Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

de perikelen van mijn zesling. Afscheid van mijn vriendjes !

• Log in om te reageren
276 reacties op dit onderwerp
Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#151 Geplaatst 17 oktober 2013 - 10:53

Het achtergebleven katje zal wel een thuis vinden hoor. Het is echt superlief en ook het kleinste van het nest, deze morgen had het diarree, dus misschien al goed dat het nog hier was?

Zoals je zegt juleken, hoe meer Gsm's, Ipads, en andere toestanden hoe minder ze het nodig vinden om je te verwittigen. Ik ben nog van de oude stempel en heb helemaal geen GSM, maar ik ben eigenlijk altijd thuis dus als iemand me nodig heeft dan bellen ze maar naar die telefoon.

Ja, Mauro, je hebt van die mensen zeker, waarschijnlijk heeft ze ergens anders al een katje gehaald. 't Was voor de verjaardag van haar zoontje van 10 jaar, hij verjaarde eind september en ze was een beetje laat :gek: Och arme dat manneke, hopelijk is hij wat minder nonchalant dan z'n mama en zorgt hij supergoed voor z'n katje (als hij er al ooit één krijgt)

Ik hoop ook dat de drie 'anciens' nog terug mogen keren, maar ik vrees dat dat niet meer kan.

ps: ik heb hier ergens een topic geopend met de foto's van jefke en Marcelleke (zo heet het tijgertje) toen ze ongeveer even oud waren. Ik vind dat ze super veel op elkaar lijken, maar ja, dat is misschien wishfull thinking?  

Oef, effekes de kleintjes eten gegeven... de drie "grote" zijn hier aan het rondcrossen op de tafel, ze vliegen van de ene stoel naar de andere, op de vensterbank, niet te doen .
Mijn toetsenbord was zelfs geblokkeerd op de één of andere manier en 'k heb nog moeten zoeken hoe ik dat kon maken;). maar het blijft een grappig zicht van die drie zwarte mormels van van 't één naar 't ander vliegen. Sorry foto's zitten er niet echt meer in, want ze zitten echt geen seconde meer stil en als ze slapen dan zie je een zwarte bol :lachen:
misschien met nog wat geluk kan ik er toch nog wel eentje schieten ;)

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#152 Geplaatst 17 oktober 2013 - 17:38

Vandaag toch nog eentje kunnen schieten ;)
Maar 't is tegen licht en ik weet nu niet of het helemaal duidelijk zal zijn.

't is een manier van slapen!!!
DSC_0001.JPG DSC_0005.JPG DSC_0007.JPG DSC_0008.JPG

Zo lag Roosje wel meer dan een uur te slapen :lachen:

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#153 Geplaatst 17 oktober 2013 - 21:01

Geweldig :)
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#154 Geplaatst 18 oktober 2013 - 16:18

Precies een pluizig circus acrobaatje!! :love4:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#155 Geplaatst 18 oktober 2013 - 16:41

Ze is, samen met haar broertje vertrokken deze voormiddag. Ik heb er al ferm traantjes voor gelaten.
Nu nog eentje over, maar op 't moment zie ik haar niet, ze ligt wss boven ergens te slapen. 't Zal voor haar ook wel raar doen, zonder broer en zus.

De 4 kleinsten zijn wat lastig ... je kan hen gewoon niet passeren of ze beginnen te wenen. Ze eten niet al te goed, ze eten wel, maar volgens mij toch onvoldoende. We hebben al terug babymelk gaan halen en dat drinken ze nu een beetje uit een potje. Het is moeilijk te weten of ze wel voldoende eten en drinken of nie. Ze willen constant aandacht, je moet ze constant vast pakken, maar dat gaat niet altijd en dan is het alweer bleit concert. Ze zijn te oud om nog makkelijk een andere manier van leven aan te leren en ze zijn te jong om hun "plan " te trekken. Ze zijn hier nu al een week. Dus zijn ze vandaag 5 weken. Ze missen nog altijd hun mama en dat is natuurlijk wel logisch. Maar gelukkig zijn ze 's nachts rustig, dan slapen ze bij mijn dochter in bed en blijkbaar zijn ze dan gerustgesteld dat er iemand bij hen ligt, want ze slapen heel vast !!!

LilianB1972
LilianB1972
  • 249 berichten
  • 6 katten

#156 Geplaatst 18 oktober 2013 - 18:43

Misschien een zachte knuffel bijleggen, dat ze die aanzien als hun mama? En iets warms of allebei zodat ze het idee hebben dat ze bij hun mama liggen?

Oja, wegen is weten, op die leeftijd niet zo hanig maar dan weet je of ze iets binnen hebben of achteruit gaan...

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#157 Geplaatst 18 oktober 2013 - 19:31

Bekijk berichtLilianB1972, op 18 oktober 2013 - 18:43, zei:

Misschien een zachte knuffel bijleggen, dat ze die aanzien als hun mama? En iets warms of allebei zodat ze het idee hebben dat ze bij hun mama liggen?

Oja, wegen is weten, op die leeftijd niet zo hanig maar dan weet je of ze iets binnen hebben of achteruit gaan...

Wegen dat is idd iets wat we moeten doen, maar we vergeten dat toch altijd. Ik ga ze vanavond nog eens wegen dan ;)

Zachte knuffel à volonté ;)

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#158 Geplaatst 18 oktober 2013 - 19:47

Moest ik van jouw dochter zijn ik deed geen oog dicht, zo van die kleine poezelkes die 's nachts op je bed diep liggen te slapen, daar kan een mens toch uuuuren naar kijken :love4:
Toch echt wel fantastisch hoor wat jullie allemaal doen voor die kleine huistijgertjes! :flower:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#159 Geplaatst 18 oktober 2013 - 20:28

Mijn dochter slaapt echt overal door !!!! ;)

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#160 Geplaatst 18 oktober 2013 - 20:36

:love4:  't begint hier gelijk te kriebelen om dat overblijvertje in huis te pakken... ik smelt voor zwartjes!
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#161 Geplaatst 18 oktober 2013 - 21:12

Bekijk berichtstareyedkitten, op 18 oktober 2013 - 20:36, zei:

:love4:  't begint hier gelijk te kriebelen om dat overblijvertje in huis te pakken... ik smelt voor zwartjes!

Laat het maar kriebelen.... Volg je kriebels... 't is een heel lief schatje ... je moet er maar naar kijken en 't begint al te spinnen !!!!
het zou toch zoooooo schoon staan bij je rostje en je tri-coloreke..... Vind je dat nu ook niet ???? :catattackball :cattailwag :catwalk :catcurs :catmad :catplay :catrollover :catscratch :catsleepy :rub: :miauw: :dancer:  :cheer: :dans: :engel: :engel: :engel:

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#162 Geplaatst 18 oktober 2013 - 21:15

Bekijk berichtJoske123, op 18 oktober 2013 - 21:12, zei:

Laat het maar kriebelen.... Volg je kriebels... 't is een heel lief schatje ... je moet er maar naar kijken en 't begint al te spinnen !!!!
het zou toch zoooooo schoon staan bij je rostje en je tri-coloreke..... Vind je dat nu ook niet ???? :catattackball :cattailwag :catwalk :catcurs :catmad :catplay :catrollover :catscratch :catsleepy :rub: :miauw: :dancer:  :cheer: :dans: :engel: :engel: :engel:
Jaja :p 't kriebelt al serieus. Maar 'k weet alleen niet of Léon en Lily er mee zouden kunnen lachen dat er een nieuwke bij komt... is't trouwens nog een manneke of een vrouwke? :catrollover
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#163 Geplaatst 18 oktober 2013 - 21:24

't is en vrouwke... en ze is katjes van alle leeftijd gewoon...  Jean en Jos: 5,5 maand - Justin: 13 weken - en de 4 hele kleintjes van 4 weken...

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#164 Geplaatst 19 oktober 2013 - 14:14

Verkocht! :p

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#165 Geplaatst 19 oktober 2013 - 15:12

Super!!! :jump: :rub:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens