel geluk dat jullie zo'n groot hart voor dieren hebben!!
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#137 Geplaatst 11 oktober 2013 - 17:00

Ja, lief hé die poezelige snoetjes !!!
Maar als ze bellen dat die sukkeltjes aan hun lot zullen worden overgelaten dan kan ik dat toch niet zo laten hoor, die zouden dat nooit overleven zo alleen.

Nivo
Nivo
  • 6.320 berichten
  • 1 katten

#138 Geplaatst 11 oktober 2013 - 17:17

:love3: schone katjes alweer! ZO super lief wat je doet :hart: Duimpjes dat ze allemaal gezond mogen opgroeien en een echte thuis mogen vinden via jullie :thumb:
sorry laatste keer

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#139 Geplaatst 15 oktober 2013 - 16:58

Gisteren is alweer één van de zesling vertrokken. Morgen gaat er nog eentje naar z'n nieuwe mandje en uiteindelijk vrijdagmiddag vertrekken de laatste 2 naar hun nieuwe huis.
Ze zijn nu al 9 weken, ik weet het, sommigen vinden het te vroeg. Ze vertrekken met 2 of gaan naar een huis waar al minstens 1 kat aanwezig is.

Ik zal ze heel erg missen. 'k stond hier al juist te bleiten met Simba in m'n armen ;) Maja, genoeg is genoeg ...

Vandaag zijn ze echt heel lief, ze komen om opgepakt te worden en spinnen dan heel lief, alsof ze het weten. Ook zijn ze heel ondeugend vandaag, hebben al een staande lamp omgegooid, gooien alles keitjes uit de bloempotten, zitten op de keukenkasten en gootsteen, je kunt het zo gek niet bedenken.
Ook vinden ze het nu super om die 4 kleintjes te gaan ambeteren. Ze zijn gelijk plots de kleinsten niet meer, dus willen ze dat bewijzen ;)

Hier is hun verhaal ten einde en ze moeten het nu verder bewijzen op een andere plaats. iedereen heeft beloofd om foto's door te sturen en ik hoop dat ze zich daar aan houden.

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#140 Geplaatst 15 oktober 2013 - 18:15

Ik ben er zeker van dat je je uiterste best hebt gedaan om ervoor te zorgen dat ze goed terechtkomen dus dat komt allemaal wel goed. Je hebt dat super gedaan!! :duim:
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#141 Geplaatst 15 oktober 2013 - 18:50

Dank je wel, maar het (naderende) afscheid doet pijn hoor !! Maar ik kan niet anders hé

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#142 Geplaatst 16 oktober 2013 - 17:20

Deze morgen is die schone madam niet verschenen om het katje. Geen waarschuwing, geen berichtje, niets niemendal ...Je hebt toch echt mensen zonder verantwoordelijkheid op de wereld. Al bij al ben ik dan nog blij dat het katje niet naar zo'n trien moet gaan, als ze zich al niet aan een afspraak kan houden, hoe moet die dan voor een kat zorgen???
Dus bij deze hebben we alweer een kleintje over ...

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#143 Geplaatst 16 oktober 2013 - 17:52

pfff, daar kan ik ook niet goed tegen, mensen die zich niet aan afspraken houden... Heb je haar al proberen te bereiken? Je weet nooit dat er toch een aanvaardbare uitleg voor is (ik geef mensen meestal eerst het voordeel van de twijfel)
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#144 Geplaatst 16 oktober 2013 - 17:55

Ze zou hier deze morgen om 10 uur zijn, dus tijd genoeg om te verwittigen denk ik

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#145 Geplaatst 16 oktober 2013 - 18:01

Als ze gewoon zonder reden niet is komen opdagen geef ik je volledig gelijk hoor! :)
Maar ik denk eerder aan: per ongeluk van dag vergist (kan iedereen overkomen), plots opgenomen in het ziekenhuis, overlijden in de familie... op zo'n momenten durven mensen wel eens de rest van hun afspraken te vergeten
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#146 Geplaatst 16 oktober 2013 - 18:03

Kan natuurlijk altijd, maar de afspraak is gisteren nog bevestigd. ja, ziekenhuis, overlijden, ... kan. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat ze ergens anders al eentje heeft gaan halen. Ze wilde er pers se maandag omkomen, maar dat paste niet voor ons, dus werd het vandaag.

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#147 Geplaatst 16 oktober 2013 - 18:06

Als de afspraak gisteren nog bevestigd is, lijkt het mij ook al vreemder/onbeleefder dat ze niets heeft laten weten.
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#148 Geplaatst 16 oktober 2013 - 18:11

Zo zijn sommige mensen zeker ?

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#149 Geplaatst 16 oktober 2013 - 23:12

Net even bijgelezen... ;)

En terug 4 lieverdjes erbij...en wat een mooie poezekes allemaal !! Ze zien er echt wel gezond uit...en super dat ze bij jullie opgevangen worden ! Echt fantastisch wat je allemaal doet, Joske !! :duim:

Maar jammer te lezen dat de mevrouw haar poezeke niet is komen afhalen ?? Ik versta dit echt niet...dit zijn toch de mooiste momentjes...je lieverdje afhalen waar je zo lang hebt naar uit gekeken :heart:

En dan gewoon niet komen opdagen ?? :catscratchhead Volgens mij moet daar toch echt wel een reden voor zijn...dat doe je gewoon niet :(

Ik hoop dat je spoedig een verklaring mag krijgen ! ;)

Veel succes verder met al je opvangertjes :love:
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#150 Geplaatst 16 oktober 2013 - 23:20

Je hebt nu eenmaal van die nonchalante mensen. Iets onverwachts tussengekomen kan natuurlijk altijd, maar er zijn er evenveel die zich van afspraken ed gewoon niks aantrekken hoor. Heb al dikwijls gezegd dat we nu in het tijdperk leven waar iedereen altijd en overal (nu ja, bijna toch) bereikbaar is, en nog zijn er mensen die het vertikken om je te antwoorden of te verwittigen.
Bon, genoeg gezaagd.

Wat een lieverdjes weer! En zo grappig hoe je schrijft dat zij nu de nieuwe kleintjes gaan ambeteren, zie het zo al voor mij!
Super wat jullie allemaal doen, echt waar! :flower:

Hopelijk vind je nu toch nog een goeie thuis voor het achtergebleven katje, en later dan ook voor de nieuwkomertjes natuurlijk. En het zou fantastisch zijn moesten er drie "anciens" terugkeren he... :( Kon dat toch maar eens gebeuren :pray:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens