Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

de perikelen van mijn zesling. Afscheid van mijn vriendjes !

• Log in om te reageren
276 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#16 Geplaatst 18 augustus 2013 - 23:08

Bekijk berichtJoske123, op 18 augustus 2013 - 22:36, zei:

Dank je voor de pluim en de bloemen ;)

Het helpt me een beetje om niet constant aan Jefke te denken... Ik heb er gewoon geen tijd meer voor...

Och Joske, ik ken dat gevoel. Is niet volledig te vergelijken natuurlijk, maar alle aandacht gaat hier bij ons nu naar de komst van Racheleke, nu dinsdag. Maar uiteindelijk denk ik ook nog ontelbare keren per dag aan onze schatjes die we hebben moeten afgeven.

Langs de ene kant is het goed voor jou dat je je afleiding hebt, om niet constant aan Jefke te denken, want uiteindelijk gaat een mens er onderdoor denk ik. En Jefke is bijlange niet vergeten! Ik ga hier peis ik mee staan dansen moest ik lezen dat hij terecht zou zijn! Sterkte jong, heel veel sterkte! :hug:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 18 augustus 2013 - 23:12

Bekijk berichtjuleken, op 18 augustus 2013 - 23:08, zei:

Och Joske, ik ken dat gevoel. Is niet volledig te vergelijken natuurlijk, maar alle aandacht gaat hier bij ons nu naar de komst van Racheleke, nu dinsdag. Maar uiteindelijk denk ik ook nog ontelbare keren per dag aan onze schatjes die we hebben moeten afgeven.

Langs de ene kant is het goed voor jou dat je je afleiding hebt, om niet constant aan Jefke te denken, want uiteindelijk gaat een mens er onderdoor denk ik. En Jefke is bijlange niet vergeten! Ik ga hier peis ik mee staan dansen moest ik lezen dat hij terecht zou zijn! Sterkte jong, heel veel sterkte! :hug:

Dank u voor uw steun, ik kan het niet genoeg zeggen hoeveel deugd me dat doet. je helpt me echt mijn moed niet te verliezen :flower:
Ik hoop ook dat het met Rachelleke gaat meevallen... ik duim er alvast voor.
Ja, katjes zijn eigenlijk speciale wezentjes hé. Ze doen maar waar ze zin in hebben (nu ja, meestal dan toch) ze zijn lief als het hun uitkomt, ... en toch zijn we er verkikkerd op, hoe komt dat toch???

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#18 Geplaatst 18 augustus 2013 - 23:42

Bekijk berichtJoske123, op 18 augustus 2013 - 23:12, zei:

Dank u voor uw steun, ik kan het niet genoeg zeggen hoeveel deugd me dat doet. je helpt me echt mijn moed niet te verliezen :flower:
Ja, katjes zijn eigenlijk speciale wezentjes hé. Ze doen maar waar ze zin in hebben (nu ja, meestal dan toch) ze zijn lief als het hun uitkomt, ... en toch zijn we er verkikkerd op, hoe komt dat toch???

Geen idee, maar ik zou mijn leven zonder katjes niet kunnen leven :loveshower: . Ik ben een dierenvriend in het algemeen, maar alle poezelkes hebben toch een extra speciaal plaatske in mijn hart. Ze zijn toch zo lief he, met elk hun eigen karakterke :love4:

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 19 augustus 2013 - 00:38

Bekijk berichtJoske123, op 18 augustus 2013 - 23:12, zei:

omdat katten eerlijk zijn!!!!!!!  :)

Bekijk berichtjuleken, op 18 augustus 2013 - 23:42, zei:

Geen idee, maar ik zou mijn leven zonder katjes niet kunnen leven :loveshower: . Ik ben een dierenvriend in het algemeen, maar alle poezelkes hebben toch een extra speciaal plaatske in mijn hart. Ze zijn toch zo lief he, met elk hun eigen karakterke :love4:
ja he :)
is bij mij ook zo, ik ben een dierenvriend, maar katjes zijn speciallekes, tis gelijk familie :), en ze zijn eerlijk he :)

Bewerkt door spirou2007, 19 augustus 2013 - 00:38.

:) :)

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 19 augustus 2013 - 10:58

Inderdaad, valse katjes bestaan niet... Dus de uitdrukking zo vals als een kat .... waar halen ze het vandaan?

Deze nacht was super lastig. De kleintjes hebben gelukkig de eerste 4 uur goed geslapen en dan was het 3 uur: etenstijd. Dat ging supervlot. Zij sliepen al vlug weer gelijk roosjes. Maar ik niet. Ik ben wakker gebleven tot de volgende etensbeurt zo rond 5 uur, dus volgende ronde, tegen 6 u ben ik gelukkig nog in slaap gevallen tot de volgende beurt om 8 u.
Maar dat heb ik er voor over...
Zojuist hebben ze WEERAL gegeten en gelukkig zijn ze allemaal verzwaard, de ene 17 gram, de andere maar 4 gram, maar gelukkig zijn ze niet afgevallen. Nu is het weer eens een momentje stil en daar moet je van profiteren hé.

Wat later ben ik er weer met meer ... katjes ;)

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 19 augustus 2013 - 11:32

ge doet dat super Joske, en Jefke zou fier zijn op u!!!!!! :duim: :rub: :flower:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#22 Geplaatst 19 augustus 2013 - 14:15

Sssssst... ze zijn nu effekes stil ;)

We moeten er wat van profiteren ....
Voor de zwarte monsters weer ten tonele verschijnen :loveshower:

Het is nu tijd voor een supersnel dutje... :z :z :z

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 19 augustus 2013 - 14:56

slaapwel, ik leef met u mee, met spiroutje en met Jefke, maar ook met de zevenling :)
hoe is t met hun krampjes?
Heb ergens gelezen dat ge met uw vinger hun buikske zachtjes moogt strelen, zoals mamapoes, maar zelf heb ik er ook geen verstand van..... maar ga toch verder op zoek, wil dat ook wel weten :rub:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#24 Geplaatst 19 augustus 2013 - 15:59

Met de krampjes valt het goed mee.
Ik denk dat zowel de zeven als wij het zowat een beetje gewoon beginnen te worden, we leren elkaar blijkbaar kennen ;)

Ewel, ik moet zeggen, m'n dutje heeft mij deugd gedaan. Zo gezellig met Lientje in m'n armen. Den duts begrijpt er niet veel van van al die miauwende lawaaimakers, en ze kan dan nog niet weg naar buiten. Ze vlucht de ganse tijd naar boven. En 's nachts slapen de katjes die normaal bij Karen, mijn dochter, slapen ook nog eens op ons bed, dus Lientje vindt dat maar allemaal niets. Maar ja, met haar gebroken pootje kan ze niet veel wegvluchten en heeft ze het maar te verdragen. :catyawn Mijn arme zwarte duiveltje...

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#25 Geplaatst 19 augustus 2013 - 17:07

Ze zijn daar allemaal toch met hun kontje in de boter gevallen hoor bij jullie! :love4: Blij dat uw dutje deugd deed en dat ook Lientje ervan genoten heeft!

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#26 Geplaatst 20 augustus 2013 - 14:33

Deze nacht ben ik om 5 uur wakker geworden... Oh neen, sh*t, ik heb de katjes niet gehoord. Ze hadden de laatste keer gedronken rond 21.30 en ik had mijn dochter ook naar bed gestuurd (het meisje sliep direct !!). Dus die 7 brave hummeltjes hadden zo lang doorgeslapen. Goed hé.
Deze morgen om 9 u waren ze daar dan terug. Dus het zijn super brave katjes, ik hoop dat het in de toekomst ook zo blijft verlopen ...
Ik zal straks nog eens proberen een foto ervan te nemen, maar zo'n zwarte beestjes zijn niet zo simpel op de foto te krijgen, je ziet enkel "zwart".

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#27 Geplaatst 20 augustus 2013 - 14:54

Nu is't wachten op de doopsuiker he! ;)

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#28 Geplaatst 20 augustus 2013 - 14:57

hey daar zeg je zoiets ... Misschien iets van sneeuwwitje ???

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#29 Geplaatst 20 augustus 2013 - 14:59

:lachen: :lachen:

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#30 Geplaatst 20 augustus 2013 - 15:10

oja, een doopfeestje :)
wanneer mogen we op kraambezoek komen? :hoi: :rub: