Spring naar inhoud

- - - - -

wegenwerken...

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#1 Geplaatst 19 augustus 2009 - 08:54

op de weg naar het werk zijn ze na het bouwverlof gestart met werken. Er is een hoofdas die ze hier ineens in 2 richtingen hebben opengelegd. probleem bij mij is dat ik net op die weg werk waar ze bezig zijn. Omleidingen zijn er niet (!) voorzien, maar tot nu toe kon ik altijd door...tot vanmorgen...ipv een 10 minuten heb ik er 45 minuten over gedaan om op het werk te geraken Geplaatste afbeelding Ze jagen u wel altijd terug met een gebaar van hier moogt ge ni door, maar de mensen informeren, niks he. En dan stapte ik uit om te gaan vragen (toen ik al op 2 plaatsen had moeten omdraaien) hoe ik dan wel nog doorkon, manman wat nen onbeleefde boer zeg! Die deed precies of ik was zo'n kalf da ni wist hoe ik moest rijden, en da's zijn werk toch niet he, de weg uitleggen. Pff, anyways, de komende 3 dagen zou ik zeker moeten rondrijden (maar nu ik weet hoe zal het wel niet meer zo lang duren)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 19 augustus 2009 - 09:00

gezellig is anders
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Anida_*
Guest_Anida_*

#3 Geplaatst 19 augustus 2009 - 09:52

Dat had ik voor mijn vakantie ook bij mijn werk.
De hele weg lag open en met geen mogelijkheid kon ik op het werk komen. Zag al een paar collega`s die ook rondjes aan het rijden waren. Normaal houden ze de weg wel open maar hadden nu de spoorbomen dicht gedaan ( rijd alleen heel af en toe een goederentrein) en we konden er dus niet door. En niet even die spoorbomen open doen. En er was echt geen andere weg naar het werk. Hebben we de baas maar even gebeld van mijn werk en die is met die mannen gaan praten en toen uiteindelijk wilde ze de spoorboom wel open doen. Ze hadden waarschijnlijk liever gehad dat we gewoon weer naar huis gingen ofzo.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 19 augustus 2009 - 09:54

Als het maar 10 minuutjes rijden is kan je met dit mooie weer misschien beter de fiets pakken, dan heb je geen omleiding :p
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#5 Geplaatst 19 augustus 2009 - 10:00

ja, da's eigl waar :) Ik heb er vanmorgen ook al over gedacht :)
maar ik weet niet of ik met de fiets die baan kan oversteken (ze zijn asfalt aan het leggen), en als het niet zou kunnen dan wordt het wel heel ver fietsen :s

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#6 Geplaatst 19 augustus 2009 - 10:11

Hier zijn ze een straat verder ook aan het werken. Alle verkeer wordt omgeleid recht voor mijn deur. De vrachtwagen moeten onder mijn slaapkamervenster remmen om af te draaien, leuk is ook anders, 24 op 24 rijden hier vrachtwagens af en aan.
Het allerleukst is dat de werken afgelopen zijn in april 2010 :evil:

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#7 Geplaatst 19 augustus 2009 - 10:38

oei Lies, da's ook helemaal ni leuk!
bij ons net omgekeerd, een beetje verder in de straat zijn ze ook aan het werken (andere werken), en al het verkeer moet ietsje voor ons deur al afslaan, dus bij ons is het lekker rustig nu, da's wel leuk

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 19 augustus 2009 - 12:14

Oh neen, hoe start je de dag met stress!!
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#9 Geplaatst 19 augustus 2009 - 20:19

En dikwijls hebben ze er dan nog een handje van weg om overal te beginnen werken hé!

Guest_anneke_*
Guest_anneke_*

#10 Geplaatst 19 augustus 2009 - 21:18

ik zou ook eens met de fiets proberen hoor

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#11 Geplaatst 19 augustus 2009 - 23:12

Als je bij ons de wijk uit rijdt is er een steenweg, die is nu eindelijk af de werken hebben 2 jaar geduurd. En als omleiding gebruikten ze onze wijk wat levensgevaarlijke toestanden mee bracht. Hier spelen nog heel veel kinderen buiten op straat.  Dus je kunt je inbeelden wat voor een toestanden. Ben blij dat hij eindelijk af is.

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#12 Geplaatst 20 augustus 2009 - 09:38

ben met de fiets gekomen vandaag, een half uurke rijden valt nog goed mee he :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 20 augustus 2009 - 09:45

:duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag