Deze morgen nog 2 reacties gehad, de ene ging terug bellen (niet gehoord !!) de andere zou een berichtje laten weten wanneer ze zou komen, niets ontvangen GRRRRR..
Enfin, het draait dan allemaal nog veel beter uit dan ik had gehoopt.
Het komt terecht bij een super de luxe mama met 2 super de luxe schattige broer en zus ..... En er zijn geen kleine kinderen aanwezig. Nu heb ik niets tegen kinderen (de mijne zijn ook klein geweest, maar al ook al altijd gek op beestjes!!) maar als je de vraag dan krijgt: kan het om met kinderen ... De vraag zou eigenlijk moeten zijn: kunnen de kindjes wel om met katjes ????
Ik ben zeker dat mijn lieve schatje bij "stareyedkitten" goed zal terecht komen. Ze komt er morgen om en direct gaat ze naar de dierenarts om haar te laten chippen. Toch echt wel tof hé ...
MAAR, ik zal er echt wel van afzien om het laatste van m'n eerste echte nestje opvangertjes te zien vertrekken... Ze zijn hier al sinds 17 augustus, dus al een hele tijd, en plots ... zijn ze allemaal weg ...
ik merk nu al aan Justin dat hij een beetje verloren loopt, 't schaapke had zoveel speelkameraadjes ... en nu moet hij het doen met die hele kleine prutsen .... Maar dat zal hem ook wel lukken, toch ?
't zal wel moeten hé ...
Voorlopig is hier nog een heel schoon ventje te verkrijgen en ook nog een veel schoner meiske !!!! Ze zijn sinds vrijdag 5 weken oud. Dus nog wat geduld voor diegene die het voelen "kriebelen"