Zoals je zegt juleken, hoe meer Gsm's, Ipads, en andere toestanden hoe minder ze het nodig vinden om je te verwittigen. Ik ben nog van de oude stempel en heb helemaal geen GSM, maar ik ben eigenlijk altijd thuis dus als iemand me nodig heeft dan bellen ze maar naar die telefoon.
Ja, Mauro, je hebt van die mensen zeker, waarschijnlijk heeft ze ergens anders al een katje gehaald. 't Was voor de verjaardag van haar zoontje van 10 jaar, hij verjaarde eind september en ze was een beetje laat

Ik hoop ook dat de drie 'anciens' nog terug mogen keren, maar ik vrees dat dat niet meer kan.
ps: ik heb hier ergens een topic geopend met de foto's van jefke en Marcelleke (zo heet het tijgertje) toen ze ongeveer even oud waren. Ik vind dat ze super veel op elkaar lijken, maar ja, dat is misschien wishfull thinking?
Oef, effekes de kleintjes eten gegeven... de drie "grote" zijn hier aan het rondcrossen op de tafel, ze vliegen van de ene stoel naar de andere, op de vensterbank, niet te doen .
Mijn toetsenbord was zelfs geblokkeerd op de één of andere manier en 'k heb nog moeten zoeken hoe ik dat kon maken;). maar het blijft een grappig zicht van die drie zwarte mormels van van 't één naar 't ander vliegen. Sorry foto's zitten er niet echt meer in, want ze zitten echt geen seconde meer stil en als ze slapen dan zie je een zwarte bol

misschien met nog wat geluk kan ik er toch nog wel eentje schieten