Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

de perikelen van mijn zesling. Afscheid van mijn vriendjes !

• Log in om te reageren
276 reacties op dit onderwerp
Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#196 Geplaatst 22 oktober 2013 - 09:31

Bekijk berichtJoske123, op 22 oktober 2013 - 08:26, zei:

Ze is daar weer met haar engeltje :lachen:

Twas een ander engeltje deze keer :p

Dat vinden we ook tof, enkel opletten dat je de naam van je buurman niet gebruikt, stel je voor dat je daar 's avonds de hele tijd naar hem staat te roepen dat hij moet binnenkomen :lachen:

:slach:
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#197 Geplaatst 22 oktober 2013 - 11:56

Ze is daar weer met haar engeltje :lachen:

Dat vinden we ook tof, enkel opletten dat je de naam van je buurman niet gebruikt, stel je voor dat je daar 's avonds de hele tijd naar hem staat te roepen dat hij moet binnenkomen :lachen:

Yep!! Hebben wij ook schrik van gehad toen we een aantal jaar geleden nieuwe buren kregen, we wisten dat het oudere mensen waren, dus ja, Yvonne en Yvette, de kans zat erin he, maar oef, gelukkig niet. Zou nogal wat geven als je iedere avond luidkeels de naam van je buurvrouw/man staat te roepen...
Ik heb wel ooit eens de opmerking gekregen van (een onaangenaam) iemand die zei "zeg, een beetje respect he, mijn moeder heette Yvette en jij noemt je kat zo ofwa?!"
Tja...

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#198 Geplaatst 22 oktober 2013 - 12:33

Pff, toch net een compliment dat het een mooie naam is.

Ik denk dat velen een kattin willen omdat er een misverstand heerst dat katers altijd sproeien en stinken. Mijn ma was daar vroeger ook van overtuigd. Toen ik dan een kat wou als ik alleen woonde ging ik er ook maar van uit een kattin te nemen. Bij toeval 2 katers in huis gekomen en dat is dus echt wel een fabeltje! Nu zou het me dus helemaal niet uitmaken of ik een kater of kattin in huis zou halen. Jammer genoeg is 3 wel voldoende. Met al die schattige kittens die hier altijd passeren kriebelt het toch soms eens.

Bewerkt door Eibhlin, 22 oktober 2013 - 12:33.

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#199 Geplaatst 22 oktober 2013 - 12:55

Voor mij maakte het geslacht niet uit. Het karakter vond ik veel belangrijker. Mijn mama en zus hadden ook een beetje een voorkeur voor een kattin. Ik denk eigenlijk gewoon omdat we tot nu toe altijd vrouwelijke huisdieren hebben gehad. Maar ik werd verliefd op Mylo en gelukkig duurde het niet lang voor hij mama en zus ook rond zijn pootje gewonden had ;)
Mylo Banner

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#200 Geplaatst 22 oktober 2013 - 13:38

Wat een dotjes Joske! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#201 Geplaatst 23 oktober 2013 - 20:02

Nog wat fotootjes van ons klein Tijgertje (de adoptieouders hebben al een naam gekozen en al een krabpaal en mandje besteld, tof hé).

DSC_0082.JPG
DSC_0092.JPG
DSC_0095.JPG

En hier komt "grote" broer Richard op bezoek.
DSC_0084.JPG

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#202 Geplaatst 23 oktober 2013 - 20:40

:thumb:
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#203 Geplaatst 24 oktober 2013 - 18:53

Super!!

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#204 Geplaatst 25 oktober 2013 - 21:44

Na gisteren een off-day gaat het vandaag stukken beter. Tijgertje eet terug heel flink en trippelt hier rond met de "groten". Eigenlijk is hij voor zo'n klein ding toch echt wel een rap ding zoals hij al kan spelen en "rennen" met de anderen. Echt schattig om hem bezig te zien.

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#205 Geplaatst 25 oktober 2013 - 22:59

Wat een hoop knapperds heb je in huis. Ik zou echt niet kunnen weerstaan en ze allemaal willen houden... Wel goed dat ze allemaal zo snel een thuis vinden.

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#206 Geplaatst 25 oktober 2013 - 23:01

Ik heb die schatjes al in levende lijven mogen zien.... :loveshower:
Richard... :love4: ... maar nee... genoeg hier :p
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#207 Geplaatst 25 oktober 2013 - 23:40

tof, mooi, zo'n schone poezekes :)
schone en leuke fotokes!!!!!!!!!
:) :)

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#208 Geplaatst 26 oktober 2013 - 15:00

Die snoetjes zijn echt wel onweerstaanbaar he :love4:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#209 Geplaatst 26 oktober 2013 - 15:06

Het is idd moeilijk om te beslissen dat ze moeten vertrekken.
maar deze voormiddag zijn de toekomstige ouders van het kleine tijgertje hier geweest. Zonder twijfel wordt dat beestje daar verwend dat het geen naam meer heeft ;)
We proberen hen te overtuigen om ook nog Richard te nemen, de vrouw is akkoord , de man zo voor 80%. Dus misschien lukt het wel.
Maar die mensen hebben plots een probleem, hun hondje (yorkshire, 10jaar) is nu ziek en dat is natuurlijk een probleem om katjes in huis te nemen. Maar blijkbaar gaat het hondje toch een beetje de goede kant op. Maar als het hondje zou sterven, dan wil ze niet direct een katje of meer. Ik begrijp dat ook wel hoor.
Dus duimen dat dat kleine hondje er toch flink door komt.

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#210 Geplaatst 26 oktober 2013 - 15:12

Ocharme het hondje... Ik hoop ook dat het beestje erdoor komt. Goed dat je hen probeert te overtuigen om Richard erbij te nemen. Mijn collega die deze zomer de twee kittens van ons Racheleke geadopteerd heeft vertelde me vorige week nog dat hij zo blij is dat ik hem overhaald heb om hen beide te nemen. Die twee zijn onafscheidelijk en hij vindt het ongelooflijk plezant om hen samen te zien ravotten, slapen enz.
Dus laat ons hopen dat het goed komt met het hondje en dat ze de twee katjes nemen.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens