Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

de perikelen van mijn zesling. Afscheid van mijn vriendjes !

• Log in om te reageren
276 reacties op dit onderwerp
Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#166 Geplaatst 19 oktober 2013 - 15:33

Ja hé .... Ik ben echt zzzzzooooooooooooooooooooooooooooooo blij....

Deze morgen nog 2 reacties gehad, de ene ging terug bellen (niet gehoord !!) de andere zou een berichtje laten weten wanneer ze zou komen, niets ontvangen GRRRRR..

Enfin, het draait dan allemaal nog veel beter uit dan ik had gehoopt.
Het komt terecht bij een super de luxe mama met 2 super de luxe schattige broer en zus  ..... En er zijn geen kleine kinderen aanwezig. Nu heb ik niets tegen kinderen (de mijne zijn ook klein geweest, maar al ook al altijd gek op beestjes!!) maar als je de vraag dan krijgt: kan het om met kinderen ... De vraag zou eigenlijk moeten zijn: kunnen de kindjes wel om met katjes ????

Ik ben zeker dat mijn lieve schatje bij "stareyedkitten" goed zal terecht komen. Ze komt er morgen om en direct gaat ze naar de dierenarts om haar te laten chippen. Toch echt wel tof hé ...

MAAR, ik zal er echt wel van afzien om het laatste van m'n eerste echte nestje opvangertjes te zien vertrekken... Ze zijn hier al sinds 17 augustus, dus al een hele tijd, en plots ... zijn ze allemaal weg ...

ik merk nu al aan Justin dat hij een beetje verloren loopt, 't schaapke had zoveel speelkameraadjes ... en nu moet hij het doen met die hele kleine prutsen .... Maar dat zal hem ook wel lukken, toch ?
't zal wel moeten hé ...

Voorlopig is hier nog een heel schoon ventje te verkrijgen en ook nog een veel schoner meiske !!!! Ze zijn sinds vrijdag 5 weken oud. Dus nog wat geduld voor diegene die het voelen "kriebelen" ;)

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#167 Geplaatst 19 oktober 2013 - 17:08

Ooooh! Keileuk :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#168 Geplaatst 19 oktober 2013 - 17:22

Yes, yes, yes,  !!!!

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#169 Geplaatst 19 oktober 2013 - 23:34

Je kan haar altijd eens komen bezoeken he Joske als je ze erg mist. :rub:
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#170 Geplaatst 20 oktober 2013 - 12:09

Misschien doe ik dat wel eens ;) Met mijn ganse kattenbende bij jou voor de stoep staan !!!

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#171 Geplaatst 20 oktober 2013 - 12:19

Hahaha, het gaat hier een drukke bedoening worden dan, met al die katjes :goofy:.
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#172 Geplaatst 20 oktober 2013 - 13:25

Ha, je weet het !!!!

Deze morgen telefoon gekregen, straks komt er nog een kleintje van 3 weken aan. Het was een raadsel waar die mensen ons nummer vandaan hadden. Ze dachten dat we een kattenopvang waren, nu ja, 't begint er echt wel op te lijken ... Ze zou er graag zelf voor zorgen, maar ze moet in de week gaan werken, dus dat is natuurlijk wel moeilijk hé.

Nu op zich heb ik daar niets op tegen, zolang we ze gemakkelijk ergens kunnen plaatsen.

Intussen is het kleine schatje gearriveerd. Ik schat het maximum 3 weken oud, misschien zelfs wat jonger. Een mooi lief tijgertje. Die mevrouw was zo content dat we er voor wilden zorgen dat ze direct een mandje mee had, doosje RC kittenpaté, een doos babymelk, snoepjes, whiskas melk en ze gaf dan nog spontaan een som geld :trance:  Dat is toch echt wel lief...
het raadsel hoe die mensen aan ons nummer zijn geraakt, is nu deels opgelost. Ze had ergens naar een site gekeken (maar ik weet nu natuurlijk niet meer de naam) en de vraag gesteld wat ze moest doen met dat katje...Ze kreeg daar blijkbaar reactie dat er mensen waren die zeker voor dat katje wilden zorgen, wij dus ;) Maar ik zoek dat nog uit hoor !!!

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#173 Geplaatst 20 oktober 2013 - 16:40

Hihi, jullie beginnen inderdaad op een opvang te lijken en jullie doen dat niet slecht ;)
Wel lief dat die mevrouw al spulletje bij had en nog geld gaf. Heb de indruk dat ze er echt wel het beste mee voorhad, maar inderdaad, als je gaat werken is het moeilijk om voor zo'n klein kitten te zorgen.

Waar blijft de foto? :x :zweep:  :p
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#174 Geplaatst 20 oktober 2013 - 20:39

jaja, strakskes !!!!

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#175 Geplaatst 20 oktober 2013 - 20:43

:a :)
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#176 Geplaatst 20 oktober 2013 - 20:45

wat bedoel je met dat engeltje? Ben jij dat soms ???? ;)

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#177 Geplaatst 20 oktober 2013 - 20:46

hihi, ja hoor. Ik ben een heel braveke :p
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#178 Geplaatst 20 oktober 2013 - 20:50

be patient my girl !!!!!

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#179 Geplaatst 20 oktober 2013 - 23:36

Bekijk berichtFarailde7, op 20 oktober 2013 - 20:46, zei:

hihi, ja hoor. Ik ben een heel braveke :p
ja,als ge slaapt zeker :)
:) :)

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#180 Geplaatst 21 oktober 2013 - 01:28

Blijf het super vinden wat jullie allemaal over hebben voor de kleine hummeltjes. Moest ik hier de plaats hebben, zou het ook wel weten.

Wat een geweldig gebaar van die vrouw. Kom je ook niet meer vaak tegen. Ze zat dan precies echt wel in met het kleintje. Ben toch wel benieuwd naar een foto...

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens