Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn 16,5 jarige "snoept" van de kattenbakvulling

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 19 augustus 2013 - 11:23

Mijn senior wordt écht oud. Heeft iemand van jullie ervaring met oudere poezen die af en toe van hun kattenbakkorrels (in dit geval Cat San) "snoepen" ? Ze snuffelt aan de korrels en likt eraan,maar ik weet ook niet of ze de korrels ook werkelijk opeet.Alvast bedankt voor reacties van leden met seniors die ook af een toe precies een steekje los hebben. :catkiss

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#2 Geplaatst 19 augustus 2013 - 13:10

Wat voor vulling is dat , die cat san?
Is dat samenklonterende vulling?
Als het dat is dan is t gevaarlijk als je poezel dat opeet, kan serieus schadelijke gevolgen hebben in de darmen oa
Onzen diddl at toen hij klein was van de kattenbakvulling (nu doet hij dat  gelukkig niet meer, hij likte toen ook constant aan ons behangpapier) en onze Ramses durft als er vulling op de grond ligt daar ook naar pakken en opeten.
Vandaar dat wij zijn overgeschakeld naar peeweebakken en peeweevulling en we de samenklonterende vulling hebben buitengesmeten
De peewee is van die pellets gemaakt uit oa hout en als ze er op plassen worden de pellets zand, is ook geschikt om in je groene bak te smijten en is totaal niet schadelijk als ze er toch iets van opeten
Geplaatste afbeelding

Féline
Féline
  • 1.922 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 19 augustus 2013 - 16:03

Dank voor de tip mbt de pellets ! Catsan is niet klontervormend.